Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hmm. Lurer litt på statsa på min Paladin tanking alt nå. Har 35.5k HP med BoS, 545 elns defense, 26.57% dodge, 20% parry. Kan jeg begynne å tanke ToC 25 med dette? Har healet og DPSa det før, men er rimelig ny til tanking egentlig. Har 42k HP i raids og skjønner ikke helt hvordan dette ikke kan være nok, men ble fortalt at det visstnok ikke var det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skulle holde i massevis med de statsene. Vi har en tank med 31k Hp unbuffed som main tanker ToC 25 uten problemer. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det er så synd at folk har så fokus på hp. Jeg har 38k selfbuffed på pallen min, men sliter med å få grupper til ulduar 10man og sånn fordi jeg har for "dårlig gear" (nesten bare Ilvl 232) Jeg har 106% samenlagt avoiudence med holy shield og sånn da, så tar jo nesten ikke skade, men det syns ikke på hp baren... Man må jo bare bruke stamina gems og stamina trinkets, hvis ikke får man ikke lov å være med i grupper... Litt teit Endret 23. desember 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå vil jeg ikke kalle deg ilvl232 geared med noen 232 items, heller ilvl200 geared tank. Vel, kan ikke si du har noe bra gear, nå som det er så lett å få gear. Yepp, mange bruker gearscore, og du vil mest sannyligvis få lav gearscore der, det gjør vel at du ikke får groups. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prot palas: Bli Def caped gjør ingenting om du går over 540 merket, men finnes bedre stats. Avoidance: her hjelper defence inn, men dodge er en klart bedre stats, block er for migitation(dvs. redusere skaden), parry er for DKs. Stamina: Flott å ha, men hjelper lite når du ikke har avoidance. Forskjell på effektiv HP og HP du ser. Så det jeg gjør på mine tanker er å få 540 def, tilnærmet 104,5% avoidance(+20 avoid for ICC) og stacke stamina på steder der du ikke kan gemme/enchante avoidance eller når du er fornøyd med avoiden Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå vil jeg ikke kalle deg ilvl232 geared med noen 232 items, heller ilvl200 geared tank. Vel, kan ikke si du har noe bra gear, nå som det er så lett å få gear. Yepp, mange bruker gearscore, og du vil mest sannyligvis få lav gearscore der, det gjør vel at du ikke får groups. Ser det ikke er oppdatert på armory. Har 232 head+chest og shoulders også pluss libramen du kjøper for marks Så har jo 8 232 og 1 245 items. og noen 213+226 items. Så burde jo kunne tanke 10man ulduar omrtent i blinde =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har en avarage på rundt 226 på gearet mitt nå, eneste 200 itemet jeg har er en trinket mye fordi jeg har ikke kunne finne en trinket som er noe god erstater for den trinket jeg har. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sjekket gearet mitt just nu, 233 i snitt . Ante ikke at jeg lå så bra an. Healing forresten. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Én dag played på 80 på nydinga paladinen nå og har allerede full epic med gjennomsnitt-ilvl på 224. *edit: leif. Endret 23. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror jeg bare mangler trinkets for å ha alt på/over 232. Må få kjørt litt mer ICC10 på den etterhvert - satser også på at vi begynner med ICC25 alt-runs rimelig snart. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fordel å kjøre alt-group der fra første cd da, så man har så godt gearede alts til litt progressøving når de bossene med begrensa forsøk blir releasa seinere. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Joda, har hatt litt slappe officers nå i adventstiden though. Kjører vanligvis mix av alts og mains i 25-mans - så det er større sjangse for å geare opp main, siden alts har lavere prio på loot. Tar litt på å organisere to raids though, så skjønner godt at det ikke har skjedd siden 3.3. Tipper det tar seg opp over nyåret. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Så langt er jo ICC10/25 pugable så håper det kommer litt mer challenge på de neste wings. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gleder meg mest til hard-modes jeg. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Burde si meg fornøyd nå, akkurat fått emblems of frost cloaken. Alt untatt libram er nå på iLevel 232 eller høyere. Hvorfor kan ikke blizzard lage en like god libram i ICC som det Libram of Renewal er for holy paladiner? :/ Armory link Endret 24. desember 2009 av Lufen Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er det noe feil med scalingen til Hand of Reckoning? Er level 25 nå og helst siden jeg fikk den på level 16(?) så har den gjort 20-40% dmg på mobsene jeg dreper rundt omkring, greit nok at den scaler 50% (?) men at en _taunt_ som koster 3% BM, 8sec CD og er off gcd skal utgjøre 20-40% av dmgen min må jo være feil ;< Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Critter for 4-6k på level 80 med den hvertfall. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Taunt gir jo såpass bra dps at en retpala eg spelte med hadde lagt det inn i rotasjonen sin Random hc that is. Litt meir varsom på anub og lignande =) Edit: leif Endret 24. desember 2009 av Whiteshit Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 levler nå selv med #showtooltip Judgement of Light /cast Judgement of light /cast Hand of reckoning De to + en melee hit fra den derre heirloom øksa er somregel nok til at ting dør, få CS i tilegg så blir det bra! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå tror jeg trenger litt hjelp. Som retri paladin, hvor mye Hit Rating trenger jeg? Har 272 nå. Link til WoW-armory Kjøpte Head for 75 Emblems. Vet ikke om den er helt riktig. Jeg gikk etter denne gear-ønskeliste-sida. Har akkurat 75, tenkte å kjøpe Waist, men da falt jeg helt av hengslene. Er jeg i det hele tatt på riktig spor? Imba sier at jeg har nok HR og villle helst ha sett at jeg senka den med 18 poeng. Så da må jeg se etter andre stats? Mye av utstyret mitt er ikke gemma, noe som gjør det hele enda mer komplisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå