Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel igjen lille Lycan har du tatt 2 + 2 og kommet frem til 5.

 

Paladin endgame funker bra den, anbefaler dog tank eller healer endgame ettersom det er andre klasser som gjør mye bedre damage enn paladin end game, f.eks Death Knights.

 

Så vis meg O'store, hvor sier jeg at paladins ikke har noe styrker som DPS? Hvor sier jeg at paladins er overlegne på AoE taning og tankheal?

 

Kan nevne både mage og warlock som gjør mye mer damage enn retribution paladin, gitt at de har rett gear og speccet rett.

 

Som sagt, dine tolkninger får du selv stå for men du tolker så borti staur og vegger at norsk veipolitikk ser ut til å være mer på sporet enn tolkningene dine.

 

E1:

 

Og ja, er fult klar over at jeg nevnte eksempler i et senere innlegg;

Og Paladin som tank og healer har sine områder hvor de er god på, AoE tanking f.eks eller singeltarget healing.

 

Men som du ser her sier jeg ikke at de er best på dette, jeg sier de er gode. Igjen, tolkninger og norsk veipolitikk.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

som gjør mye bedre damage enn paladin, senere forsterket med "som de er god på"-kommentaren din, altså ikke god nok damage til å henge med i endgame. Ja, warlocks med BiS-gear gjør mer, mages og, men begge er rene dps-klasser, har ingen buffs på linje med BoK, gir ikke Replenishment (SL snart, vel?) og gir ikke JoW (som øker raid dps), Retribution aura mm.

 

Paladins er ikke lenger spesielt god på AoE-tanking, og discpriests er fint på linje med paladins når det kommer til singletarget-healing.

Lenke til kommentar
Som sagt Lycan det får være dine tolkninger og jeg ser at du tolker febrilsk her for å ro den lille jolla di på land. Får bare si god tur :)

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor?? Hvorfor prøver du å virke overlegen når du i utgangspunktet tar feil, Lycan arresterer deg på det, du motargumenterer feil og du tar bare feil? Vi vet alle på forumet her at du ikke er den mest skilla wow-spillern her. Lycan "tolker" ikke det du skriver, han bare påpeker fakta.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Som sagt Lycan det får være dine tolkninger og jeg ser at du tolker febrilsk her for å ro den lille jolla di på land. Får bare si god tur :)

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor?? Hvorfor prøver du å virke overlegen når du i utgangspunktet tar feil, Lycan arresterer deg på det, du motargumenterer feil og du tar bare feil? Vi vet alle på forumet her at du ikke er den mest skilla wow-spillern her. Lycan "tolker" ikke det du skriver, han bare påpeker fakta.

 

Sier meg enig her. Det er ikke mye tolkning involvert, heller påpekning.

Lenke til kommentar
Som sagt Lycan det får være dine tolkninger og jeg ser at du tolker febrilsk her for å ro den lille jolla di på land. Får bare si god tur :)

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor?? Hvorfor prøver du å virke overlegen når du i utgangspunktet tar feil, Lycan arresterer deg på det, du motargumenterer feil og du tar bare feil? Vi vet alle på forumet her at du ikke er den mest skilla wow-spillern her. Lycan "tolker" ikke det du skriver, han bare påpeker fakta.

 

Når ble du representat for diskusjon.no's WoWForum folk? Tror du skal snakke litt mindre for andre og heller snakke mer for deg selv, jeg har forøvrig PM fra folk som sier noe helt annet.

 

Og Lycan arresterer meg ikke på noen punkter, for å si det på termer fra Lofoten, han har rodd seg midt utpå Vestfjorden og driver på strømmen ettersom begge årer er knekt og motoren er fri for bensin. Lycan forsøkte seg på et misserabelt forsøk på flisespikkeri og endte på trynfelgen av den grunn, at hans personelille "venneklubb" støtter opp rundt han finner jeg ikke rart, det er en gjengmentalitet her hvor folk bare er nødt til å backe opp andre selv når det er soleklart hvem som har feiltolket i vildens sky.

 

Hvor forøvrig tar jeg feil om jeg tør spørre? Jeg sier at paladins er gode på AoE tanking og singeltarget healing, i tråd med hva Qbab spør om. Jeg sier og at det er andre klasser som gjør bedre damage enn retribution paladin, som heller ikke er feil (Cosha snakker om 5,8k på Patch, bra jobba, men ser warlocks som gjør 6,5k med affliction spec og rett rotation, ergo, jeg tar ikke feil der er andre klasser som gjør bedre damage).

 

Hva andre klasser gjør er ikke hva QBab spør om, han spør hvordan paladins er endgame og jeg gir han min personelige mening. At Dk kan AoE tanke og Discprisest kan singeltarget heale og er irrellevant for det som QBab spør om, om det skulle være relevanse at andre og kan gjøre den jobben så skulle vi bare latt være å rolle paladin for slik sett er man ikke "overlegen" på noen punkter.

 

Lycan ble kraftig arrestert av totale feiltolkninger og klarte ikke å ro seg i land med flisespikkeriet. Det er bare dere i Lycanklubb nødt til å innse at deres "knight in shining armor" ramlet av hesten og ble liggende som restmetall på bakken.

 

Men, jeg er ikke overasket at enkelte her kom så raskt til Lycans side, som gjengmentaliteten er blant enkelte her driter dere i om han tar feil eller har rett.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Da må jeg dessverre informere deg at den du backer er så langt uti skauen som det er mulige i denne diskusjonen, men, jeg forventet egentlig ikke noe annet fra enkelte her ;)

 

E1:

 

Eksempel på vildens sky tolkning:

 

som gjør mye bedre damage enn paladin, senere forsterket med "som de er god på"-kommentaren din, altså ikke god nok damage til å henge med i endgame. Ja, warlocks med BiS-gear gjør mer, mages og, men begge er rene dps-klasser, har ingen buffs på linje med BoK, gir ikke Replenishment (SL snart, vel?) og gir ikke JoW (som øker raid dps), Retribution aura mm.

 

Paladins er ikke lenger spesielt god på AoE-tanking, og discpriests er fint på linje med paladins når det kommer til singletarget-healing.

 

Altså.

 

"som gjør mye bedre damage enn paladin, senere forsterket med "som de er god på"-kommentaren din, altså ikke god nok damage til å henge med i endgame."

 

Hvordan i huleste klarer man å tolke "som gjør mye bedre damage enn paladin" over på en slik måte? Hallo, det er t.o.m bedre gjort enn en politikkers velutførte manuvrering vekk fra pinelige saker. Det er så feiltolket som det overhode lar seg gjøre. Å si "som gjør mye bedre damage enn paladin" har ingen sammenheng med Lycan's "altså ikke god nok damage til å henge med i endgame".

 

Støtt Lycan så mye dere vil, men det sier mer om deres trang til å backe opp personer uavhengig av hva som blir sagt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Jeg har tanket alle Heroics mange ganger med min Pala og hører ofte når jeg joiner en pug, "yes a Pala tank".

Jeg bruker da å spørre hvorfor de sier dette og får hver gang til svar at de da kan gå fullt ut med aoe damage. For meg er det en god indikasjon på at mange foretrekker paladin i heroics.

 

Når det gjelder Retribution sin dps(og andre hybrid klasser også) så har jo Blizzard offisielt gått ut med at en ren DPS klasse skal ligge et sted mellom 5 - 10 % over i dps med likt itemlvl på gear og lik "skill" på de som spiller.

 

At det dps messig av og til kan være noen skjevheter ut over dette er jo noe som de prøver å rette opp i patch'ene.

Lenke til kommentar

Har en del erfaring som dps med min unholy dk. Ved to anledninger har jeg hatt DK som tank og hver gang har jeg måtte begrense aoe skaden min fordi jeg tok aggro.

Dette er i heroics. Har ikke hatt dett problemet med paladin eller Warrior som tank. Druid har jeg ikke hatt som tank så der vil jeg ikke uttale meg.

Lenke til kommentar

Uten at dette har noe med den andre diskusjonen å gjøre er jeg enig med Jørgen i at andre klasser også tanker AoE bra nå.

I MH måtte en av de to tank-palane våre MT, ellers måtte vi avlyse. Nå klarer warriors å holde aoe aggro mye bedre (og ganske raskt) takket være Shockwave. DKs og palas er ganske jevne, mens druids fortsatt henger litt etter.

 

Jeg har ikke hatt så mange DKs som tanks, da de fleste går DPS. Men aldri pullet aggro av DK tank i guilden under AoE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...