Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Men når dere dør, koster det tusen ganger så mye å reparere. Det ER dyrere å bruke plate.

5726435[/snapback]

Patch 1.8:

 

he cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality. :hmm:

5726561[/snapback]

 

:roll:

 

Koster dobbelt så mye å reparere plate som cloth. Koster det samme per durability point, men plate har ca dobbelt så mange durability points som cloth.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ keylar

 

Funker Imp Conc aura nå som den skal?

 

Har ikke sett at de har fikset den ennå. Vi gjerne ha den selv men har ikke tatt den builden ennå pga "broken talent".

5725221[/snapback]

Ja virker for meg ihvertfall, er ikke lett å se om den virker men jeg har merket en viss forbedring av resists mot counterspell og lignende ihvertfall :).

Er ikke noe jeg stoler på skal hjelpe men en resist i ny og ne er ikke så galt !.

Husk selv om at resisten % er lav så er 50% chance to not get delayed on casting guddommelig for enhver caster! :cool:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Jeg kan nesten banne på at det finnes en blå post på wow-forumet der det står at Imp. Conc aura ikke virker som den skal ennå.

5727575[/snapback]

Hm får lete litt og se om jeg kan finne noe. Jeg vet jeg har resista 2-3 ES og counter spells siste dagene ihvertfall, men det kan jo være helt urelatert med selve imp conc auraen :|

Lenke til kommentar
Men når dere dør, koster det tusen ganger så mye å reparere. Det ER dyrere å bruke plate.

5726435[/snapback]

Patch 1.8:

 

he cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality. :hmm:

5726561[/snapback]

 

:roll:

 

Koster dobbelt så mye å reparere plate som cloth. Koster det samme per durability point, men plate har ca dobbelt så mange durability points som cloth.

5726824[/snapback]

 

Mister dere like mange % av DP som cloth users gjør? Eller miste dere like mange i antall, slik at dere varer lenger?

Lenke til kommentar
Nokon du vil peike ut som er veldig bra?

5763035[/snapback]

Her er iallefall min build, og etter å ha prøvd 6 forskjellige builds etter 1.9, så er dette den jeg er mest fornøyd med.

Perfekt for solo grinding og PvP, men funker også mer enn bra nok i MC/BWL etc.

 

Jeg var 100% sikker på at jeg aldri kom til å droppe divine favor, men ble virkelig nødt til det for å få repentance, ellers så har jeg liten sjans mot nesten alt i PvP.

Menmen, kan leve med å gi slipp på en kjempeskill for å få en annen kjempeskill.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...512050510203151

5561302[/snapback]

Takker for denne apollox :D 7/8 av 10 slag critter jeg som bare faen. Enorm bra build.

5719955[/snapback]

Lenke til kommentar
Hvordan kan Paladins kill Mages eller Warlocks?

5762903[/snapback]

 

Mages går helt fint sålenge man har repentance (som de ikke kan blinke ut av)

Men warlocks derimot kan du bare glemme om de har succubus oppe, eller er soullink specca og har felhunter.

5762973[/snapback]

 

Warlocks er lett. Paladin er god-mode hvis du kan spille. Spesielt Paladin med engineering. Alt er lett for en Paladin 1 on 1.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på en ting. Om f.eks en mage critter godmode skjoldet, tar han fortsatt skade fra "eye for an eye" talentet?

5765578[/snapback]

 

Kan ikke crittes når man er immun vett.

5765608[/snapback]

 

Hm jo er vel kansje logisk det :blush:

Tenkte på at man kan jo critte prest sitt skjold f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...