Bear^ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Holy Shield oppe for å booste BoS? Og Seal of Wisdom? Ikke at jeg er så kjent med high lvl paladins, men jeg kjører seal of wisdom og judger wisdom får å holde med god og full med mana. HS er oppe, bruker Seal of Coruption og judgement of Wisdom kombinasjonen i stede for å tikke litt ekstra holy damage. Novelty mer enn noe annet. Drop noe i rotation din, tviler på at du trenger å spamme alt som er for å holde aggro i heroics uansett. Har skavet godt av rotasjonen, spesielt med consecration som er en liten manasluk i seg selv og bruker den nå kun toppen 2 ganger, ellers tar lar jeg HS og HoR tikke det mest av holy damage. Har skavet av det jeg kan for å holde threat oppe, t.o.m lagt inn hand of salvation rett før 2nd plassen på Omen kommer nær meg for å skave av på rotasjonen, selv da blir det for lite mana å ta av. Forslaget om å unequipe skjoldet er ikke noe lur løsning synes jeg, får mindre defense av det som gir mindre block/dodge/parry samt mindre stamina av det. Synes ikke det var av de beste forslagene. Skjønner forøvrig ikke hva som har skjed etter de siste patchene, hadde ikke mana problemer i heroics før og kunne selv ute Divine Plea suse avgårde med full 96969 rotasjon uten at jeg kom under 3k mana, nå er det nok at jeg åpner rotasjonen en gang før den suger ut manaen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du skal ha temmelig lusent gear hvis du ikke tåler å unequippe skjoldet ditt i 5 sekunder sånn at du får opp litt mana. Siden du har mana problemer regner jeg med at du ikke tar så mye dmg. Jeg har unequippa skjoldet mitt på bossfights i naxx grunnet manaproblemer og har overlevd greit. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er også avhengig av kem som healer deg. Har du med en discpriest som healers så blir det meir skjold, og mindre reine heals, som igjen fører til mindre mana gained. ...vil eg tru. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Heisan, dinget 80 på paladin alten min for en liten stund siden og skal Kjøre Protection. Noen som har en Imba tanking specc for loladin? og samt, Tank rotations ability's? takker for svar Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 http://maintankadin.failsafedesign.com/ Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan kan folk her ha manaproblemer? Dere har spekket så Divine plea reaktiverer seg selv hver gang du slår? Jeg spammer ut alt jeg kan jeg, og går ikke oom i det hele tatt =) Jeg drikker hver halvtime etter buffing, men ikke ellers =) Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjappt spørsmål fra en pensjonert pally. Er Pally healing like spammete og kjedelig som det var i Vanilla? Jeg vurderer å level min 65 paladin, men hvis det er like kjedelig å heale som det pleide å være så vet jeg ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjappt spørsmål fra en pensjonert pally. Er Pally healing like spammete og kjedelig som det var i Vanilla? Jeg vurderer å level min 65 paladin, men hvis det er like kjedelig å heale som det pleide å være så vet jeg ikke om jeg gidder. Ja, atm er det stort sett HolyLight til du ikke går oom. Men om det er kjedelig så har man jo prot og ret! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kunne egentlig tenkt meg en healer på høy level, får se hva som skjer med pally healing etter 3.2. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjappt spørsmål fra en pensjonert pally. Er Pally healing like spammete og kjedelig som det var i Vanilla? Jeg vurderer å level min 65 paladin, men hvis det er like kjedelig å heale som det pleide å være så vet jeg ikke om jeg gidder. Det var jo kjempegøy. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå vet jeg ikke om du er ironisk, men one button spam har aldri vært moro. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Å heale som paladin har vært morsom nå, vi har faktisk vært gode singel target healere og oppi alt nesten had fordeler over disc priest. Nå kommer patch 3.2 og silk det ser ut blir holy paladin voldtatt av en rusten jernstang innsurret i 20 år gammel utslitt og rusten pigtråd. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 At en klasse er god til noe betyr ikke at den er moro å spille for min del. Shammies var kongene av raid healing med CH spam, men det var dørgende kjedelig. Jeg håper Blizz klarer å gjøre Pally healing litt mer variert i 3.2, uten å nerfe de alt for mye. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det klarer de slik jeg ser det langt fra. Vi får en lolahot som kun fungerer på 1 target om gangen og en oppdatering på BoL hvor overhealing nå teller med. Dessverre blir 30% mindre på illumination og 5% mindre int å ødelegge all form for spamming av HL så man er nødt til å pusple med MP5 og FoL til den store gullmedalje og nødig bruke HL. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg sier det igjen: Bare scrubpaladins som kommer til å endre på noe. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er det noen spesi rotasjon man bruker for tiden som gir "best" dps? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hvilket seal er best å bruke for ret pala nå? i pve.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hvilket seal er best å bruke for ret pala nå? i pve.. blood Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 *Seal of Blood: This ability has been removed. *Seal of the Martyr: This ability has been removed. *Seal of Vengeance and Seal of Corruption: These seals have been redesigned to deal substantially more damage. Now, once a paladin has 5 copies of the debuff from these seals on his or her target, on each swing the paladin will deal 33% weapon damage as Holy, with critical strikes dealing double damage. Vil dette si at det er Seal of Vengeance og Seal of Corruption som kommer til å være det aktuelle sealet å bruke som retribution? Eller kommer man til å bruke Seal of Command igjen? Er jeg HELT på jordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå