Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, Holy er på vei ut, ret er nye fotm!

 

Dont go there. Har en ret pala no som eg desperat prøver å samle gear til å gå prot med. Har ingen respekt som retpala på min server =P

Er nok mange servere som det er problemer til og få respekt som retrib pala dessverre. Selv syns jeg egentlig hele spillet er på vei ut med alle forrandringer som gjøres. Sacred Shield kun på 1 person, Spiritual Attunment blir "borte", nerfet vår unike måte og ha mana regen på (Divine Plea), nerfet vår mana-on-crit-return (100 -> 60%) etc. Listen er lang. Alt som er unikt med klassen din blir borte. Wow føles snart som en sur 5 kroners loff på supern som de fosøker og hotte opp med en ny salsa saus til pålegg, tenker da på nye kjøretøy osv i Ulduar.

 

Men klart, de føder de som spiller lite og trives med det og "endelig" kan få raide og se denne verden av spillet også. Hekte "The Casuals" på raiding og du er i rus og penger hagler rundt øra på Blizz.

 

Fytti katta på tide og dra hjem, ny clear med Naxx, sarth, eye, voa osv, 4 timer og "done for the week on main". Heldig som har noen greie alts og kjøre gennom naxdx med også i løpet av kommende uke...

Lenke til kommentar

Ret er og kommer nok og forbli bra i pvp. Det er en greit spec for pve men "trenger" bare en, nå etter kommende 3.1 blir jo replenishment kraftig nerfet også dessverre.

 

Proter litt vanskelig, men heldigvis så blir DK's nerfet ganske så heftig om jeg har hört riktig, de "tok" vår plass. Men DK's dps blir også kraftig nerfet så de kommer nok og väre bedre som tanks en dps ser det ut som.

 

Nerfen av holy skjönner jeg dessverre ikke helt. I 25 mans ligger vi på bunn mer parten av tiden, men så er vi nok noe for mange healers også men trenger det i vente på ulduar som vi har regnet med og bli en healer heavy instance. Nå er også det noe usikkert og det blir färre healing plasser i raidet ser det ut som.

 

sorry forthe whine" men som du sier "jack of all trades but master in none" noe som blir vanskeligere og få til og funke når contentet blir vanskeligere.

Lenke til kommentar

Hei. Noen som gidder å hjelpe meg med å binde keys?

Bruker vanligvis bare 1,2,3,4 osv. altså default key bindings. Men nå skal jeg gå healer, så hadde satt pris på om noen kunne tatt seg tid til å skrive hvilke spells jeg burde binde og hvilke knapper jeg burde binde de til for å nå dem lettere..

 

Er litt kjipt å må bruke - og 0 for å kaste spells, spessielt som healer.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

er det et problem og se hvem knapper på tastaturet du når lett? gå utifra det og gjør det du syns er lettest!

 

q, e, f, v, tab, capslock, OSV slå deg løs

 

ang, vilke spells hvor så velger du selv lurer du på hvem spells du skal bruke leser du stickys på wow europe og elitist jerks.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Prøver å kombinere en brukbar PvP/PvE ret build:

http://talent.mmo-champion.com/?paladin=00...mp;version=9733

 

er denne brukbar?

 

 

Og for tanking:

http://talent.mmo-champion.com/?paladin=05...mp;version=9733

 

Ser at vi ikke helt får den store Str oppdateringen i forhold til dagens gear, og regner med DPS til andre klasser får en grei økning... Så har prøvd å geare for threat..

Lenke til kommentar

Benediction har alltid hvert crap for prot og er det fremdeles. sett 1 poeng i imp judge så rotasjonen blir riktig.Kan like gjerne ta heart of the crusader også siden du judger hele tiden og i tilfelle andre ikke legger den på.

Når du er så langt nede i ret treet ville jeg likegodt gått for crusade framfor seals of the pure.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Så det er slik det blir seend ut etter 3.1 patchen?

 

Jeg ville lagt 5 poeng i Divinity, 5% mer healing mot deg er i mine øyne bedre enn Pursuite of Justice. Per dagens content ser jeg ikke helt hvor denne skal være brukbar og ser ikke helt hvor den kan bli brukbar på neste patch heller.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

En liten fundering her:

 

Tenker å kjøpe T7 gloves, tank utgaven. Fra før av har jeg reputation plate gloves fra Kirin Tor (Fireproven Gauntlets). Har og over 400 BS så har en socket gem, 24 stamina, på den.

 

Spørsmålet er som følger, jeg har sjekket litt rundt T7 gloves med Tankpoints kalkulatoren og funnet ut at om jeg bytter ut de gauntlets jeg har og kjører +24 stamina og +16 defense på T7 gloves ender jeg opp med rundt 120 mer HP og 0,17 mer avoidance. I mine øyne er ikke dette all verdens grun til å bytte ut, men ettersom jeg ikke har noen andre T7 deler, er de 10% damage økning i Hammer of the Righteous alene verd å investere i T7 gloves eller burde jeg holde meg på de gauntlets som jeg har?

 

E1:

 

liten spesifikasjon: Er snakk om 60 emblems, vet ikke om jeg skulle bruke dem på T7 gauntlets eller heirloom staff til magen min, som krever 65 emblems.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Trur nok jeg bruker noe ala dette for tanking i Ulduar, ikke helt sikker på de 3 siste poengene men PoJ kanskje? Om vi ikke har en DK med aura så blir det definitvt PoJ, viss vi har en DK så jeg ikke trenger det så aner jeg ikke hvor jeg skal putte de.

 

Men blir hvertfall noe i den duren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...