Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det betyr? At når jeg er level 60 så klarer jeg ikke ta en level 60 warlock? Tviler sterkt på at warlocken blir så mye vanskeligere å ta for meg om 5 levels.

5766764[/snapback]

Kos deg når du møter en warlock med 6k hp og felhunter ute :p.

End-game er meget forskjellig fra 55.

Lenke til kommentar

Så lenge du kan å spille classen din skal du vel ikke ha noe problemer mot en warlock?

 

Shadow Resistance Aura, 3x Darkrune, 3x Runed Stygian, ingen sak :cool:

 

edit: og det med rogues:

 

Blessing of Sanctuary, så er det ingen sak...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Har en pala lvl 27 nå, kjører kun duell med spillere på maks 1 lvl over meg.

Ikke tapt en eneste gang enda, og noen skriver - dere j******* over powerd palas ******(/&%¤"

 

 

Det er artig å spare på manaen til man har 20% liv (med vilje)

Så setter man på sjold og bytter ut manaen med liv , så tar men en mana potion.

:dribble: Skal se de blir sure OMFG/(&%¤Pwn!2&%¤

Endret av War
Lenke til kommentar
Det er faktisk riktig, balansen i spillet ser du ikke før level 60. På lavere level er det mye større forskjell, noen klasser er best under 30, andre rundt 40 osv. Prøv å dueller noen normalt gode warlocker på level 60 og "bite the dust"...

5766886[/snapback]

 

 

Men bruker man trinket som reflekterer arcane/ holydamage osv

Samt 3300 absorb Shadow /arane damage potions ++

så er man et godt stykke på vei.

og disse potions drikker man med en gang den andre går ut.

da må WL/ presten komme bort å slå deg i hodet med staven.

Ice, fire , narute -er jo ikke grenser på hva man kan beskytte seg mot i 3250 på en drink.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det er faktisk riktig, balansen i spillet ser du ikke før level 60. På lavere level er det mye større forskjell, noen klasser er best under 30, andre rundt 40 osv. Prøv å dueller noen normalt gode warlocker på level 60 og "bite the dust"...

5766886[/snapback]

 

 

Men bruker man trinket som reflekterer arcane/ holydamage osv

Samt 3300 absorb Shadow /arane damage potions ++

så er man et godt stykke på vei.

og disse potions drikker man med en gang den andre går ut.

da må WL/ presten komme bort å slå deg i hodet med staven.

Ice, fire , narute -er jo ikke grenser på hva man kan beskytte seg mot i 3250 på en drink.

5772313[/snapback]

 

Om du er lysten på å bruke 2g per pop for å slå en warlock i duell så..

Lenke til kommentar

Når paladins sloss mot mages, kommer de i det hele tatt i kontakt med magen en gang? Jeg så en palladin sloss mot en mage, magen bare frost nova og løp vekk og skjøt på han helt til han var død. bobla hjalp ikke, for den fikk han bare brukt en gang i kampen. Og stunnet hans blinka mage ut av.

Lenke til kommentar
Når paladins sloss mot mages, kommer de i det hele tatt i kontakt med magen en gang? Jeg så en palladin sloss mot en mage, magen bare frost nova og løp vekk og skjøt på han helt til han var død. bobla hjalp ikke, for den fikk han bare brukt en gang i kampen. Og stunnet hans blinka mage ut av.

5772894[/snapback]

cleanse har vi ikke hørt om...

Lenke til kommentar

Du har ikke misforstått en plass du, mage som kan spille sånn litt ok eier de fleste paladins, eneste jeg kan gjøre er å heale meg selv, og når manaen min er slutt er jeg dø. Jeg kan være så heldig at magen bruker opp all manaen sin, og da vinner jeg. ;)

 

EDIT: Cleanse hjelper lite, du kommer ut av frostnova, men om du stunner blinker magen, og fyrer i vei en frostbolt. De har rett og slett kontroll hele kampen, starter med polymorph, og holder seg så godt de kan på avstand. Hvor lang er CD på blink foressten?

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Du har ikke misforstått en plass du, mage som kan spille sånn litt ok eier de fleste paladins, eneste jeg kan gjøre er å heale meg selv, og når manaen min er slutt er jeg dø. Jeg kan være så heldig at magen bruker opp all manaen sin, og da vinner jeg. ;)

 

EDIT: Cleanse hjelper lite, du kommer ut av frostnova, men om du stunner blinker magen, og fyrer i vei en frostbolt. De har rett og slett kontroll hele kampen, starter med polymorph, og holder seg så godt de kan på avstand. Hvor lang er CD på blink foressten?

5772908[/snapback]

15 sek tror jeg.

Lenke til kommentar

Ser dere prater mye om at magen blinker ut at stun. Det er her Seal of Justice kommer inn i bildet. Proc raten på den må være nærmere 80-90%. Helt villt.

Uansett. Du bruker Seal of Justice helt på starten, magen blir stunnet, får panikk, blinker vekk. Du løper etter, Seal of Command, Hammer of Justice og denger løs, Judgement of Command og avslutter med Hammer of Wrath. :D

 

Har du 31 i Retribution treet og bruker samme taktikk så har du Repentance til rådighet og kan gjenta Seal of Command, Judgement of Command delen og da er det ikke mye magen skulle ha sagt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...