Bear^ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Driver å jobber med Loremaster tittelen, og Carbonite er da grei å ha siden den viser alle quests på kartet og gjør det da lett å sjekke hvilken quests du har gjort, eller ikke gjort. Etter å ha brukt 2 timer i Howling fjord for å finne 1 quest som åpner de andre questene fant jeg ut at Carbonite burde være et bra alternativ. E1: Carbonite av, forbanna møkra har plaget meg nok nå. Endret 20. oktober 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Mitt raidui, ikke så veldig ryddig, men føler ikke at det er noenting jeg kan droppe. Tror jeg må ha større skjerm . Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Finn en måte å skaler ned buffsene, tar jo opp halve skjermen... Hawt Bear^! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 PROtip, skaler ned hele UIen.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 De liker å plage oss:p Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hjelmen er forhåpentligvis bare bugget. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beste jeg har sett Håper den blir sånn, rosa nakkestøtte ftw Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slenger med et Screenshot fra min pala. Tar naturligvis ingen credit for dette, da det er ene og alene TukUI som er synlig på bildet (utenom DBM). Må også få sagt at jeg likte godt det nye settet, med unntak av hjelmen slik den fremstår på Humans. Formen ser helt tøvete ut. Den rosa delen var dog ganske stilig og passer merkverdig godt inn. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nice Novocaine Av alle setten Paladins har synes jeg T2 sette er det peneste og føles mest paladin ut, de nye settene synes jeg ikke noe særlig om. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg syntes faktisk også at T6 var et jævla pent set. Andre klasser har jo nesten bare hatt kule sets ( hei warlocks ) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ooh, jeg elsker t6, passet så utrolig bra på human female, savner t6-tidene jeg Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hmm.. fikk head of Onyxia i daq på Holy/Ret pally. Hvilken reward ville dere valgt? Tenkte umiddelbart på neck for retribution.. oppgradering fra Might of the leviathan. Men det er vel ikke veldig ret-pally stats... Men så vurderer jeg også Polished Dragonslayer's signet som en oppgradering fra Seized Beauty. Greit nok, spirit er jo bortkastet.. men pga item level er det jo en ganske ok oppgradering uansett... +13 int, +15 crit og +23 spellpower for 19Mp5... Hmm.. Tips og tanker? Takk. Endret 23. oktober 2009 av pax1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ringen er faktisk ganske bra som pala Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Spiller du begge specs 50/50? Hvis ikke, går du for best mulige upgrades til main spec. Lenke til kommentar
akak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt problemer med grid. Viser ikke hvor mye hp en person mangler. Hva er det jeg skal stille på? På layout er det jo så mye forskjellig. Frame alpha, healing text, center text, center icon osv. Hva er det jeg skal stille på for å få den til å vise hvor mye hp en person trenger, debuffs, osv? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt problemer med grid. Viser ikke hvor mye hp en person mangler. Hva er det jeg skal stille på? På layout er det jo så mye forskjellig. Frame alpha, healing text, center text, center icon osv. Hva er det jeg skal stille på for å få den til å vise hvor mye hp en person trenger, debuffs, osv? Frame - Center Text - Unit Health. Da får du opp hvor mye personen mangler for full health. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Spiller du begge specs 50/50? Hvis ikke, går du for best mulige upgrades til main spec. Mest holy... så går kanskje for den ringen... største ilvl oppgradering også... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nettopp respecet til Prot. Noen som har noen protip? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva lurer du på da? Gear?chants? Specc? Rotations? How-to-pwn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå