Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det får så være deres helt subjektive mening, problemet med denne tråden er å skjønne linjen mellom subjektiv og objektiv mening. Det klarer de å skille mellom på andre forum men jeg regner med at slikt er for mye å be om her.

 

Dere får nå fortsette å rive dere i håret og irritere dere over dette i deres lille verden her i denne tråden, realiteten er at imp RF kontra Imp devo er en smakssak hva man selv føler man trenger. Det diskuteres på andre forum og, men de gjør de litt mer sakelig enn som så mye fordi de sitter ikke på sin høye hest og tror de er fan til feiere.

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner ikke hvor i alle verden Bear får det fra at man må velge mellom Imp Devo og Imp RF. man må velge mellom Imp RF og toughness.

Så man velger mellom 6% mindre skade fra ALLE attacks, eller 4-5% (eller noe) mindre skade fra physical attack... Det er veldig enkel matte, og ikke noe "smaksak" som bear kaller det.

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner ikke hvor i alle verden Bear får det fra at man må velge mellom Imp Devo og Imp RF. man må velge mellom Imp RF og toughness.

Så man velger mellom 6% mindre skade fra ALLE attacks, eller 4-5% (eller noe) mindre skade fra physical attack... Det er veldig enkel matte, og ikke noe "smaksak" som bear kaller det.

 

Det har sammenheng med opprinnelig diskusjon lengere bak hvor det ble hengende opp i Toughness eller Imp RF.

 

I tilegg vil jeg aldri bruke RF når jeg healer heller, 80% mer threat generert av holy spells er ikke noe jeg vil ha ei heller noe jeg vil tenke over når jeg plutselig er nødt til å knatre avgårde en volly med HL for å holde tanken i livet.

 

Det jeg og ser mange sier på andre forum med Imp RF er at de bruker RF nå og da, men aldri hele tiden. Noe som led meg til å ikke tenke over RF og heller fokusere på å få ut litt mer av healingen. Det er skjeldent vi har en druide eller annen prot paladin i raidet. Derfor anser jeg Imp RF som nytteløst for meg, og i tilegg som mange ganger sagt en subjektiv mening om hvorvidt man vil bruke den eller ikke. Jeg bruker den ikke derfor kan det gjøre det samme, da kan jeg like godt velge inn en passiv, Toughness, ting enn noe jeg må aktivere/deaktivere hele tiden.

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner ikke hvor i alle verden Bear får det fra at man må velge mellom Imp Devo og Imp RF. man må velge mellom Imp RF og toughness.

Så man velger mellom 6% mindre skade fra ALLE attacks, eller 4-5% (eller noe) mindre skade fra physical attack... Det er veldig enkel matte, og ikke noe "smaksak" som bear kaller det.

 

Det har sammenheng med opprinnelig diskusjon lengere bak hvor det ble hengende opp i Toughness eller Imp RF.

 

I tilegg vil jeg aldri bruke RF når jeg healer heller, 80% mer threat generert av holy spells er ikke noe jeg vil ha ei heller noe jeg vil tenke over når jeg plutselig er nødt til å knatre avgårde en volly med HL for å holde tanken i livet.

 

Det jeg og ser mange sier på andre forum med Imp RF er at de bruker RF nå og da, men aldri hele tiden. Noe som led meg til å ikke tenke over RF og heller fokusere på å få ut litt mer av healingen. Det er skjeldent vi har en druide eller annen prot paladin i raidet. Derfor anser jeg Imp RF som nytteløst for meg, og i tilegg som mange ganger sagt en subjektiv mening om hvorvidt man vil bruke den eller ikke. Jeg bruker den ikke derfor kan det gjøre det samme, da kan jeg like godt velge inn en passiv, Toughness, ting enn noe jeg må aktivere/deaktivere hele tiden.

 

Selv om man har RF hele tiden (noe iaff. jeg har) så genererer man fortsatt mindre threat av healing done enn samtlige andre healers. Paladins har baseline 25% threat, mens Shaman/Druid/Priest alle har 50%. Med Imp.RF øker dette til 45% (?) for paladins.

 

Dette blir for dumt å diskutere rett og slett, så jeg gir meg nå.

Lenke til kommentar

Ja enværs foretrekninger, jeg sier ikke at der galt å ha RF på, så hvorfor blir det så stor ståhei av at jeg har den av? Jeg er jo ikke alene om det, det er mange som gjør det samme noe jeg har linket tråd om og.

 

Denne diskusjonen ble skapet av at en fjert ble til 10 høns, og dæven de hønene vet å kakle av seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...