Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er pally endgame for tiden? Har startet en selv nå og er nådd en level av hele 28(!). Det er rimelig morro, smacker og critter som bare det. Eneste er at det virker som jeg får lite nye spells og diverse frem over?

Min anbefaling er: Gjør det du synest er gøy.

 

Vil dog ikke anbefale å specce Prot før minst lvl40. Og Retribution vil ikke klare å komme som n1 i dps mot likt gearede/skillede dps klasser, men du vil likevel gjøre grei skade + litt utility til gruppa.

Holy har jeg ikke prøvd, men er vel ikke anbefalt som levling spec ihvertfall.

Lenke til kommentar

Så det folk sier er at pala som healer ikke er spes ettertraktet for HC og raids?

Er det slikt også etter patchen? Må bare spørre, for jeg har akkurat lvlet palaen min (healer) og er jo bare tull og bruke tid på hvis jeg ikke kan gjøre en dritt på lvl 80.

 

Men syns selv det funker smør og heale, selv med crap gear. Har 16k mana, 1400 sp og 27% ish crit. Var i VoA25, totalt 3 healere og det funket greit, kjørte også min første hc dagen etter jeg dinget 80 (old kingdom) og hadde lite problem med og holde folk i livet. Hadde en ok tank men djeezez hvor dps sugde, lå fra 800-1600 hvor tank gjorde mest dps.

Lenke til kommentar

Ja er vel fortsatt dugende som healere :)

Men sliter noen ganger med dps som er ubrukelig og gjør jobben med og heale mye hardere.

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig for en shaman å slenge ut en clense totem eller en mage / druid å fjerne curse fra andre i gruppa mens man er i fight. Skjønner at rotation blir brutt, men tenker jo at det er greiere om gruppa faktisk overlever fighten enn at dem får 200 mindre i dps på en fight som dem eventuellt ikke overlever.

 

Hva gjør dere som healer f.eks på en fight som første bossen i Gun'Drak der det er masse poison? Clenser dere eller driter i det og bare healer gjennom det?

Lenke til kommentar
Andre klasser tanker også bedre enn paladins, og healer likeså, så slik tankegang funker ikke.

 

Du får lite "nytt" før 50-60, Bab.

 

Det jeg mente var at det var mye lettere å få innpass i grupper både heroic og raids om du var tank eller healer.

 

Og Paladin som tank og healer har sine områder hvor de er god på, AoE tanking f.eks eller singeltarget healing.

Lenke til kommentar

Noen som vil gi meg noen komentarer på dette talentbuildet?

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...010302105001000

 

Evnt. slik etter patch:

http://ptr.wowhead.com/?talent=sZVGxhM0xhZxfrtrIzhdcbo

 

 

Jeg ser på det som et 1h+skjold "dps"/survival/pvp/grinde specc tongue.gif Synes det ser ut som en interessant hybrid build.

Jeg er klar over at speccet ikke er optimalt for noen som helst rolle sånn egentlig, men jeg sitter med den meningen at Paladin er og blir en 1h+skjold bruker, så jeg vil ha et specc for det som klarer å diske ut litt skade iallefall :)

Lenke til kommentar

Nå må du gi deg med kvervuleringen din Lycan, flisespikkere har vi nok av. Spørsmålet var hva han kunne gjøre endgame. Hva andre klasser kan gjøre, om så bedre eller ei diskuteres ikke, er irrellevant.

 

Til Bab: Jeg vil anbefale deg å prøve ut de forskjellige tingene når du kommer til 80 og se hva du trives med.

Lenke til kommentar

@ Bear^, nå skal jo ikke du snakke så høyt om og spikke fliser da.

 

Uansett så paladin's hovedproblem at de er litt "jack-of-all-trade's".

 

Liker fint lite vi blir tatt fra den ene etter den andre unike saken som vi bringer og fungere på i wow for tiden.

Lenke til kommentar

hatt 5.6k dps på patchwerk, så hva du mener med at paladins ikke gjør bra god nok dps i endgame skjønner ikke jeg.

tviler vel på at så mange gjør sinnsykt mye mer dps, og har ikke hørt om DKs som gjør så veldig mye mer dps til at det kan sies at de gjør "mye mer damage"

Lenke til kommentar
Nå må du gi deg med kvervuleringen din Lycan, flisespikkere har vi nok av. Spørsmålet var hva han kunne gjøre endgame. Hva andre klasser kan gjøre, om så bedre eller ei diskuteres ikke, er irrellevant.

 

Til Bab: Jeg vil anbefale deg å prøve ut de forskjellige tingene når du kommer til 80 og se hva du trives med.

Vel, det er du som trekker frem at de er "dårligere" enn andre dps-klasser, og samtidig "ypperlige" (ergo med større overtak) på andre healing/tank-klasser, noe som alt er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...