tflovik Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Husk dog du snakker om PuGs her, personer som klarer å gjøre Ingvar til en raidboss. Fikk svinkjeft fra gruppen fordi jeg stormet frem gjennom bossene i UK Heroic. Rart at mange PuGs klarer å gjøre så mye ut av utstyret. Har had et par stykk som har krevet mye av tank og healer men når det kom til dem selv som DPS var det så vidt de klarte å kreke seg på 700 DPS. Har selv aldri sett noen dps'ere i pugs som bare gjør 700dps, men har en gang hatt en som gjor 900dps. Dette var i begynnelsen av min HC karriere med min pala tank så sa ikke noe da. I dag får de høre det hvis de ligger under 1500dps. Alle som starter med heroics burde gjøre så pass forarbeid at de kan gjøre minst 1500dps som jo egentlig også er litt lavt da. Glemmer ikke en gang i HOS HC med min DK, jeg gjorde rudt 40% av gruppas totale dps. Jeg og tanken begynte å klage på de to andre dps'erne som lå på bare 1000 - 1100 dps hver. De svarte begga at de hadde jo dinga lvl80 for kort tid siden. Jeg svarte at jeg hadde kun vært lvl80 i en uke(jeg hadde da kun gear fra lvl80 normal instancer + litt rep gear). Det ble da stille på de to og de sa ikke mere om den saken. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 DK, nuff said. Vel, forsåvidt enig med deg. Jeg gjorde 900 dps i starten av SSC. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vet ikke hvorfor, men dere minner meg om folk som kunne ha kjeftet opp en aff lock for å ha lav dps på trash. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enkelte gjorde over 1000 dps i naxx på level 60... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Fordi folk som er ubrukelige må faktsik høre det. Som holypalan i VoA i går som gemmet SP. Jeg sa det til og med høflig. Affliction lock på trash: Seed of Corruption/rain of fire. Endret 20. april 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I heroics så orker jeg ikke si noe om DPS så lenge gruppa faktisk fungerer og healeren ikke er mongo, kommer sannsynlig fortere ut av instancen om jeg holder kjeft en om jeg skal klage. Men så er jeg somregel DPS selv og da går det fort uansett! *flex* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har selv aldri sett noen dps'ere i pugs som bare gjør 700dps, men har en gang hatt en som gjor 900dps. Dette var i begynnelsen av min HC karriere med min pala tank så sa ikke noe da.I dag får de høre det hvis de ligger under 1500dps. Alle som starter med heroics burde gjøre så pass forarbeid at de kan gjøre minst 1500dps som jo egentlig også er litt lavt da. Glemmer ikke en gang i HOS HC med min DK, jeg gjorde rudt 40% av gruppas totale dps. Jeg og tanken begynte å klage på de to andre dps'erne som lå på bare 1000 - 1100 dps hver. De svarte begga at de hadde jo dinga lvl80 for kort tid siden. Jeg svarte at jeg hadde kun vært lvl80 i en uke(jeg hadde da kun gear fra lvl80 normal instancer + litt rep gear). Det ble da stille på de to og de sa ikke mere om den saken. Hadde dessverre en rogue som gjorde rundt 700 DPS på trashmobs i Nexus heroic. Helt utrolig at det lar seg gjøre, ligger selv på 600 DpS på magen min på level 67, at en level 80 gjør kun rundt 100 mer DpS får jeg ikke til å stemme, enten har han krøll på fingrene eller så er det noe riv ruskende galt med gear og talentbuilden. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skulle ikke bursten til paladins liksom bli nerfa i den patchen her? Personlig med min 76 paladin har jeg fått mer burst pga Exorcism og kraftigere CS! 2-3 shotter mobs som regel... Er det værre på lvl 80 enn det var kanskje? Eller har jeg bare misforstått? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er i 99% av tilfellene skillissue. @ Gnimmels: Faktisk fått DPS-buff (virker det sålangt), men burstnerf. Vi har ingen 12k Judgements lengre, men vi har, ironisk nok, en mulig 4k+3k+4k CS + White + Blood. Endret 20. april 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Til diskusjonen om lav dps. Pizzaen min var ferdig rett før Gluth siste raid før påske, endte opp med å parkere meg i autoattack posisjon, etter en fortært pizza og en død Gluth hadde jeg gjort 1500dps med autoattack ONLY. Der har du min grunn til å reagere på alt under 1500, ja jeg hadde nok buffs, men ikke faen at man ligger under min autoattack dps i en heroic hvis de gjør noe mer enn å spise pizza Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I en del heroics så kan man risikere å ikke klare det hvis gruppas totale dps er for lav så derfor bør folk gjøre en innsats for å ha en brukbar dps. I tillegg med god dps fra alle så dør ting utrolig fort og man slipper å kaste bort lang tid i en instance. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Problemet er at folk tror det er greit å slacke som DPS. Siden de "bare gjør skade" En holdning som de som har burde blitt tvingt til å spille tank en måned. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har spillt mest som tank med min Pala, men som dps på min DK så prøver jeg å klemme ut mest mulig dps da det er gøy å få mest mulig dps. Det blir jo bare kjedelig å slacke, ingen utfordring da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Enig. Litt som jeg sa i min gamle guild. ZA var grisefett for der var alle på tå og gjorde sitt beste hele veien. Mens i Naxx har folk gitt f. og brukt lang tid. Dagen jeg dinget 80 på mage nr. 2 (2 uker siden) fikk jeg plass i noen grupper. De klagde på gear, men jeg sa de kunne kicke meg om jeg gjorde mindre DPS enn noen andre. Full konstentasjon og riktig rotations gjorde at jeg toppet med relativt dårlig gear. Selv synes jeg det er morsomt og en utfordring hvor mye jeg klarer å tyne ut. Litt konkurranse er bare bra (så lenge man holder det på et gøy nivå). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Morsomt å se hvor mye man klarer å glemme ut som DPS ja, selv som tank synes jeg det er morsomt å se hvor mye DPS jeg klarer å flenge ut selv om i gode grupper havner jeg som oftest bakerst dog i enkelte tilfeller havner jeg på topp (og da er jeg og i de fleste tilfeller rimelig forbannet). Nei slacking uansett er irriterende. Enig som grendel sier at de burde bli tvunget inn i en tank jobb, eller eventuelt healer jobb. Slacking som healer er mulig, men kun om du er ute etter å utslette hele gruppen. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Med litt gear så krever ikke akkurat noen spec så mye effort da, og tank som top DPS i heroics er ikke så uvanlig om du ser på "Total damage done" Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men noe er helt klart feil hvis tanken ligger på topp av total dmg done også... Uansett hva slags klasse du er så klarer du å ta igjen den aoe skaden en tank gjør azz... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kommer helt an på det vel, har gjort guildruns jeg hvor jeg har ligget på top i dmg done. Kommer an på hva slags gear jeg bruker og hvordan de jeg har med spiller, om de bare singeltargeter så er det ganske lett å komme øverst. Altså jeg går BGs som prot og topper dmg done, somregel med noen 100k. Ikke at BGs er direkte relatert til heroics men sier litt om hvor mye dmg du kan gjøre som prot om du gearer riktig. Har crittet clothies i pvp for 10k med AS så man skal ikke fnyse av prot dmg! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prot damage, spesielt AoE (Cleave gjennom Hammer + Consecration) er mye total skade gjort gjennom et helt instance, spesielt om de har litt strength og puller manndig. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er veldig sant, men en skikkelig mage eller dk f.eks burde gjøre mer en en palla tank alikevel =) Jeg har aldri blitt slått av en tank på hverken Shamanen min (ele) eller dken min hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå