Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Physical hit cap er på 263. Alt over dette er en waste ettersom du ikke får noe igjen for å gå over hit slik som med defense. Gem i hovedsak for strength strenght og litt mer strength. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen burde sette en idiotsperre på deg til tider, Bear^. Paladins bruker også spells i sin rotation - Consecration og Exorcism bruker spell hit, som betyr at hit over 8% ikke er bortkastet overhodet. Derimot er det ikke verdt å gemme for hit stort sett noensinne, og særlig ikke verdt å geare for hit om man allerede har 263. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Nå er spell hit og physical hit 2 forskjellige ting, 1% physical hit = 32,79 hit rating mens 1% spell hit = 26,232 hit rating. Hvis du skal være spell hit capped for raid bosser trenger du som paladin 446 hit ratin (17%) for at vær spell skal treffe. Dette er noe mange casters unngår ved talents, f.eks precision for mages. Om du skal ta gear for å bli spell hit capped som paladin vil du kaste bort vanvittig mye strength noe som bare er tull å gjøre. Consecration tikker ikke med så mye at det er verd det og Exorcism har cast time såfremst art of war ikke proccer, noe som ikke er 100% garantert. Vil derfor si at det er viktigere å komme seg til physical hit cap, expertiese cap og deretter kjøre på strength fremfor å kyle på med hit rating bare for at 2 spells og skal hitte 100%. Endret 25. desember 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det ikke 8% som er hitcapp? Før var det ikke så viktig, men med det nye SoV så er det det så vdt jeg har forstått. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, Har en 80 paladin som har støvet ned i nesten et år nå. Tenkte å teste tanking på han, men har null erfaring. Er det noen tips å få? Tenker på noen få essensielle, da jeg har lest en del rundt, men er veldig mye omfattende for en som starter på null Og ser diskusjonen rundt hit. Hvordan er det med tanking? Når jeg nå har respeccet til prot, og byttet til (råttent) tank gear, så har hit ratingen så og si forduftet.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får hit på tanke-gearet etterhvert, ikke noe poeng å bekymre seg for det. Ikke det at hit er en dårlig stat heller da, men er ikke så veldig viktig før endgame. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke viktig i det hele tatt. Du får litt fra gear, er IKKE noe du skal skjenke en ENESTE tanke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kommer mye naturlig hit på tank gear etterhvert endgame nå, ligger selv på 231 hit rating på tanken min noe som gjør det ekstremt lett å holde aggro selv i heavy AoE fights. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ok, godt jeg kunne drite i det, ellers hadde jeg ligget syltynt ann! Men hva er lurt å gemme for nå i starten? Det er svært begrenset med sockets foreløpig dog.. Kjøre på med stam? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjøre på med stam ja, også hvis du trenger en bra socket bonus eller noe slikt så slenger du på dodge+stam eller defense+stam. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke viktig i det hele tatt. Du får litt fra gear, er IKKE noe du skal skjenke en ENESTE tanke. Vel, er viktig for høy TPS og for å få mindre taunt-resists. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du har høy TPS uansett og Du har da 2 taunter! Har tanket ICC, og jeg vet ikke engang hva Hiten min er engang. Kanskje den er høy, kanskje den er lav, i dont know. Fokuserer du på Hit så taper du, enkelt og greit Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Savner den tiden hvor hit ikke var noe viktig for retpaladongs jeg : (( det var moro det, bare peis på med STR overalt! Ang spellhit-table så er det vel bare Exor som er verdt å nevne der siden bare første ticket av Consecration kan resiste/misse o_O Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har da aldri påstått at jeg FOKUSERER på hit, men det å avblåse det som en dårlig stat er iallefall helt på viddene. Om du har høy nok TPS slacker DPSene du raider med, på fights som Twins og Vezax er threat veldig viktig, samme med alle fights med agro resets. Kan være enig i at på de fleste fights gjør man nok TPS - men det er slettes ikke usannsynlig at det kommer flere fights hvor TPS begrenser DPS. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 har hvertfall tatt alt som er å ta(ikke ICC25 enda) og jeg har aldri sett på hiten min, så at det er så viktig kan jeg aldri forestille meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vet ikke om det gjør noe forskjell men hit statsen kom liksom naturlig på gearet mitt, jeg tenker ikke slik sett på hit rating på tank gearet mitt, men det kommer så meget naturlig nå at det er nesten uungåelig å plukke opp en bråte av det. Bare det ikke går på bekostning av defense, dodge, parry og block gjør det meg ikke noe. Jeg velger ikke akkurat hit gear fremfor godt tanking utstyr. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Klart det kommer mye hit med gearet, men selv om det ikke hadde gjort det mener jeg at det uansett ikke er noe man trenger å tenke på. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Om det ikke hadde vært hit på gearet, hadde threat vært betydelig dårligere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, men det er også derfor det er helteit å tenke på hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå