Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Jo, og guiden tar feil. Les EJ-guiden lengre opp. Guiden tar feil mtp. stat priorities (se min og PSV sin post tidligere). Intellect > Haste > Crit > SP > Mp5. Dessuten har man nok spellpower etter våpen og skjold alene, selv med grønt levlegear (gitt badgeskjold og Titansteel Guardian med 50sp-enchant). Den har forsåvidt rett ang. spellpriority (HL/FoL), men du tolker de i ørska.

 

Når jeg healer pleier jeg å kjøre HL - FoL - HL - FoL. Dette gir nødvendig healing output og mana efficiency. Det gir meg ikke 79% FoL rate, men heller 30% (Da HL-spam er dominerende på bosser).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'Most of the time' og 79% Flash of Light 'does not compute'.

 

Når det gjelder stats så sier EJ at Intellect er superior BY FAR og det +HEAL foreslår med Spellpower er bare tullball, noe Spellpower utover Røde gemslots og gear er ikke optimering.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekka WoWwiki lå de minst et halvt år bak på theorycraften sin forhold til en del andre sider, dette gjaldt warrior, men hvis det er samme problemet med pala ser jeg fort hvor problemet kommer fra.

 

Det er vel også strengt tatt en fasit til hva som er best da alt er en haug med ligninger og stapper man tall inn i en ligning ser man hva som lønner seg utifra hva det står i andre enden.

Lenke til kommentar
EJ er et forum jeg ikke orker tenke engang på for den består av en gjeng bedrevitere som tror de sitter på fasiten på World of Warcraft. Dette er naturligvis feilaktig og sider som opererer på disse premissene er sider jeg ikke helt klarer å ta 100% seriøst. Minner meg forferdelig om CS servere hvor admin er en fjortiss som banner alle som dreper han på det grunnlaget at ingen er god nok til å knerte han 2 ganger på rad. Ergo, de jukser.

 

Som PSV sier, EJ, er en av de mest informasjonsrike siden jeg og andre har kommet over siden relase. Eneste grunnen til at jeg spiller så produktivt og effektivt som jeg gjør.

 

Jeg var engang ved det punktet du er nå Bear^, jeg trodde det jeg holdt på med var bra og top-notch. Så kom jeg over denne siden å leste om hva som faktitsk lønte seg i det store og det hele, og det forandret mitt gameplay ganske kraftig og det er jeg glad for.

 

Lukk opp øya og hør på de som faktisk tar seg tid til å regner på detta, det stemmer som oftest.

Lenke til kommentar

Trur man kan lukte på lang vei at denne saken ikke kommer til å ha noen end.

 

Så når det kommer til denne HL vs FoL kan dere ikke bare være enige om at dere er uenige?

 

Og så legger vi denne saken død, så kan dere heller diskutere noe ant?

 

For denne saken begynner å bli oppbrukt syns jeg, og man må nesten bare akseptere at alle har hver sin smak å meninger.

Lenke til kommentar
At vi er uenige er det ingen tvil om.

Men å si at f.eks en lada er kjappere enn en ferrari fordi jeg har kjørt i 100 med en lada men kun i 50 med en ferrari gjør det derimot ikke en sannhet.

Men å si at lada duger til å frakte potet (naxx10), men kommer til kort på Nürnbergring(naxx25) kan man vell si =)

Lenke til kommentar
At vi er uenige er det ingen tvil om.

Men å si at f.eks en lada er kjappere enn en ferrari fordi jeg har kjørt i 100 med en lada men kun i 50 med en ferrari gjør det derimot ikke en sannhet.

Men å si at lada duger til å frakte potet (naxx10), men kommer til kort på Nürnbergring(naxx25) kan man vell si =)

Kjent faktum, lada duger ikke til å frakte potet en gang :p

Edit: her tenkte jeg som bil, fuck bil/spell greiene.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
At vi er uenige er det ingen tvil om.

Men å si at f.eks en lada er kjappere enn en ferrari fordi jeg har kjørt i 100 med en lada men kun i 50 med en ferrari gjør det derimot ikke en sannhet.

Men å si at lada duger til å frakte potet (naxx10), men kommer til kort på Nürnbergring(naxx25) kan man vell si =)

Kjent faktum, lada duger ikke til å frakte potet en gang :p

Edit: her tenkte jeg som bil, fuck bil/spell greiene.

Jojo... Har sett bilder der russerne har hengt den på en okse og brukern som vogn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...