Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To ord: Alliance suger (imo) :)

Men jeg testet litt forskjellige gear setups på dummies i går, og det viste seg faktisk at jeg gjorde cirka lik dps med begge setups, altså lider jeg ikke noe særlig ved å gå fra 7.84% hit til 6.14%. Det som er forskjellen, er at jeg har mye mer AP og crit med 6%-ish hit, så jeg har høyere damage range og derfor også mulighet for høyere crits. Skal teste litt forskjellige setups i raids også, men kommer for nå til å kjøre med 6% hit.

Lenke til kommentar

Er det nødvendig med 5 talents i Divinity (mer healing) som tank? Inbiller meg at jeg leste at det er overflødig, men det er sånn 2 måneder siden jeg spilte "aktivt" på palaen min så jeg ikke husker ikke noe særlig. Og burde jeg ha 5 talents i Seals of the pure?

ett ord: Dranei

Når det bare er ett ord kan du vel skrive det korrekt :p

Lenke til kommentar

Denne gangen lurer jeg på noe annet.

Jeg har akkurat startet å spille med en Disc Priest i 2vs2.

Jeg bruker cleanse, freedom, sacrifice, protection macros og healer priesten om nødvendig.

Første dagen vi spilte (i går) endte vi med en statistikk på 3-10. Jeg har 653 resi, furious offgear, deadly/hateful main gear og Worldcarver 2H, og jeg er hit capped. Altså tåler jeg en god del og gjør en god del damage.

Noen tips til denne setupen? Jeg har hørt at disc/ret skal være omtrent som rdruid/war i TBC, men jeg syntes denne setupen var mye vanskeligere enn nuke teamet jeg hadde før der jeg kjørte ret pala + arms warrior.

Lenke til kommentar
Er det nødvendig med 5 talents i Divinity (mer healing) som tank? Inbiller meg at jeg leste at det er overflødig, men det er sånn 2 måneder siden jeg spilte "aktivt" på palaen min så jeg ikke husker ikke noe særlig. Og burde jeg ha 5 talents i Seals of the pure?

http://eu.wowarmory.com/character-talents....nso&group=2

Her er det tanke oppsetet jeg kjører. Divinty er ikke nødvendig og du kan dytte de 3 poengene jeg har satt der inn i f.eks Heart of The Crusader i retri. Seals of the Pure er ikke noe must, men det øker damage og Threat.

Klokken var halv4 på morningen :p Men poenget var at med Draenei så blir cappen for hit 1% lavere.

Lenke til kommentar
Denne gangen lurer jeg på noe annet.

Jeg har akkurat startet å spille med en Disc Priest i 2vs2.

Jeg bruker cleanse, freedom, sacrifice, protection macros og healer priesten om nødvendig.

Første dagen vi spilte (i går) endte vi med en statistikk på 3-10. Jeg har 653 resi, furious offgear, deadly/hateful main gear og Worldcarver 2H, og jeg er hit capped. Altså tåler jeg en god del og gjør en god del damage.

Noen tips til denne setupen? Jeg har hørt at disc/ret skal være omtrent som rdruid/war i TBC, men jeg syntes denne setupen var mye vanskeligere enn nuke teamet jeg hadde før der jeg kjørte ret pala + arms warrior.

heisann, altså når jeg gikk over fra ret/rogue 2v2 combo til ret/resto, var det sykt my vanskeligere, fightene er mye lengere, priest har mer offensive spells enn resto druid, due to hvor utsatt en er av å gå ut ifra treeform, hvilken hitcap er det`? softcap? 5% for abilities eller hard cap for bosser, uansett du trenger ikke mer enn 5%, og vil ikke si at 653 resi er lite, men det kommer an på hvilken race du er, men jeg kjører me 780/850 ish, resi i 3.2 er mye mer verdt.våpenet ditt er bra nokk, meste spillere har ilvl232 wep så det er ikke problemet.

ellers er det bare å det å vende seg til å spille dps/healer comp når du er eneste main dps. vit når dere skal kjøre defansivt og offansivt, og siden du er eneste dps kan du fokusere på å ha ganske offansive stats utnom resi'n.

Lenke til kommentar

http://eu.wowarmory.com/character-talents....nso&group=2

Her er det tanke oppsetet jeg kjører. Divinty er ikke nødvendig og du kan dytte de 3 poengene jeg har satt der inn i f.eks Heart of The Crusader i retri. Seals of the Pure er ikke noe must, men det øker damage og Threat.

Klokken var halv4 på morningen :p Men poenget var at med Draenei så blir cappen for hit 1% lavere.

Takk, da respeccer jeg neste gang jeg gidder å logge på :)

Lenke til kommentar
Jævlig lett å si hva du er klar for uten en armorylink.

Min feil :)

Her er linken.

hva i ALLE dager er det du har gjort med gearet ditt? aner du i det hele tatt hva slags stats du skal ha som retribution, må nok anbefale deg og lese litt info tråder rundt paladin for det gearet der er mixa ut av milde, ikke er det i nærheten av det beste du kan få igjenom enkle quests du burde ha gjort frem til level 80 heller.

Lenke til kommentar
hva i ALLE dager er det du har gjort med gearet ditt? aner du i det hele tatt hva slags stats du skal ha som retribution, må nok anbefale deg og lese litt info tråder rundt paladin for det gearet der er mixa ut av milde, ikke er det i nærheten av det beste du kan få igjenom enkle quests du burde ha gjort frem til level 80 heller.

Strength?

Hittil har jeg bare sett på item level og sett hva som gir mest Attack Power (ifølge RatingBuster) og gått for det.

Jeg har ikke gjort alle questene, så jeg har ikke fått det gearet derfra.

Jeg har ikke løpt de hardeste instancene heller, beste droppet er vel fra Hall of Lightning.

Spell Power er noe jeg skal unngå, ikke sant?

Lenke til kommentar

Strength?

Hittil har jeg bare sett på item level og sett hva som gir mest Attack Power (ifølge RatingBuster) og gått for det.

Jeg har ikke gjort alle questene, så jeg har ikke fått det gearet derfra.

Jeg har ikke løpt de hardeste instancene heller, beste droppet er vel fra Hall of Lightning.

Spell Power er noe jeg skal unngå, ikke sant?

Stats for ret. paladin:

Strenght

Attack power

Crit

hit/expertice

Gear med:

spellpower

dodge

block

parry

deffence

shield block

kan du gi fullstendig f i og kle på deg ;)

anbefaler også at du retter litt på speccen din og igjen, ta deg ca 10-15 minutter til og lese igjennom en ret. pladin player guide er nok en stor sjangse for at det står mye der du er nødt til og kunne

Etter som jeg har forstått er det lurt og stacke expertice før hit, men legger inn forbehold om at det kan vær feil i og med at jeg begynner og bli litt rusten, må nok starte og spille litt igjen snart.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...