Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hit cap er faktisk viktigere enn strength for ret paladins, bare sånn at det er sagt.

 

Og til han over meg som tydeligvis ikke synes agility gear til retri er noe særlig, sjekk BiS listene og se de som gir høyest dps, du vil fort legge merke til at en stor del av de har agility og attack power, og tilogmed noen leather items.

Lenke til kommentar
Hit cap er faktisk viktigere enn strength for ret paladins, bare sånn at det er sagt.

 

Og til han over meg som tydeligvis ikke synes agility gear til retri er noe særlig, sjekk BiS listene og se de som gir høyest dps, du vil fort legge merke til at en stor del av de har agility og attack power, og tilogmed noen leather items.

 

Er gjerne på grunn av gigantiske mengder expertise på disse.

Lenke til kommentar

Til den/de som sa at agility er bajs:Dust... Ingen har sagt noe om aa stacke agility, men hvis du har 2identiske itemer som bare skilles paa agility/crit saa er du en idiot hvis du ikke velger agi. Crit gir ofte mer crit ubuffet men buffet saa glir agi forbi, fordi det Oker med buffs! Og paa EJ sin theorycrating mener de at str alltid er bedre enn hit, og jeg sier meg personlig enig. Men det var fOr sist patch jeg testet saa kan vaere noe som er endret etter den?

Lenke til kommentar
32.8 rating gives you 1% hit. At level 80, we require 263 hit rating, or 8%, to be hit capped on white swings, specials, and judgements. Note that Exorcism and Consecration are considered spells and use the spell hit table, thus we can still miss with these abilities. You need to be hitcapped in order to get your maximum dps. Hitcapping is extremely easy with gear alone and shouldn't be gemmed or enchanted for.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nettopp specca holy med paladinen min, kopierte specen til han ene på elitistjerks så den er nok ok, men har ingen peiling på hvordan jeg gjør detta =)

 

Noen som kunne tatt en rask gjenomgang av hvordan heale effektivt som pala? Mest i 5 man, men sikkert noe nax 10 og sånn etterhvert =)

Lenke til kommentar

Stikk inn på Armory, søk på Hanso, ta han som er på Burning Legion, se på prot speec, kopier det. Det er et bra speec synes jeg selv, mye dps, mye threat. Eneste er at du evt. kan bytte ut de 3 poengene i toppen der med divine sacrifice, begge ranks, eller bytte ut ett og bare ta første på divine sacrifice.

 

Ignorer Retri speccen, slang det sammen raskt før et raid bare :p

Lenke til kommentar
Har nettopp specca holy med paladinen min, kopierte specen til han ene på elitistjerks så den er nok ok, men har ingen peiling på hvordan jeg gjør detta =)

 

Noen som kunne tatt en rask gjenomgang av hvordan heale effektivt som pala? Mest i 5 man, men sikkert noe nax 10 og sånn etterhvert =)

Vet ikke hvilken spec for holy du benytter, med bra gear så kjører man Holy/prot. Hvis du ikke har top gear så er det bedre å kjøre Holy/retri pga. en del spell crit talenter i retri treet.

 

Over til healinga:

 

I de fleste situasjoner så er det best å ha Beacon på tanken, da trenger du i praksis ikke å heale tank fordi all overhealing på din target likevel healer tanken.

Eksemplel, tanken har tatt 7K skade og du har en dps som har tatt 1k skade. Da healer du bare dps'ern med Holy Light - han blir toppet opp og i tillegg får tanken hele healen.

 

Sacred shield - som regel er denne best å ha på tanken.

 

Pass på og ha Beacon og Sacred shield oppe tilnærmet 100%. Finnes addons som kan hjelp med dette, f.eks Zomgbuffs.

 

Det target som du gir Sacret shield vil også gjøre at hvis du healer target med Flash of Light så legges det en hot på target. SÅ det kan være lurt å gi Tanken en Flash hvis du har Sacred Shield på han. Det er unntaket med at du bare healer andre enn tank når du har Beacon på tanken.

 

Judgments: Hvis du judger en mob/boss så får du en haste buff som varer 1 minutt mener jeg.

SÅ det du bør gjøre er å judge i starten på hver fight og fornye hvis du trenger det.

Kan være veldig nyttig å judge Light på healing intense kamper, ellers kan du bruke wisdom.

 

I heroics vil man benytte en kombinasjon av Holy Light og Flash of Light allt etter hvor mye skade som tank tar. Og ikke glem at du har Holy shock som er nød healen eller hvis du trenger å heale flere hurtig. HS på en dps deretter følg opp med FOL eller HL på andre. Hvis HS critter så får du også en istant FOL som er kjekt.

 

Hvis noe ble uklart så bare kjør på med flere spørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt den holy/prot speccen, men har ikke akkuratt bra gear. Kunne du linket en holy/ret spec? Armoryen min er Boblebabe på Bloodfeather (har ikke tilgang her så får ikke laget link)

 

Har 4-5 219 epics, noen blå og 3 200 epics eller noe, da er det vel kansje greit med holy/ret?

Lenke til kommentar

Link

 

Min holy build. Kjører mye på FoL nå for tiden, har rundt 6.2k crit på FoL, noe som gir rundt 600 HoT med SS. Bruker Holy Light kun som nødløsning ettersom den fort kan spise opp mana om du bruker den for ofte.

 

Om jeg healer i raids er det mange ganger OT og MT som blir mitt ansvar. Da har jeg FoL og SS på OT og BoL på MT. HoTen ticker ikke over BoL men jeg spammer FoL på OT som healer MT godt nok, og skulle MT trenge noe større heal kan jeg kaste en HL på han fordi OT har SS og FoL på seg.

 

Har fungert optimalt og bra for min del til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...