Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange gode svar.

 

Da gjør jeg ingenting med Hit Ratinga mi. Men da gemmer jeg ikke for Hit i det hele tatt, og satser på å gemme Strength når jeg kommer så langt (går inn for det, kjøper inn, gemmer, osv). Da burde jeg kanskje bli offisielt cleara for Naxx10 :)

 

gem stamina, stamina/str og stamina/hit

er hvertfall det jeg kjører:)

Lenke til kommentar
Mange gode svar.

 

Da gjør jeg ingenting med Hit Ratinga mi. Men da gemmer jeg ikke for Hit i det hele tatt, og satser på å gemme Strength når jeg kommer så langt (går inn for det, kjøper inn, gemmer, osv). Da burde jeg kanskje bli offisielt cleara for Naxx10 :)

 

gem stamina, stamina/str og stamina/hit

er hvertfall det jeg kjører:)

 

Ikke som retri paladin håper jeg - han er nemlig Retribution.

Lenke til kommentar
10def/15stam, 10dodge/15stam knuser str og stam anyday of the week.

 

Kjempefine gems det og helt klart, men har man kommet såpass høyt opp i f.eks dodge at man må ha sinnsvakt med dodge rating for å få noe utelling av gemmen er det ikke så greit med dodge. Defense det samme, er en hvis grense før diminishing returns slår inn såpass hardt at det gir veldig lite utelling.

Lenke til kommentar
10def/15stam, 10dodge/15stam knuser str og stam anyday of the week.

 

Kjempefine gems det og helt klart, men har man kommet såpass høyt opp i f.eks dodge at man må ha sinnsvakt med dodge rating for å få noe utelling av gemmen er det ikke så greit med dodge. Defense det samme, er en hvis grense før diminishing returns slår inn såpass hardt at det gir veldig lite utelling.

Du har ikke mye dodge i ICC for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Nei det er helt sant, 20% mindre dodge har litt å si, men, nå har du og Libram of Defiance som gir 200 dodge rating vær gang du bruker Hammer of the righteous. Samt at du har parry og block så du stiller ikke helt forsvarsløs.

 

Sier ikke at det ikke er fine gems men, du får litt ut av str/stam gems og :)

Lenke til kommentar

Hm, er vel ikke mulig da str ikke gir noe til dodge eller parry (som er avoidance statsene) og kun øker block valuen, ikke block chancen (men da snakker man om mitigation, sammens med armor).

 

strength / 2 = block value som ikke må forvirres med block rating. Block value er simpelt henn hvor mye en suksefull block absorberer av damage. Det runnes ned slik at 15 str = 7 block value.

Lenke til kommentar
Taunt gir jo såpass bra dps at en retpala eg spelte med hadde lagt det inn i rotasjonen sin ;)

 

Random hc that is. Litt meir varsom på anub og lignande =)

 

Edit: leif

 

Hehe, galskap. Men liker det :0) Tipper tankene er dritt lei på slutten av instancen

Kommer jeg over sånne folk gidder jeg bare ikke taunte tilbake så får de styre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...