Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men se på hva du sier, da. Du sier at en paladin er viable med 79% FoL casts. Det skjer bare ikke, med mindre vi er i et scenario som Cosha beskriver, noe jeg, for a fact, vet at du ikke er.

 

Why do you look at the speck of sawdust in your brother's eye and pay no attention to the plank in your own eye?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Men se på hva du sier, da. Du sier at en paladin er viable med 79% FoL casts.

 

La dette stå som et eksempel på argumenterings metodikken deres, det sier du jeg har sagt. Dette er hva jeg har sagt:

 

Har uten problemer tatt store deler av naxx 10 mann med kun meg og en druid som healer og da brukte jeg FoL 79% av tiden i følge recount.

 

2 helt forskjellige ting.

 

Og naturligvis, folk leser ikke lengere bak i tråden, og tror det du quoter er korrekt utfra hva jeg har sagt og slenger seg dermed på bølgen.

 

Som jeg før har rådet, les hva jeg skriver.

Lenke til kommentar

Bevis B: Om du hadde lest hele innlegget hvor jeg da quoter en liten bit av hadde du og funnet svar på det.

 

Har du overhode lest hva jeg skrevet, eller bestemte du deg for å jumpe på debatten som en typisk FrP politiker uten sans og samling hva debatten går ut på?

Lenke til kommentar

Prøver du å gjøre det så tungvint som mulig ved å stadig referere til tidligere innleg (med rotete struktur, må vite) når du debatterer? Quote deg selv, så gjør du det lettere for alle.

 

Og ja, jeg har lest, og du sier at du klarte å gjennomføre et raid med 79% FoL casts. Sammen med en druid. Det er da grunn til å tro at druiden og tanken overgearet instancen veldig, og at druiden i 80% (random tall) kunne solohealet, ettersom FoL rett og slett ikke healer nok til å holde en tank oppe gjennom Naxxramas dersom den har 79% cast rate.

 

Prove me wrong.

Lenke til kommentar

VoA-bossen slår som ei jente.

 

Nå stiller jeg riktignok i en noe dårlig posisjon akkurat der (raider ikke aktivt, blir bare små semi-guildruns i ny og ne), men jeg ser hvordan content og mekanikker fungerer, lager imaginære scenarioer og leser analyser fra mange kilder, så jeg har et rimelig godt bilde av hvordan ting er. De fleste feilslåtte raids bunner ikke i meg heller, men i randoms.

Lenke til kommentar
Prøver du å gjøre det så tungvint som mulig ved å stadig referere til tidligere innleg (med rotete struktur, må vite) når du debatterer? Quote deg selv, så gjør du det lettere for alle.

 

Og ja, jeg har lest, og du sier at du klarte å gjennomføre et raid med 79% FoL casts. Sammen med en druid. Det er da grunn til å tro at druiden og tanken overgearet instancen veldig, og at druiden i 80% (random tall) kunne solohealet, ettersom FoL rett og slett ikke healer nok til å holde en tank oppe gjennom Naxxramas dersom den har 79% cast rate.

 

Prove me wrong.

 

Druiden var ny til Naxx, det samme var Off tank. Main tank hadde gjort naxx et par ganger før men var langt fra overgearet. Vet du hva jeg brukte de resterende 21%? Yup, bandage.

 

HAn har ikke cleared naxx10 så, ikke vits å diskutere lenger enn VoA10.

 

Ai, og hvor mange ganger har jeg vært i Naxx? Siden du proklamerer så bastant så vet du vel det og?

 

Bear, du har fremdeles tilgode med å komme med noe konkret i det hele tatt. Allt du gjør er å whine og repetere deg selv til kjedsomheten. Du gidder ikke svare på spørsmål engang.

 

Har kommet med mye konkret, er bare evnen til å forstå som falmer henn hos enkelte motakere.

Lenke til kommentar
HAn har ikke cleared naxx10 så, ikke vits å diskutere lenger enn VoA10.

Ai, og hvor mange ganger har jeg vært i Naxx? Siden du proklamerer så bastant så vet du vel det og?

 

Du har vært i Naxx fire ganger og drept alle bossene utenom Kel'thuzad. Av alle bossene har du kun drept Anub'rekhan, Grand Widow Faerlina og Noth the Plaguebringer hver gang du var i Naxxramas, ellers så har du drept Maexxna (den dødeligste bossen for din del) tre ganger, Heigan the Unclean og Sapphiron to ganger og alt annet én gang. :)

 

Hvordan kan du så definere at du har healet Naxx10 med suksess og 79% Flash of Light casts når dere ikke engang clearet alle bossene? På tide å begynne med HL kanskje? (zing!)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Fordi jeg har? Rart det der egentlig, at det finnes andre måter å spille WoW på. Vet at det kanskje er utenkelig men det er nå engang slik.

 

Forøvrig helt riktig gjennomgang, men jeg tror om jeg så hadde gjort Naxx 25 så hadde det ikke vært nok, enkelte er opphengt i at det finnes bare 1 måte å spille WoW på. Er det så problematisk at jeg klarer å bruke FoL i mange omstendigheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...