Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 3 Major. Sånn seriøst, du kan nevne om du er på jakt etter ret, holy, prot, pve, pvp... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Woops, det glemte jeg. Beklager... Jeg spiller som ret og jeg spiller PvP(om det var det du mente?). Endret 1. juni 2009 av Osecia Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Da er det nok heller du som underpresterer min venn. Det er snakk om trash i hc ikke raidbosser. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så fordi en tankadin gjør mer dmg en deg i heroics så må de nerfes? ja gir mye mening, samme om det er boss eller heroics så failer du. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Om en lock har problemer med å slå en palatank DPS messig er det mer problemer med locken enn med palatanken. Kanskje ikke kjøpe kontoen sin på Ebay neste gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva vil du frem til? Det at en lock ikke gjør bra dps på trash synes jeg egentlig er greit. De fleste har jo nesten dobbel dps på bosser enn på trash, ihvertfall lockene i min guild. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Da er det nok heller du som underpresterer min venn. Det er snakk om trash i hc ikke raidbosser. Det gjør jo saken enda verre for din del. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Da er det nok heller du som underpresterer min venn. Det er snakk om trash i hc ikke raidbosser. Det gjør jo saken enda verre for din del. QFT xD og når ble det negativt at raidet skal gjøre mest mulig dmg? det vil ikke under noen omstendigheter være negativt for deg at paladintanks han mye dmg. dessuten kommer dmg fra AoE, mens singletargetdps ligger på maks 1,5k Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Irriterer meg å vandre i heroics som tank og ligge på toppen av DPS stigen, men irriterer meg enda mer når de som da blir liggender under meg påstår at jeg er OP og må nerfest kraftig. Tank gearet mitt er langt fra noe perfekt og består av blått og epic i fin miks (offspeccen min), om jeg smeller mer DPS ut enn de andre i laget er det strengt tatt dem som trenger å oppdatere seg. Utrolig hvor rask mange er på å rope etter nerfs... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som tank på trash som dør fort har du 2-3 sekunder mer, noe som kan være 30% mer tid å gjøre skade på. Dessuten er det en del klasser som krever en del tid på å få opp AoE-dps. Som mage trenger jeg 12sek før jeg gjør maks AoE (Living Bomb->Flamestrike->Blizzard). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Woops, det glemte jeg. Beklager...Jeg spiller som ret og jeg spiller PvP(om det var det du mente?). Du levler. Exorcism og Seal of Command, inntil videre. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Woops, det glemte jeg. Beklager...Jeg spiller som ret og jeg spiller PvP(om det var det du mente?). Du levler. Exorcism og Seal of Command, inntil videre. Ok. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da jeg skal aoe grinde med prot pallaen min (lvl71) burde jeg gå i defense gear eller dps gear? har fult cobalt defense gear... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg foretrakk stamina+strength gear, men jeg gjorde all grinding i Brutal-gear (for crit + strength, hadde en del singlegrinding og). Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Så defense er ikke så viktig? bare tenker at mer def er mer block og mye av skaden kommer fra block ?? eller tenker jeg feil? har cobalt dps gear også btw Endret 2. juni 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det var før patch 3.0 at Paladin var en reactiv tank. Etter dette fikk Prot mye bedre aktive tanke muligheter. Så for Aoe grinding er vel det som er sagt riktig, mest mulig strenght. Du gjør ikke skede mot en mob når du blokkerer, men jo mere strenght du har jo mere av skaden blokkerer du. Edit: Når du har holy shield oppe så gjør vel den litt skade når du blokkerer, men det er ikke så mye. Fra lvl75 får du en "shield slam " ability som gjør mere skade jo mere block du har, her er det også bra med høy strenght. Men hvis du har prot gear med en god dose strenght på så er det mye bedre å bruke enn dps gear med attackpower på. Skal du tanke noe som slår hardt(instancer eller elite quests) så er det defence gear som gjelder. Endret 3. juni 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har ikke pala noe ala warrior sin ability som gjør at 30% av block valuen din reflectes som damage når du blocker et attack eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå