digitalglenn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) avengers shield, arcane torrent (om belf) og HoJ.Burde holde i massevis. sant nok, pleier og poppe AS ganske fort i fighten, burde kansje vente til de faktisk caster noe Endret 28. mai 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 risikerer ofc at en caster står igjen et sted, men han ene kan du ta med neste AS eller bare drepe han etterpå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Så pleier en vel sjelden og aoe grinde castermobs også ^^ Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Her er det jo ideelt å grinde. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 På warcraftmovies.com i comments, så stod det at de ikke ga exp lengre. Vet ikke om det stemmer eller ikke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Lurer på et par ting med holy paladinen min. Har 382 haste nå og Egg of Mortal essence trinketen. Er det da noe vits å stacke haste mer? Mener jeg leste at haste capper på 668, og siden trinketen gir 505 haste når den proccer (hvor ofte proccer den forøvrig?) så kommer jeg langt over, eller? Samt, ligger nå på rundt 35% crit på holy (i raids ligger jeg på rundt 40%, kommer ann på hvem vi har med oss). Er dette lite? Tenker da at heals som critter gir mana tilbake og det er da holy lights jeg tenker mest på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Proccer ofte, 45s internal cooldown. Du bør gjerne ha mer crit (jeg har fort 50% i raids og har dårlig gear). Base haste er forresten veldig greit å ha, for Mortal Essence er ikke -så- supert. @ digitalglenn: Du bruker AT bare for å stoppe casts på de, slik at de samles rundt deg. Etter det er det tre angrep, så er de døde (HotR, ShoR, Judgement). Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Har noen en oppdatert liste med aoe grinde steder for protpalla? (horde) Skikkelig lei av å queste så lyst til å gjøre noe ltt mer kreativt =) Er lvl 70 nå btw =) Endret 30. mai 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Eh, med brukbart gear kanskje? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Da er det nok heller du som underpresterer min venn. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock har du gått for mp5 og spirit epics eller? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 2k dps som full epic lock! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tror du gjør noe feil om du ligger på 2k dps som lock i nesten full epic. Ikke det at jeg kan mye om lock, men sånn generelt ligger du ganske lavt i forhold til andre full-epic locks jeg har spilt med. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Paladin-dps som tank må seriøst nerfes. hvordan kommer de opp i 2k dps+? Det er jo nesten som min nesten full epic lock Lulz. Dersom du raider med en tank som gjør 2k+ dps og du gjør mindre, så er dete villt lang fra hverandre i progression, eller så må du lære deg klassen din. Selv er jeg gearet full Valorous og noe ulduar epix og puller lett 2500dps i en bossfight som tankadin. Hr foksuert gearet mit mot Threath, block og blockvalue så mye som mulig uten å gimpe resten av statsa. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Gjør lett 1700-2000 DpS på palatanken min og den er ikke mainspecc engang, dvs den er nå lett mikset mellom epics og blue. Langt fra noe problem. Men dette viser litt mentaliteten i spillet til enkelte, det er aldri en selv som mulig gjør noe feil men alltid den andre klassen som er OP. Derfor får man alt for mange skjevstyrte nerfs. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 lå på 3.4k dps når jeg tanka addsa på emalon i VoA et par dager siden men dog ligger jeg jo på nested 3k AP ubuffa i tank spec for det meste epics med noe tier + tank chest fra crazy cat lady i ulduar(aiuraya elns) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 en retpala jeg raider med er protdps i 3v3 arena, 2,3k rating atm Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 en retpala jeg raider med er protdps i 3v3 arena, 2,3k rating atm Møtte 2x protpaladins + restoshaman i går, seig combo. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvilke glyphs bør jeg ha på min paladin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå