Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde null problemer å holde folk i livet med FoL i VoA men huffda, det er vel ikke skikkelig raid. Nå er jo i følge dere Naxx 25 heller ikke skikkelig raid, faktisk ingen raid er skikkelige raid i følge dere så det kan vel gjøre det samme hva jeg sier da ikke sant?

Lenke til kommentar

Bear, Du har tilgode med å komme med noen skikkelig svar på hvorfor FoL er så fantastisk. Å Bruke DP er ikke noe problem med HL siden man overhealer såppass mye. Du kan og bare si ifra på VT når du bruker DP så di andre healerene er obs.

Men bare ignorer allt du og fortsett å quote deg selv du...

 

Edit: og VOA er en vits det og, særlig på 10man

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Har ikke sagt FoL er så fantastisk, har sagt hele tiden rett spell til rett tid, men kan ikke dere si hvorfor man skal overheale med spamming av HL når FoL kunne vært tilstrekkelig?

 

Og som du sier, man har andre healere med seg, i alle fall 2 på 10 mann, 4 på 25 mann. Hvorfor skal man da gå totalt amøbe på overhealing?

Lenke til kommentar

Kom tilbake når du har healet naxx25, sarth 2/3d og malygos 10/25.

 

Du har enda ikke gitt noe annet svar enn "rett spell til rett tid", noe som i din verden er 79% FoL. Noe som igjen sier at du ikke skjønner holy palas helt. Du gemmer og spp for å få større heals når du allerede har en myyyyye større heal.

Lenke til kommentar

Jeg tror aldri Bear^ har påstått at FoL-spam er best til verken Naxx25, Sarth 3d eller andre "skikkelige" raids (hvis han har det; don't mind me). Han sier rett og slett at med hans gear, i de raidene han går, er FoL stort sett godt nok.

 

To sider med å resirkulere argumenter holder vel kanskje?

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Kom tilbake når du har healet naxx25, sarth 2/3d og malygos 10/25.

 

Du har enda ikke gitt noe annet svar enn "rett spell til rett tid", noe som i din verden er 79% FoL. Noe som igjen sier at du ikke skjønner holy palas helt. Du gemmer og spp for å få større heals når du allerede har en myyyyye større heal.

 

Nei, rett spell til jobben, slutt nå med denne forbanna stråmannsargumenteringen din eXa, den begynner å bli forferdelig slitsom.

Lenke til kommentar

Vel, jeg skal gi deg en sjangse til å lese litt Lycan, litt lengere bak, en side eller så, så ser du hva jeg har sagt. Ufattelig hvor dere har hengt dere opp i et påstått selvlaget dilemma hvor dere tror jeg sier at FoL er rett å bruke hele tiden. Som selvfølgelig er langt fra hva jeg har sagt, men sannheten finner du lengere bak.

Lenke til kommentar

Bear^, for å være ærlig synest jeg nesten du burde faktisk gjøre mer content enn heroics og naxx 10 mann for å kunne utale deg så dypt om den påstanden din.

i mitt guild har paladinhealerene ca 10% healing done med FoL. eneste de egentlig bruker det til er når de trenger å heale mange på sirkulasjon som f eks loatheb, sartharion eller sapphiron, men igjen er det ofte en annen class som tar seg av raidhealing, mens paladins tar seg av tankhealing. det er det classen er spesifisert på, derfor har de ikke noe aoe-heals. om du på en mystisk måte blir valgt til raidhealer kan jeg forstå argumentene dine med at FoL gjør en grei jobb, men det er BARE i de tilfellene hele raidet mister HP.

 

når du har gjort andre 25-mansinstancer enn vaults kan du komme tilbake med argumentet ditt

Lenke til kommentar

Se her, cirka like mange spells casted totalt, jeg gjorde dobbelt så mye healing, så stor forskjell vil jeg tørre påstå at det er mellom Holy Light og Flash of Light. Her er det jeg som gjør jobben lettere for de andre healerne ved å rett og slett heale bedre:

 

post-63678-1237752800_thumb.jpgpost-63678-1237752871_thumb.jpg

 

Er på ingen måte ment som noen showoff, men heller for å demonstrere forskjellen. Jeg spammer på ingen måte Holy Light som nevnt tidligere i tråden her, strafer den bort om target er på forsvarlig HP til at jeg kan starte på nytt. Å påstå at det finnes bedre healing måter enn den mest effektive healen din er patetisk.

 

Edit: Patchwerk.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Bear tror FoL gjør jobben når de andre gjør jobben hans, men seriøst... les det Valkyria skrev, kan ikke si meg mer enig, og screenshots til PSV, hallo... sier det bling noen sted?

 

Tror ikke han har sett patchwerk25 slå en 30k tank, nesten hele livet går jo til faens, hvordan kan FoL gjøre jobben der?

Flash heal for den saks skyld (priest)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...