Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er iallefall min build, og etter å ha prøvd 6 forskjellige builds etter 1.9, så er dette den jeg er mest fornøyd med.

Perfekt for solo grinding og PvP, men funker også mer enn bra nok i MC/BWL etc.

 

Jeg var 100% sikker på at jeg aldri kom til å droppe divine favor, men ble virkelig nødt til det for å få repentance, ellers så har jeg liten sjans mot nesten alt i PvP.

Menmen, kan leve med å gi slipp på en kjempeskill for å få en annen kjempeskill.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...512050510203151

5561302[/snapback]

Takker for denne apollox :D 7/8 av 10 slag critter jeg som bare faen. Enorm bra build.

Lenke til kommentar
Ja, ble ganske fornøyd når jeg fikk tak i det:)

Lurer på et par andre ting også.. Er det vanlig at paladiner bruker mail/leather/cloth for å få +healing til forskjellige instancer eller holder det med masse +int plate?

5719014[/snapback]

Før MC så er det nesten nødvendig å ty til andre typer armor for healing stats da det finnes veldig lite healing orientert plate før de heavy instancene som MC/BWL.

 

Disse plate items'a er ihvertfall fine for healing.

Energized chestplate

Chitinous Plate legguards

Whitesoul Helmet

 

Min build atm er : http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Jeg healer for det meste :p

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Da har jeg fått meg Whitesoul Helm og Lightforge Bracers.

Begynner å bli bedre:) nærmer meg 59 også, så kanskje guilden lar meg være med på neste ZG raid. (Vi mangler endel spillere enda)

5724766[/snapback]

så litt på gearet ditt, kan gi deg noen tips.. få bort imperial set deler, det er ikke no paladin gear, og glovsene dine må også byttetes ut... ringene dine er ubruklige for PvE.. ikke rart du ikke får være med i ZG med fult dps utstyr ^^

Lenke til kommentar
så litt på gearet ditt, kan gi deg noen tips.. få bort imperial set deler, det er ikke no paladin gear, og glovsene dine må også byttetes ut

Helt riktig. Imperial settet er dårlig for paladins. Finn deg gear med litt mer intellect på. Beste er rett og slett å få tak i så mye Lightforge som mulig egentlig.

Det er en fin start. Hvis du først kommer deg med i ZG så kan du jo se frem til Peacekeeper deler. Dette er ikke et offisielt set med set bonuser og lignende, men flere items som deler navnet Peacekeeper og som er +healing plate gear. Gloves er epic og per idag de beste du kan få til en paladin.

... ringene dine er ubruklige for PvE.. ikke rart du ikke får være med i ZG med fult dps utstyr ^^

Hehe. Har vært i ZG og MC mange ganger med dps utstyr. Og da mener jeg ikke bare healing gear og 2H våpen. Vi snakker Quick Strike Ring, Onyxia Tooth Pendant, Don Julio's Band, etc. You get the picture. :p

 

Men i BWL og AQ er det selvsagt frem med healing gearet. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
ja selv om vi er plate users bruker mange leather/cloth/mail... men jeg liker meg i plate, blir mindre repair cost, å har bra nok plate gear

5726121[/snapback]

 

jaha?

5726154[/snapback]

 

Plate= mer armor = mister mindre hp = slipper å dø like ofte som clothmonkeys... men dør sjeldent når vi wiper uannsett, bare bruker DI elelr så blir jeg brukt DI på

Lenke til kommentar
Men når dere dør, koster det tusen ganger så mye å reparere. Det ER dyrere å bruke plate.

5726435[/snapback]

Patch 1.8:

 

he cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...