Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Herregud så negative dere er til Bear da, han sier da selv at på det nivået guilden hans er på så går det greit å bruke FOL mest og HL ved behov.

Hvorfor mener dere da at han trenger å bruke HL hele tida?

 

Og ja jeg har lest og forstått at ved 25 man så benyttes HL mest, men som Bear har forklart så er det ikke 25 man de gjør men 10 man.

 

Legg nå heller denne diskusjonen død, det er ingen som vinner den etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De skulle ikke trenge å si ifra. De burde hatt healere som hadde vett til å se det selv.

 

Og det er den måten som er effektiv og den som ikke er det. Hvordan klarer du å konsekvent velge den minst effektive?

 

 

Agreed, jeg for min del er lut lei og gruppe raide med mennekser som ikke har peil på hva de gjør, det gjør jobben til de andre i gruppa mye vanskeligere samtidig som de er et potesiell direkte trussel til et gigantisk wipe, noe jeg nekter og tro NOEN liker uansett hvor mye de digger spillet og bare "tar det rolig"

Lenke til kommentar

Vel tydeligvis har jeg peiling på hva jeg gjør for folk dør ikke når jeg healer som er hele poenget, som jeg og har sagt varierer jeg mellom FoL og HL og ser ann situasjonen hva som trenges.

 

Så da er det ute av verden, beklager men dere klarte ikke å redde verden denne gangen. Kudos for forsøket i alle fall.

Lenke til kommentar
Les denne om Pally healing:

 

http://plusheal.com/viewtopic.php?f=7&t=1806

 

 

Guiden favoriserer bruk av HL, men sier at man også skal bruke FOL. I tillegg masse annen info om spec m.m.

 

Fra den linken:

 

Flash of Light is a low-throughput spell with very good mana efficiency. Use this for non-urgent raid heals, and topping off the tank if they're not taking much damage.

Holy Light is a high-throughput spell and is often used as the core heal for tank healing.

 

Som er akkurat det jeg har gjort, FoL der det lar seg gjøre og HL der det er nødvendig. Og som jeg har sagt hele tiden og.

 

Så tydeligvis er ikke alle like enige med Lycans guide to superhealing.

 

E1:

 

1. Intellect

2. Spellpower (which should be #1 on this list until you reach about 1700-1800; after that, focus on Intellect and the Spellpower will come via upgrades anyway)

3. Crit

 

Oh my oh my, spellpower frem til 1800? Men var ikke det Lycans guide to superhealing at man kun skulle gå int?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Holy Light

With how much mana you can have now, because of Intellect and Divine Plea, this is your main spell that you can spam most of the fight. Holy Light receives 188.5% of spell power per cast if you have Healing Light, which was buffed by 25% with WotLK. There are a lot of new mana reduction effects (Libram, GSoW, and 4pcT7) that if you have all them brings the HPM for HL and FoL very close. Remember that the amount of mana returned by Illumination is unchanged, so these effects are even more powerful. HL will very often overheal with how much we can cast it now, but that is okay. Unless you are going OOM before the fight ends, it doesn't matter how much it overheals.

 

Flash of Light

This is now used when mana is tight, or if there is a lull in a fight and not much is needing healing. It receives 113% of spell power per cast, if you have Healing Light. This was buffed by 25% with WotLK, so it scales even better with +healing now.

 

Jeg vet ikke, PlusHeal som jeg ikke har hørt om engang eller ElitistJerks, for meg er valget enkelt, og det valget faller på Elitistjerks.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Vel da sier jo de 2 guidene mer eller mindre det samme, om det ikke er behov for mer trenger man heller ikke spamme HL med masse overheal og i bunn og grunn har jeg ikke gjort noe feil for jeg har brukt FoL der den trenges og spammet den men skiftet over til Holy light når Flash of Light ikke var tilstrekkelig.

 

@WoWaddict:

 

Bensin? Du laget nettopp thermite ut av flis :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...