Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAn har ikke cleared naxx10 så, ikke vits å diskutere lenger enn VoA10.

Ai, og hvor mange ganger har jeg vært i Naxx? Siden du proklamerer så bastant så vet du vel det og?

 

Du har vært i Naxx fire ganger og drept alle bossene utenom Kel'thuzad. Av alle bossene har du kun drept Anub'rekhan, Grand Widow Faerlina og Noth the Plaguebringer hver gang du var i Naxxramas, ellers så har du drept Maexxna (den dødeligste bossen for din del) tre ganger, Heigan the Unclean og Sapphiron to ganger og alt annet én gang. :)

Hvordan skjer det om du klarer å holde folk i live?

Lenke til kommentar

Er det ingen andre forklaringer dere kan tenke dere til?

 

Nei vel.

 

Kjører kun guild runs og PuGer ikke. Vi raider 4 timer når vi raider, det vi ikke klarer på den kvelden tar vi igjen. Oftest tar vi naxx i løpet av 2 kvelder, andre ganger 3. Noen ganger har jeg vært med fra starten, andre ganger midten og andre ganger slutten. Dvs at det er ikke alltid jeg har vært tilgjengelig når man har tatt Kel eller andre bosser.

 

Så som dere ser, statestikken deres fyrer henn i deres egene tolkninger, som dere selv er skyld i. feiltolkninger med andre ord.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Er det ingen andre forklaringer dere kan tenke dere til?

 

Nei vel.

 

Kjører kun guild runs og PuGer ikke. Vi raider 4 timer når vi raider, det vi ikke klarer på den kvelden tar vi igjen. Oftest tar vi naxx i løpet av 2 kvelder, andre ganger 3. Noen ganger har jeg vært med fra starten, andre ganger midten og andre ganger slutten. Dvs at det er ikke alltid jeg har vært tilgjengelig når man har tatt Kel eller andre bosser.

 

Så som dere ser, statestikken deres fyrer henn i deres egene tolkninger, som dere selv er skyld i. feiltolkninger med andre ord.

det er derimot DU som snakker med egne tolkninger. når du knapt deltar på content som er ment for 10 mann kan du ikke uttrykke deg om hvordan alt content er.

 

værsåsnill å gjør mer content før du kommer med disse påstandene!

Lenke til kommentar
Jeg pug'er Naxx på 3 timer en gang i uka. Jeg kan å heale.

det at du da Bear^ bruker tre ganger så lang tid, kan det ha noe med wipes å gjøre?

Bruker selv tre timer, maks på naxx10, samme med 25 egentlig, men da er jeg på stadiet der naxx10 blir overgearet i store grader atm så ikke helt sammenlignbart, tror mitt lengste run var 5 timer som nydinget 80.

 

Edit: Sorry for den frekke tonen.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Wipes? Nope, vi er bare ikke så imba som dere er, beklager. Vi bruker 4 timer med raiding når vi raider, med et par pauser. Tusler oss gjennom så mange bosser vi klarer og lemner resterende til neste gang.

 

Gjenspeiler vel det jeg har sagt om enkeltes innbilning at det bare er en måte å spille WoW på.

Lenke til kommentar

Første uka brukte guildet mitt 2 dager på å cleare naxx25 og sartharion uten drager. Tbh er ikke 2 kvelder på naxx så ille om det er folk som spiller lite, har lite gear og har lite raiderfaring generellt. Selvfølgelig, det er mye å hente på å holde konsentrasjonen oppe, chainpulls osv. Men i et casual guild med lite disiplin så tar det gjerne litt tid mellom hver trashpack, før og etter bosser og da tar raids lang tid.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Første uka brukte guildet mitt 2 dager på å cleare naxx25 og sartharion uten drager. Tbh er ikke 2 kvelder på naxx så ille om det er folk som spiller lite, har lite gear og har lite raiderfaring generellt. Selvfølgelig, det er mye å hente på å holde konsentrasjonen oppe, chainpulls osv. Men i et casual guild med lite disiplin så tar det gjerne litt tid mellom hver trashpack, før og etter bosser og da tar raids lang tid.

 

 

mao kan han slutte og uttale seg om ting han ikke har peil på, IGJEN!

Lenke til kommentar

Så da finnes det bare en måte å spille WoW på?

 

Det er måten min guild gjør det på, ikke alle i guilden min er hardcore, faktisk veldig få av dem, og vi foretrekker at folk skal ha det morsomt fremfor å rushe gjennom ting med helvettes fart. Ergo, vi tar oss god tid til bossene og tar oss god tid gjennom Naxx og raidene vi gjør. Det er vår måte å gjøre ting på.

 

Men den er vel tydeligvis og feil, så kan noen linke en side som sier hvordan vi skal gjøre det???

Lenke til kommentar

Det er mange måter å spille på, men det er fortsatt bare en som er den mest effektive, og det ville jo vært dumt og bruker metode nummer 2 når metode nummer 1 er kun 1centimeter unna.

 

(For de som ikke skjønner er da HL knappen min 1cm unna FoL, GETIT?)

 

 

Ang hvilken fart man clearer i er dette individuelt såklart, men oppimot 8timer ++ på en naxx10? Høres ekstremt mye ut.

Lenke til kommentar

Flere meninger i fri natur, klart, de har sin oppfatning av bruk av healing spells, jeg har min. Som sagt, holdes folk i livet er det irrellevant hvilken spell som blir brukt. Da ingen av dere er i min guild og vet hvordan jeg er som healer så har dere null grunnlag å kommentere. Å se på gear og achivements er teorien, praksisen har dere fremdeles til gode å se.

Lenke til kommentar

artig med folk som bruker

 

Becouse i can teorien når whatever works best er så ufattelig mye bedre og mer effektivt

 

hva er vitsen med og gjøre en dårligere jobb en man kan bare for og være sta? det er jo nå UTALLIGE ganger forklart og bevist opp og ned for deg at HoL gjør en bedre jobbe en FoL vil ikke bli overaska om du tar andre "glupe" valg når du healer også... noen folk er bare utenfor min fatteevne :/

Lenke til kommentar

Lurer bare litt her, hva er problemet? Hvorfor settes sinnet så i kok at jeg bruker FoL som main spell? Dere har ikke sett meg heale og bedømmer ut etter mattematiske antagelser, men jeg ser ikke hva som setter sinnet så i kok? Jeg får til å heale med FoL, det holder folk i livet, og som jeg har sagt, har selvsagt innslag av HL der det trenges.

 

Jeg ser ikke hva det er som gjør folk så eitranes forbanna, for det første er det bare et spill og for det andre er det ingen fasit på det. At dere ser det som inneffektiv får så være men det endrer ikke min spillestil.

 

Så jeg ser ikke grunn til at dere skal bli så forbannet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...