Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Så lenge du kan å spille classen din skal du vel ikke ha noe problemer mot en warlock?

5769267[/snapback]

 

Ja det er vel ingen i hele verden du ikke klarer å slå.

5772813[/snapback]

 

Har iallefall ikke skjønnt hva som er så stort med warlocks... :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Lagt til link til Relics.

5839687[/snapback]

du passer på :) .

Kanskje du kan legge til vanlige forkortelser osv som BoK, BoS, BoW, JoW etc. Selv om du har skrevet at man helst ikke skal bruke det, men skader ikke ;)

5839826[/snapback]

Kom med en komplett liste. Så skal jeg gjerne gjøre det :p (lat)

Lenke til kommentar
EDIT: Cleanse hjelper lite, du kommer ut av frostnova, men om du stunner blinker magen, og fyrer i vei en frostbolt. De har rett og slett kontroll hele kampen, starter med polymorph, og holder seg så godt de kan på avstand. Hvor lang er CD på blink foressten?

*

 

blessing of freedom er fin :)

Endret av Amd_Barton
Lenke til kommentar
Når paladins sloss mot mages, kommer de i det hele tatt i kontakt med magen en gang? Jeg så en palladin sloss mot en mage, magen bare frost nova og løp vekk og skjøt på han helt til han var død. bobla hjalp ikke, for den fikk han bare brukt en gang i kampen. Og stunnet hans blinka mage ut av.

5772894[/snapback]

 

Blessing of Light på deg selv og spam lvl 4 Holy Light. Healer for ca 1000 hvert 2.5sekund for 190mana.

 

Hjelper ikke om magikeren bruker Evocation og en mana gem. Ikke nubbsjangs til å ta ut en paladin med denne taktikken. Men husk at du må ha i overkant av 5000hp hvis du skal klare å overleve CS.

Lenke til kommentar
http://files.filefront.com/Mightstonewmv/;...;/fileinfo.html

 

til de som mener spellpower er bortkasta... Her har dere en kort film der jeg brukte Holy Mightstone og drepte litt mobs med den buffen.... Totalt 740 spelldmg.

Hvor får du all spelldamagen fra? Du får riktignok 400 av buffen, men om du har 8/8 Judgement med bonus så gir ikke det mer enn +200 og Spell Power gir deg +30.

Hvor er så de resterende +110?

Bruker du noe gear på den videoen jeg ikke finner i profilen din?

 

Holy Mightstone skulle vært en selfbuff ala Righteous Fury med 60min cooldown. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
http://files.filefront.com/Mightstonewmv/;...;/fileinfo.html

 

til de som mener spellpower er bortkasta... Her har dere en kort film der jeg brukte Holy Mightstone og drepte litt mobs med den buffen.... Totalt 740 spelldmg.

Hvor får du all spelldamagen fra? Du får riktignok 400 av buffen, men om du har 8/8 Judgement med bonus så gir ikke det mer enn +200 og Spell Power gir deg +30.

Hvor er så de resterende +110?

Bruker du noe gear på den videoen jeg ikke finner i profilen din?

 

Holy Mightstone skulle vært en selfbuff ala Righteous Fury med 60min cooldown. :p

5872882[/snapback]

 

400 fra buffen, 7/8 Judgement +30 spellpower = 205, og 140 fra Judgement of Crusader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...