Sati Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 How to get defcapped som protadin? Har prøvd å sanke meg litt gear her og der, og har no fullt protsett (med unntak av AN trink som er uten def anyway). Likevel er eg i 530 def ellerno. Har til og med nerfa hp'en med å gemme def, og å køyre BS bracers og gloves(?) som har vanvittig med def, men lite stam (sjøl om eg har bedre til rådighet med meir stam, men mindre def såklart). Er ingen Elitist btw, så det må kanskje ei berømt teskjei til. Enchants? En armory-link hadde gjort det mye lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Problemet er vel at palaen er dualspecca, og er i Ret-spec og gear no. Skal heller komme tilbake til det når eg får logga ut i protspec og gear. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke vanskelig å få defcap nå for tiden, revered med Wyrmrest gir 3 items som gir masse defense (chest, cloak og boots), du har et våpen fra quest i Zul'Drak som funker meget godt, skjold fra Horde expedition og et par saronite items som Blacksmithers can lage. Lå på rundt 560 defense når jeg hadde samlet alt, det som er med disse items er at de gir høy defense raiting men mangler andre viktige stats som stamina og avoidance (som dodge, parry og block) men de er en grei start. Last ned TankPoints, den har en tank kalkulator slik at du ser hvor mye du faktisk teoretisk sett får fra de forskjellige itemene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Føler eg har plukka med meg det av verdi stort sett i fra det meste av heroics. Men men...får sjå på det i morra. Har ikkje tid før. =) Tankpoints er notert. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) I morgen braker jeg løs med min første pala, noe jeg gleder meg til Hva tror dere om begynnelsen på denne holy builden? 10-14: Divine Strength 5/515-19: Improved Seal of Righteousness 5/5 20-21: Improved Lay on Hands 2/2 22-26: Spiritual Focus 5/5 27-29: Illumination 3/5 30: Divine Favor 1/1 31: Sanctified Light 1/3 32: Finish sanctified light and continue placing talent points into things that increase holy damage. Holy Shock is a great talent to pickup on the way. EDIT: Ok, se bort fra denne :!: Endret 3. mai 2009 av opar Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg bare googla, lol.. Har ikke spilt WoW på leeeeenge Kan noen poste en god holy build da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Grøsser vel generelt ved tanken på å levle som Holy. Om du virkelig har lyst tho, så gå for å få Improved Judgement i Ret-treet ganske tidlig, så respeccer du full Holy på 40, og går nok en gang for å plukke Improved Judgement. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Grunnen til at jeg tenker holy er pga recruit a friend, så har jeg sagt ja til å heale mens kompisen min blir lock. Men det kan jo ikke være så stor forskjell i low lvl's da? Uanett, er holy ett helvette å lvl'e eller? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 har ikke levlet som holy før, menkan tenke meg det ikke er noe gøy, effektivt eller varierende. du kan heale deg, men kan ikke gjøre dmg. farming vil gå sakte og du bruker lang tid på hver enkelt mob. lvl som retri eller prot Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lvle som holy= Evig pining og dømt til instance lvling Har spilt holy siden Eu beta, virkelig prøvd å lvle som holy ved utvidelser osv. Men, det funker bare ikke for meg. Ret\prot er lvle måten for paladins. Mener jeg da Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Anbefaler deg ikke å levle som Holy. Selv på lvl80 med 1800 Spellpower så dør ting allt for sakte når jeg gjør dailies. Dette pga. at Holy har allt for få angrep og med cooldowns så står man der og venter på at man kan gjøre neste angrep. Bruk en Retribution spec og så sanker du holy gear på siden av, det vil ihvertfall funke opp til lvl60 om ikke lenger. Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har snakket med en del WoW-kompiser på skolen i dag, og har bestemt meg for å specce retardin Uansett en stor mulighet for at vi får noen lvl 80 kompiser til å booste oss til så høy lvl som mulig i dag og på onsdag, samt på lAN i helga. Vi har jo 3x exp pga recruit a friend, så kommer til å gå fort Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ally eller horde? Som horde bør de bli boosta igjennom RFC så lenge du får XP. DM som Ally. Så er det SM-boosting hele veien. Jeg boostet meg selv slik, og det ble 1-2 levler per SM cath run, og man får 5 slike i timen. Er diiig. Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Horde på Laughing Skull. Jeg gleder meg til å komme hjem fra skolen, stikke ned på elkjøp for så å benke seg på loftstua og lvl'e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har en ret-paladin armory? Slik at jeg kan se på specc, gems osv. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Min er ret da:) Ananchel på Spinebreaker... gems: str str str og str.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, ok. TAkktakk. Var bare å gå innom lille arenajunkies, så fant jeg hundrevis. Skal skaffe litt pvp-gear, så går jeg for low-rating arena med warrior. Kan jo like greit spørre her også, hva vil funke best? Retardin eller holy når jeg spiller med warrior? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Retardin er sikkert gøy, men Holy er nok det beste mtp. rating. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm.. Har fullt holy gear til pve , må si jeg likte retardin, men nå vil vi satse å komme høyt opp på rating. Var healer på 1800 rating TBC med priest, men detta var andre saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå