olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, men det er også derfor det er helteit å tenke på hit. Får hit på tanke-gearet etterhvert, ikke noe poeng å bekymre seg for det. Ikke det at hit er en dårlig stat heller da, men er ikke så veldig viktig før endgame. Hit er viktig, uansett om man er bevist på det eller ikke. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker for tips! Jeg har i alle fall en hit rating på netto 53, så ligger litt unna raid tanking på en stund ennå! Har ubuffet 23k hp nå (hjelp..), så tenkte å starte på noen normal 5-manns før jeg begynner på hc. Uansett greit å få det litt i fingra først også. Angående å få det i fingra. Hva slags rotasjoner burde jeg bruke? Hvilke spells og sånt burde jeg starte med? Regner selvsagt at det blir variasjoner utifra situasjoner, men greit å ha et utganspunkt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Cookie-cutter-metoden er iallefall å bruke spells med 9 og 6 sekunder cooldown om en andre - http://maintankadin.failsafedesign.com/gui...ng/969-rotation Oh og, du kan fint tanke heroics med 23k ubuffet hp - nesten ikke vits i å gjøre normals på 80. Kan kanskje være fordelaktig å vente litt med ICC5. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Farme Toc5 normal et par ganger, dropper mye bra der. Hit er viktig, men det er ikke noe personen som spurte skal tenke på. Det var det jeg svarte på i første instans. Men kan du velge mellom f.eks Dodge/parry eller hit, så er det jo ikke et spørsmål engang. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Gear messig er det lett: Start: Litt fabrikert (titansteel ting), ToC normal Etter litt tid går man bare over til ren heroic farming. Med emblems of triumph får man mer eller mindre det meste. Etter at man har litt gear går man over til Icecrown instansene og kjører dem. Fikk 3 tanking items gjennom mitt første run gjennom Forge of Souls, Pit of Saron og Halls of Reflection heroic. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vil derfor si at det er viktigere å komme seg til physical hit cap, expertiese cap og deretter kjøre på strength fremfor å kyle på med hit rating bare for at 2 spells og skal hitte 100%. Det er strengt tatt ikke det jeg sa heller, om du faktisk leser posten min. Utsagnet ditt om at hit ikke har noen verdi for retri paladins er 8% er feil, fordi vi bruker 2 spells som er påvirket av spell hit. Det er bortkastet å geare/gemme for det, ja, men det er ikke hit rating i dass (bare så godt som). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vi sier jo teknisk sett det samme mann, eneste er at du kvervulerer værre enn en politikker med handa i kakeboksen og boksene nedpå anklene. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ok. Mange gode råd her, og jeg er nå farlig nære å prøve meg på en dung! Siste (kanskje..) spørsmål; hvilke seals og judgement bruker dere som tank? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Seal of Light, judgement of wisdom? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) SoV, JoL/JoW Edit: Kanskje ikke alle som forstår: Seal Of Vengenance, Judgement of Light/Judgement of Wisdom. Endret 25. desember 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sorry, Seal of Vengance selvfølgelig. Judgement of Wisdom om du sliter med mana, JoLight om ikke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Bruker selv Seal of vengeance og judgement of wisdom (light der jeg ser healeren sliter litt). Glypher og slik at jeg oppnår 10 epxertiese med den sealen. Endret 25. desember 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ahhh.. kunne ikke finne Seal of Vengeance, men det er det samme som Seal of Corrution regner jeg med? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Du er Horde ja, så det er det samme. Endret 25. desember 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tanker alltid med SoV og Judgement of Light - JoW gir rimelig lite mana, ikke at jeg noensinne sliter med det som tank. Og når JoL i tillegg healer deg for godt over 1k er det ganske kjekt å bruke. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Å geare en tank er nada stress. Som tank får jeg random grps på 5 sec med det nye systemet. Kjør slike til du har råd til 5/5 232tier, og rings+back. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 DA ville jeg heller kjøre 3\5 tier232 også head og shoulders 245. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Mange gode svar. Da gjør jeg ingenting med Hit Ratinga mi. Men da gemmer jeg ikke for Hit i det hele tatt, og satser på å gemme Strength når jeg kommer så langt (går inn for det, kjøper inn, gemmer, osv). Da burde jeg kanskje bli offisielt cleara for Naxx10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du skal kunne gå Naxx10 med Blått gear fra heroics. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du skal kunne gå Naxx10 med Blått gear fra heroics. Godt mulig det. Det største problemet er å finne en pug-gruppe til naxx10, siden guilden min er liten. Det nye LFG-systemet er knall, og Raid-Browseren fikk også sin overhaling, bare at det går bare på serveren, og der er det jo ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå