Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Nå har jeg fått dual-specc, og har mitt andre specc som ret. Har såsi ikke noe gear, men har nok av saronite ores osv (godt over 500), så tenkte om det ville være smart å lage dette til å starte med? Bare for å få fylt opp gearet, slik at jeg får komme med i instancer som ret?

Finnes det noe bedre enn det gearet jeg linka til som er boe, og ikke er noe dyrt? (Dette gearet vil ikke koste meg noe pga mats)

Lenke til kommentar

Gearet du linker til Jonas er PvP gear og mangler noen viktige stats for PvE som hitrating. Vil heller tatt meg den tiden å kjøpe noe PvE utstyr fra de forskjellige Northrend faksjonene. Vil koste litt men du får en litt bedre start enn det.

 

Om du er Miner og eventuelt blacksmither selv kan du lage titansteel bars og lage deg noen spiked titansteel items og om du har nok bars en titansteel destroyer. Dog dette koster selvfølgelig en del mer.

 

Det kan hende det fungerer med det gearet så om det ikke koster deg noe så kjør på :)

Lenke til kommentar
Gearet du linker til Jonas er PvP gear og mangler noen viktige stats for PvE som hitrating. Vil heller tatt meg den tiden å kjøpe noe PvE utstyr fra de forskjellige Northrend faksjonene. Vil koste litt men du får en litt bedre start enn det.

 

Om du er Miner og eventuelt blacksmither selv kan du lage titansteel bars og lage deg noen spiked titansteel items og om du har nok bars en titansteel destroyer. Dog dette koster selvfølgelig en del mer.

 

Det kan hende det fungerer med det gearet så om det ikke koster deg noe så kjør på :)

 

Han vil nok få en bedre start, men hvorfor gidde? Vi gearer til stadighet opp alts. Bare lager Naxx10-groups og tar med alten som er full green og får den geara opp på 1-2-3. Om man ikke kjenner folk som kan være med på Naxx10 kan du lage heroicgrupper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Detta skal bare være for å klare noen HCs siden en venn av meg er healer han og, men kan gå moonkin, så vi skulle bytte litt på. Jeg vil alltid være healer i naxx osv, så får jo litt gear til offspecc der. Har t7 ret-gloves, en epic chest og litt smått, men noe er leather og noe er mail. :p

Lenke til kommentar
Han vil nok få en bedre start, men hvorfor gidde? Vi gearer til stadighet opp alts. Bare lager Naxx10-groups og tar med alten som er full green og får den geara opp på 1-2-3. Om man ikke kjenner folk som kan være med på Naxx10 kan du lage heroicgrupper.

 

Sant, tenkte mer da om han skulle PuGe heroics. PuGs er som oftest veldig sær på mange punkter, å tanke en heroic med "bare" 535 defense var tydeligvis ikke nok for en PuG, jeg skulle heale og en venn fra guilden skulle tanke. Mye sarv slik sett.

 

Men om man går guild runs er det bare å peise på med det man får tak i av gear, det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Han vil nok få en bedre start, men hvorfor gidde? Vi gearer til stadighet opp alts. Bare lager Naxx10-groups og tar med alten som er full green og får den geara opp på 1-2-3. Om man ikke kjenner folk som kan være med på Naxx10 kan du lage heroicgrupper.

 

Sant, tenkte mer da om han skulle PuGe heroics. PuGs er som oftest veldig sær på mange punkter, å tanke en heroic med "bare" 535 defense var tydeligvis ikke nok for en PuG, jeg skulle heale og en venn fra guilden skulle tanke. Mye sarv slik sett.

 

Men om man går guild runs er det bare å peise på med det man får tak i av gear, det er jeg helt enig i.

 

Ja er rimelig mye sucky pugs rundt. Gjorde strat-timed her om dagen når alle var i blått. Mens pugs som krever fullt naxxgear failer der gang på gang.

Lenke til kommentar

Hehe, Strat-timed med PuG er rimelig morsomme greier. Skulle vært en achivement for det. Guilden min kjører timed runs i ny og ne, har som oftest 2-4 min igjen når man har knertet timed bossen, ofte går Mal'ganis ned mens vi har tid igjenne.

 

Mhm, Pugs, gjør livet i WoW litt mer spennende :)

Lenke til kommentar

Husk dog du snakker om PuGs her, personer som klarer å gjøre Ingvar til en raidboss. Fikk svinkjeft fra gruppen fordi jeg stormet frem gjennom bossene i UK Heroic.

 

Rart at mange PuGs klarer å gjøre så mye ut av utstyret. Har had et par stykk som har krevet mye av tank og healer men når det kom til dem selv som DPS var det så vidt de klarte å kreke seg på 700 DPS.

Lenke til kommentar

Første strat timed jeg har klart var med pug, og da hadde vi 5 min igjen på timer. Vi farma litt instancer med den gruppa. ^^

 

Hadde tenkt å ha prot som offspecc i dualspecc, men kunne tenkt meg et nogenlunde bra specc siden jeg har veldig lite erfaring som prot. Noen som har et?

Lenke til kommentar
Proooooot

 

Det er speccet/glyphene jeg bruker i mitt dualspec, har alt du trenger and then some!

 

Hadde kjørt samme om jeg ikke hadde Holy/Ret. Eneste forandringen kanskje Glyph of Salvation istedenfor Glyph of Divinity. Når man først skal specce "Maintank", så ser jeg ingen grunn til å ikke plukke med seg 20% mindre damage taken i 10sec på 2min CD.

 

Men dette blir vel smakssak.

Lenke til kommentar

imo, så er ikke min oppgave som tank å holde meg i live, det er å holde aggro (aka gjøre masse TPS som tillater masse DPS) og generelt sett ikke være en retard som står in the fire.

Samme grunn til at jeg ikke har tatt Divinity, 5% healing er ikke mitt problem som tank og 5 talent-points er dyrt for noe som mest sansynlig fører til mer overhealing.

 

Glyph of Divine Plea er grei nok da det ikke er så mye annet å bruke på og 3% mindre dmg er nyttig, selvom jeg hadde byttet den ut om det var noen andre virkelige gode glyphs, Salvation føler jeg blir for optional, ikke bare må du vite når du kan bruke den, men du må også "ha råd til" å miste en del aggro, ikke at aggro har vært noe problem til nå men har lest en del på forumer rundt om som nevner at aggro begynner og bli litt mer viktig nå.

 

Har ikke vært i Ulduar enda selv siden PCen min er kaputt så skal ikke uttale meg 100% sikkert på det med aggro, men glyphen er fortsatt for begrenset imo

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...