Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

How to get defcapped som protadin?

Har prøvd å sanke meg litt gear her og der, og har no fullt protsett (med unntak av AN trink som er uten def anyway).

Likevel er eg i 530 def ellerno. Har til og med nerfa hp'en med å gemme def, og å køyre BS bracers og gloves(?) som har vanvittig med def, men lite stam (sjøl om eg har bedre til rådighet med meir stam, men mindre def såklart).

Er ingen Elitist btw, så det må kanskje ei berømt teskjei til.

Enchants? En armory-link hadde gjort det mye lettere å hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vanskelig å få defcap nå for tiden, revered med Wyrmrest gir 3 items som gir masse defense (chest, cloak og boots), du har et våpen fra quest i Zul'Drak som funker meget godt, skjold fra Horde expedition og et par saronite items som Blacksmithers can lage.

Lå på rundt 560 defense når jeg hadde samlet alt, det som er med disse items er at de gir høy defense raiting men mangler andre viktige stats som stamina og avoidance (som dodge, parry og block) men de er en grei start.

Last ned TankPoints, den har en tank kalkulator slik at du ser hvor mye du faktisk teoretisk sett får fra de forskjellige itemene.

Lenke til kommentar

I morgen braker jeg løs med min første pala, noe jeg gleder meg til :D

Hva tror dere om begynnelsen på denne holy builden?

10-14: Divine Strength 5/5

15-19: Improved Seal of Righteousness 5/5

20-21: Improved Lay on Hands 2/2

22-26: Spiritual Focus 5/5

27-29: Illumination 3/5

30: Divine Favor 1/1

31: Sanctified Light 1/3

32: Finish sanctified light and continue placing talent points into things that increase holy damage. Holy Shock is a great talent to pickup on the way.

EDIT: Ok, se bort fra denne :!:

Endret av opar
Lenke til kommentar

Grøsser vel generelt ved tanken på å levle som Holy.

Om du virkelig har lyst tho, så gå for å få Improved Judgement i Ret-treet ganske tidlig, så respeccer du full Holy på 40, og går nok en gang for å plukke Improved Judgement.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg tenker holy er pga recruit a friend, så har jeg sagt ja til å heale mens kompisen min blir lock. Men det kan jo ikke være så stor forskjell i low lvl's da?

Uanett, er holy ett helvette å lvl'e eller?

Lenke til kommentar

Anbefaler deg ikke å levle som Holy. Selv på lvl80 med 1800 Spellpower så dør ting allt for sakte når jeg gjør dailies. Dette pga. at Holy har allt for få angrep og med cooldowns så står man der og venter på at man kan gjøre neste angrep.

Bruk en Retribution spec og så sanker du holy gear på siden av, det vil ihvertfall funke opp til lvl60 om ikke lenger.

Lenke til kommentar

Har snakket med en del WoW-kompiser på skolen i dag, og har bestemt meg for å specce retardin ;)

Uansett en stor mulighet for at vi får noen lvl 80 kompiser til å booste oss til så høy lvl som mulig i dag og på onsdag, samt på lAN i helga. Vi har jo 3x exp pga recruit a friend, så kommer til å gå fort :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe, ok. TAkktakk. Var bare å gå innom lille arenajunkies, så fant jeg hundrevis. :p

Skal skaffe litt pvp-gear, så går jeg for low-rating arena med warrior. Kan jo like greit spørre her også, hva vil funke best? Retardin eller holy når jeg spiller med warrior?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm.. Har fullt holy gear til pve , må si jeg likte retardin, men nå vil vi satse å komme høyt opp på rating. Var healer på 1800 rating TBC med priest, men detta var andre saker. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...