Lycantrophe Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jewelcrafting, uten tvil. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 For ret paladin er JC og BS beste kombinasjonen, men dette kan koste å levle. Lenke til kommentar
Evo1994 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 koffor ein burde eg velga er Pala dps http://www.wowhead.com/?compare=41257 Thanks Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du bør kanskje legge til et våpen til Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Blessing of Sanctuary: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with Blessing of Kings" betyr det at den stacker med BOK eller ikke? Hva blir nye ret sealen nå? Coruption eller Command? Kanskje Commans på trash og Coruption på bosser? Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Blessing of Sanctuary stacker ikke med Blessing of Kings. Nye retribution seal er Seal of Corruption. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Men Command vil vel gjøre mer på trash? får jo ikke stacka opp 5 stack på strash mobs? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Og? Bytt til Corruption når du er på bosser, bruk command på trash. Endret 5. august 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Om du har speca 5/5 i Seals of the Pure (Noe du burde nå) er Seal of Rightiousness best for trash, kan gjøre en del skade. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men Command vil vel gjøre mer på trash? får jo ikke stacka opp 5 stack på strash mobs? hvem bryr seg om trash dps? /yawn Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Alt for få, noe som fører til at 10 dps står å ser på/ er afk så wiper man på trash... Drit morro Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Alt for få, noe som fører til at 10 dps står å ser på/ er afk så wiper man på trash... Drit morro bytt guild, selv om man ikke optimaliserer 110% betyr ikke det at du skal sitte med en finger i rompa og en hand på kuken nå man clearer trash Lenke til kommentar
Chados Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen? Klart, holy pala er utfordrende klasse og spille bra synes jeg. Mange klaget før patchen, men tror det har roet seg nå etter 3.2 kom live. Forrandring på BoL og FoL HoT hjalp en del. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at vi er ikke di beste 5mans healerene, selv om man healer HC's uten nevneverdige problemer. Men synest fortsatt vi har vår plass i 10/25man, har ennå ikke fått noen klager på healing i raid, selv om jeg er laaaangt fra bra gearet. Manaregen har jeg ikke merket stor forskjell, selv om jeg ikke har noen tall på det, mere bare en "feel" jeg har etter fighten. Har ikke gått oom i nye 5man både i normal og HC, tror jeg drakk 1 gang i HC. Men kansje noen som har gått 25 hardmode kan si noe mere om dette? I pvp er prot / holy bedre enn noen sinne. Gjorde en del BG's i går kveld og den nye HoT fra FoL er faktisk langt over forventningene jeg hadde til den. Når d kommer til gear før HC's så sjekk ut wow-loot, står alt gear du kunne trenge av gear fra dungeons der. Også gear fra rep osv. Test ut holy, jeg syns at dem er slik dem burde være, klart noe småfiks er det, men slik er det nå med alle klasser / specs. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Leter ett nyt Prot specc... kjørte før max threat med 3/3 Crusade, men nå har vi jo Seals of the Pure som er bra også? noe slik som dette kansje? http://www.wowhead.com/?talent#sVZE0xA0uMGsIufzxso0b:NpGzM0 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skal jeg putte et talent poeng i Seal of Command og bruke den i stedet for Seal of Righteousness? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det noe vits i å gå holy nå etter patchen? Har lyst til å prøve men alle bare whiner om at det er så dårlig nå etc. Og, hvis jeg skal gå holy, hvilket gear er det mulig å få før heroics uten å bruke badges? Har de fleste northrend factionene som exalted. Og, hva er bra for holy palas nå etter patchen? *holy snakk* Takk for svar Hvis jeg kommer til å fortsette på palaen min seinere (vurderer å bytte realm og faction nå for tiden hvilket vil bety å droppe palaen) så kommer jeg nok til å prøve holy. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Skal jeg putte et talent poeng i Seal of Command og bruke den i stedet for Seal of Righteousness? Tja, mange sverger mer til SoR på mobs som dør raskere enn 12 sekunder grunnet DoT ticken og kjører Corruption (Vengance) på boss mobs. Nå er ikke jeg den som driver med PvP men de som gjøre det sier at Command er bedre for PvP mens Righteousness og Corruption(Vengeance) er bedre for PvE. Personelig har jeg speccet 5 points i Seals of the pure og bruker derfor SoR for det meste i Heroics og Corruption i raids. Med forbehold selvfølgelig. E1: Må teste dette ut i et par heroics, SoR på trash of Corruption på boss. Endret 10. august 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kjører bare vengeange hele veien uansett jeg. Ligger som regel på 1.9-2.5k dps i vanlig heroic, kommer litt ann på heroicen og healeren som er med. Er litt lat så orker ikke bytte og SoR er ikke på baren min, så da driter jeg i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå