Bjonski Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Holder du Divine Plea oppe hele tiden?Med Divine Plea konstant oppe og BoSanc har jeg aldri mana-problemer. Krever level 71, jeg er level 66. Endret 17. november 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da har du svaret på dine mana issues right there - med Guarded by the Light og Divine Plea går jeg aldri oom. Så lenge du har spiritual attunement, og BoSanc oppe, skal det gå bra, eventuelt judgement of wisdom om du sliter. Jeg anbefaler deg å absolutt aldri ende opp med å tanke med Seal of Wisdom, du kommer til å ende opp med å miste agro. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Funker fint nå, har fått litt mer øvelse som tank og greier fint å holde aggro uten å brenne bort for mye mana. Holy Shield + Blessing of Sanctuary hjelper stort også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Med de nye badge changene i 3.3 har jeg begynt å geare opp min paladin-alt. Hvilken bit av t9-settet er det jeg burde droppe? De ser alle veldig like ut, spør du meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Legs eller Chest, craft den du ikke går for. Alle andre deler har haste. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da blir det nok Legs, der har jeg nemlig Legguards of the Frosty Depths, som er veldig lik, men med haste i steden for crit. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jess, paladinen min har dinga 80 og har farma gear som en gal mann de siste ukene, og har nå endt opp med relativt ok prot gear. Det jeg lurte på er om jeg gemmer totalt feil, evt om det er noen badge upgrades eller "easy obtained" upgrades jeg bør ha. Her er armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Ocularis Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får ikke sjekket armory siden jeg er på jobb. Det viktigste for deg er å bli defence capped, du trenger 540 defence for å bli cappet. Når du er defence capped, så gemmer du kun stamina. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 10k honor +30stam shoulder enchant knuser det der du har. så har du ganske mye defence, kan evt sette +275hp på chset! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tull tull å tull. Defense er gull verdt. Stack Defense ut av ville helvete. Tiden er forbi at 540 def er bra. Defense er konge nå. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Stamina er bedre etter man er defence cappet. Defence er selvfølgelig fortsatt bra etter 540, men man får mer ut av stamina enn defence etter 540. Endret 16. desember 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, Defence er best nå. I ICC får du 20% mindre dodge, noe som resulterer i at en tank med toc gear får mellom 5-10% dodge. Avoidance er sjef i ICC. Du vil ikke erstatte defence med stamina på samme måte som før. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tull tull og mere tull, defence er bra men ikke best... alle skjønner vel at stamina vil være best stat etter man er 540 i defence, at du virkelig orker å lage diskusjon om det... Ingen enchanter defence når du allerede er capped for det, man går helst for mest mulig HP, man får jævlig med defence fra gear og det holder i massevis... Skulle det være at jeg gemmer for defence er det bare pga yellow socket bonus, 10def+15stam. Grunn for at det er -20% dodge er at folk skal bli mer varsom, healers skal ikke sove under raids som de kunne i mange andre raids til nå, tanks må være/bli flinkere å bruke CD til riktig tid. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du vil sette mye mer 10def+15stam enn du eller ville gjort. Gjør du ikke det er du bare dum. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nja, mulig når du virkelig setter fot på ICC heroics, men nå som det er nå ser jeg ingen grunn til det, stam all the way! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Heh, bossene i ICC tupper såvdit borti en tank, men på Saurfang så vil du at han dodger\parryer\blocker det meste når mark kommer opp, spess hvis det havner på en clothie. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Palaen min er 80 med iLevel 200-219 gear (Epics, Naxx, Hateful). Jeg vurderer også og gå holy / Prot. Men hvordan gearer jeg opp en Holy / Prot pala - fra Retri, dårlig pvp geared? :S Jeg kan jo gå masse HCs, Totc og de nye tingene som kom. Har ikke mye penger heller. Endret 16. desember 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kjør på med random dungeon hele dagen. DA får du triumphs også kan du kjøpe mye pent gear. Var i ICC idag. Ble friendly og fikk ny tankering og droppet tankering fra båtfighten å Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jada, levler ny paladin! Romjulsprosjekt, men ganske latterlig på low-level at jeg oneshoter mobs (lol?) har bare Heirloom-øks foreløbig, løper rundt i cloth shoulders/chest (Heirloom) som jeg hadde igjen fra jeg levlet magen : ( Ble typ level 16 på 3,5timer, gjorde også et ragefire charm run og fikk en helt syyyyyk cloak med 5(!) strength fra en eller annen bag jeg fikk, ganske morsomt å levle nå etter at blizzard redesignet hele systemet. Planen er å prote this shit up på level 80 siden tanks har insta-ques og siden jeg liker heroics og jeg liker å tanke så farmer jeg gullet mitt på den måten! SÅ HEISANNHOPPSAN PALADONGM8S : ))))) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk ned Lady deathwhisper i ICC25 i går, veldig spesiell kamp som holy paladin egentlig. Veldig sjelden man ser de to holy paladinene som healer tanks på 2/3. plass på healing done i recount Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå