John Keats Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nå beveger diskusjonen ut på hva er rellevant eller ikke, det du drar frem er ikke relevant, jeg raider, det trenger du å vite. Resten er bare tull å flisespikkeri fra din side. Igjen, anbefaler deg å holde deg til temaet, og det er ikke jeg. Heh, vet jeg er uhorvelig interesang da, men det får være måte på. Les inlegget over igjen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spørsmålet er angående Imp RF Grendel, trodde ikke jeg måtte forklare dette til deg men ser ikke noe annen utvei enn å gå litt off topic her. Det er dette som er temaet og relevansen i spørsmålet. Meg som person, og spiller i WoW, er så langt unna temaet som en sammarbeidsregjering mellom AP og FRP. Om du ikke har noe å tilføre debatten rundt det som er temaet så får du heller bare la vær. Meg som person, både spiller og ellers, er ikke tema eller spørsmål. Forhold deg til tema. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Han har forklart hvorfor det lønner seg. At du avfeier det som irrelevant bare fordi det ikke sammenfaller med hva du mener er da ikke vår skyld. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er nok ikke det jeg avfeier som irrellevant hans-o men den diskusjonen han forsøker å legge opp til rundt person. Det er irrellevant for temaet. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan kan det være irrelevant? Om du raider low-tier så er ikke talented så nyttig, raider du end-game så er det nyttig. Er så enkelt som det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har high-end raider glemt at han diskuterer med low-end raider? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser at nivået har synket betraktelig i diskusjonen her så ser ikke noe vits å fortsette. Hadde håpet at det var mulig å diskutere sakelig men ser at det er for mye å forvente enn så lenge, fra dette forumet vel å merke. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så klart det er relevant hvis du diskuterer ut ifra et naxx10 syn og han diskuterer ut ifra et toc25hc syn. Du trenger ikke innræmme det, men det har noe å si hvor du raider, og fakta er enkelt og greit at imp RAF er greit når du når høyere opp. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Om man så synes det så får man gå for det, men det vil ikke nødvendigvis gjøre det til fasit, der er mange måter å gjøre ting på og forskjellige foretrekninger. Om du synes Imp RF gir deg et utbytte så får du specce Imp RF. Jeg synes ikke Imp RF er verd de 3 poengene fordi jeg synes ikke 6% damage reduction har nok å si til å tippe skåla i dens favør. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Enkelte ting har fasit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er sikker på at Bear^ kunne kverulert på at 2+2=4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er sikker på at Bear^ kunne kverulert på at 2+2=4 Og du ville sagt det motsatte for at han skal ha noe å kverulere om? Det er en vesentlig forskjell mellom noe man subjektivt mener er best og noe som matematisk kan bevises (med mindre man begynner å surre med imaginære tall og forutsetninger dog) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 talentbuilds og slikt er ofte basert på matematikk, derfor dro jeg inn mattestykket, ofc satt litt på spissen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er sikker på at Bear^ kunne kverulert på at 2+2=4Det er en vesentlig forskjell mellom noe man subjektivt mener er best og noe som matematisk kan bevises 6% er bedre en 0%, det er lite vits å diskutere dette. Mer armor er ubrukelig da man ikke skal bli slått på. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Kan noen linke fasiten til WoW da? Alle klassenes talent build, hvilket gear man skal ha etc? Jeg ser ikke ut til å finne denne fasiten men, det er tydelig at et par stk sitter på den; eller tror de sitter på den. Endret 11. oktober 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så du påstår at 0% er bedre enn 6%? Javell, den e god. Ulogisk som fy, men det er din rett å mene det og du får spille som du mener best. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel jeg vet at mange ikke går for Imp RF og heller Imp Devo for de 6% ekstra healing done, jeg vet og at andre får for Imp RF. Det er naturligvis en smakssak og der er ingen fasit på det. 6% mindre damage tatt AoE messig er like fult marginalt. F.eks om Anub'Arak treffer deg for 6k utgjør Imp RF 360 mindre damage tatt, noe som er ufattelig marginalt og lite. Og om healeren ikke plukker deg opp kan du like godt kaste BoL på MT og selv heale deg med HL, enorm stor overheal klart, men ettersom BoL er redesignet til å fungere med overheals så healer den MT godt og. Link Om dere leser denne tråden fra Tankspot så er det ikke unison enighet at Imp RF er best, men en smakssak. Noen bruker det, andre ikke. Noen foretrekker og Imp Devo, som meg. Det er derimot en ren smakssak. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ta eksempelvis Iron Council (var det eg kom på i farten), med mykje aoe på heile raidet heile tida. Litt usikker på kor masse dmg kvar person tar her, men eg e sikker på at det utgjer en god del om du unngår 6% av den skaden. Og det vil du få meir igjen for (iallefall i den kampen). Synsing på "høgt" nivå. =) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan noen linke fasiten til WoW da? Alle klassenes talent build, hvilket gear man skal ha etc? Jeg ser ikke ut til å finne denne fasiten men, det er tydelig at et par stk sitter på den; eller tror de sitter på den. http://elitistjerks.com/forums.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå