John Keats Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal også merkes at om du lander samme holy light på en warlock som har 100% hp vil tanken fortsatt heales for 15 000. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har satt opp et nytt tankespecc til meg selv som jeg mener selv er meget bra. Før har jeg tatt den safe, litt tradisjonelle veien, men nå har jeg beveget meg dypere ned i retri treet på bekostning av alt som er holy og noen ting jeg før hadde i prot. http://eu.wowarmory.com/character-talents....=Loyal+Traitors Innspill? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Personangrep tillates ikke uansett grunn. Det anbefales heller at man rapporterer innlegget som bryter med retningslinjene, så tar en moderator seg av saken. Noen innlegg er slettet Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har satt opp et nytt tankespecc til meg selv som jeg mener selv er meget bra. Før har jeg tatt den safe, litt tradisjonelle veien, men nå har jeg beveget meg dypere ned i retri treet på bekostning av alt som er holy og noen ting jeg før hadde i prot. http://eu.wowarmory.com/character-talents....=Loyal+Traitors Innspill? Jeg vil kalle det et must å ha 2 talent poeng i Judgements of the Just, for bosser som gjør fysisk skade er 10% attack speed reduction det samme som 10% damage reduction. Ekstremt viktig for en tank. I tillegg ser jeg du har 2 talents i improved judgements, noe som er 1 talent poeng kastet bort da en paladins tank cooldowns passer perfekt i et 6/9 rotasjons system (bruk en 6 sec cd, så en 9 sec, så en 6 sec osv), slik at du vil aldri bruke judgement noe oftere enn hvert 9ende sekund. Kan også nevne at Vindictation også er et ekstremt viktig talent poeng for tanks -AP debuff ser jeg på som et must i alle raids. Vindictation er en gratis debuff, og koster oss ingenting å holde oppe i motsettning til en warriors demo shout, som må talentes, det koster rage og en global cooldown. Sist men ikke minst, pursuit of justice = win. Når du må løpe etter en add som er utenfor taunt range og den slår løs på healere er PoJ veldig nyttig, da vi ikke har charge/intervene. Dette er kun mine preferanser tho, kommer selvfølgelig an på om du skal tanke kun 5-mans eller 25-man hardmodes. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pursuit og Justice er ikke godlike, kan bruke Tuskarr's Vitality på sko i stedet for nesten samme effekt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tanker for det meste 10mans toc og snart 25 mans toc, men det søtrste problemet mitt til tider er mana. Derfor bare 1/2 i judgement of the just, og 2/2 i den som gjør at du får mana når healt. Og jeg har ting på CD samtidig hele tiden, så å kunne fyre av et judgement litt raskere finner jeg veldig nyttig, økte dps'en når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Pursuit og Justice er ikke godlike, kan bruke Tuskarr's Vitality på sko i stedet for nesten samme effekt. Vel, om man vil gå for en crusade specc, er valget enten 2% crit eller PoJ. Går man for PoJ får man 6 mer stamina på boots og 6% mere movement speed men 2% mindre crit. Jeg har aldri threat problemer og synes derfor 2% crit er waste. Mana issues bør ikke forekomme, bruk alltid blessing of sanct og hold DP oppe. Jeg har kun 1 i Spiritual Attunement og har ikke mana problemer i en 5man selv med ToC gear, og hvertfall ikke i 10/25. Som sagt går en perfekt prot rotasjon veldig fint med kun 1 talent i imp. judgement, i tillegg er judgements max 8% av din totale damage done, dvs. flere judgements vil forårsake et totalt loss i dps (da andre skills som må vike for en raskere judgement gjør mer skade) eller en increase i damage taken (om det er holy shield det går på bekostning av). Endret 12. oktober 2009 av lassejl Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mana er ikke problem i heroics, det er problem i toc, når det er 1 boss som slår og han slår forbanna seint. Og jeg har alltid DP oppe og BoS er alltid på, men hjelper lite når bossen slår 1 gang i minuttet. Dessuten løper jeg aldri rundt etter mobs, hvis det skjer så er det et enkelttilfelle. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mana er ikke problem i heroics, det er problem i toc, når det er 1 boss som slår og han slår forbanna seint. Og jeg har alltid DP oppe og BoS er alltid på, men hjelper lite når bossen slår 1 gang i minuttet. Dessuten løper jeg aldri rundt etter mobs, hvis det skjer så er det et enkelttilfelle. Pleier aldri å ha mana problem her i TOC 25 eller 10:o Men to poeng på Spiritual Attunement er ikke nødvendig å ha, siden denne ikke hjelper når det kommer til overhealing, og derfor ikke er en så veldig nytting ability å bruke talents på. Ville heller brukt på judgements of the just. Lenke til kommentar
Cecion Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 HEI ER DET NOEN SOM HAR ET LEVEL 12SVERD OG LEATHERSHIELD HER ELLER Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 caps attack! www.wow-loot.com eller wowhead.com sjekk ut der og filtrer ut til det du vil ha Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 haha ja så det gitt:) tenkte jeg skulle være litt snill ) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 HEI ER DET NOEN SOM HAR ET LEVEL 12SVERD OG LEATHERSHIELD HER ELLER Skal du tanke Hogger? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Leathershield faktisk... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Stråmannsargumenteringen gjør at enkelte tror de sitter på fasiten, og at de er "overlegen" andre. Tull fra ende til annen. Imp RF er en foretrekning, som jeg nå har sagt noen ganger, men ikke en nødvende. Jeg velger å ikke bruke den fordi jeg synes det er mer utnyttelse av andre talenter fremfor den. Jeg tar opp igjen dette; hvilke talents gir mer utnyttelse, og hvorfor? 6% mindre damage taken er overlegent 6% armor i alle mulige situasjoner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Valgte 6% mer healing done fremfor 6% mindre damage taken... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dere har kanskje ikke pala tanker i raidet dere? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Valgte 6% mer healing done fremfor 6% mindre damage taken... Du velger ikke 6% mer healing fremfor 6% mindre damage taken. Endret 14. oktober 2009 av PSV Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dere har kanskje ikke pala tanker i raidet dere? Jo, meg, eller meg som healer. De paladinene vi har i guilden er enten DPS eller healere de med. 1 annen paladin tank enn meg. I tilegg har vi bare 1 druid healer (resten er boomkin/tank/feral). Jo PSV jeg velger det slik fordi jeg har et valg og synes ikke Imp RF gir den største betydninge av reduksjon. I tilegg er spillmekanismen i WoW lagt slik at jo flere som tar AoE damage jo mindre damage blir delt ut til de som blir truffet, dette gjelder både mobs og players. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Herregud, holder han på slik fortsatt? 6% damage reduction >>>>>>>> +6% healing. End of discussion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå