Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Enraged bosser er Holy Light ja, som jeg sa, rett verktøy til arbeidet. På bracers og gloves blir jeg sikkert å gemme Int nå men blir ikke å bytte ut SP gems jeg har til fordel for int gems når logikken er å spamme HL med 80% overheal når jeg kan bruke mana besparende FoL og redusere overheal til 30% om ikke mindre og like fult stå med fult manapool.

 

Står ikke med FoL når Maexxna er under 30% akkurat :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, eh, ja. Så man skal gemme Int fremfor SP slik at man kan spamme HL, og overheale. Samtidig som andre sier at mye SP = Overheal og dermed ikke brukbart?

 

Om logikken bak å gemme Int fremfor SP er å overheale så må jeg dessverre si at jeg er kraftig uenig. Selvfølgelig er jeg ikke så Imba som de aller fleste her inne men selv om man bare er 2 healere så holder FoL i lange baner med innslag av HL når det trenges. I mine øyne er det bare idioti å spamme HL hele tiden når FoL gjør jobben utmerket. Tenker da ikke på enrage siden av f.eks Maexxna eller Patchwerk men under normale omstendigheter holder FoL veldig lenge. Som jeg mener, rett verktøy til jobben hele tiden.

 

Så om logikken deres bak å gemme Int fremfor SP er å kunne spamme HL for å overheale i store baner (fordi hey, overheal er paladinens sterke side eh?) så må jeg si jeg er dypt uenig.

Vel, det du sier bærer preg av bosser som gjør lite skade, tenk 5mans. Vet ikke hvor mye 25man-erfaring du har, men der er det paladins som skal sørge for å holde helsen oppe, og andre healers tar raid/+ restene av tanken (hots, f.eks gjør dette). Og ikke engang vurder tanken på å klare å holde en tank oppe med FoL i en 25man. Skjer ikke.

 

Jeg pleier å rotere HL + FoL + HL dersom tank-gear/healergear/antall healere tillater det.

Lenke til kommentar

Vel som jeg sa, rett spell til rett tid, om FoL er tilstrekkelig bruker jeg FoL, dette ser man naturligvis hvor mye damage tanken tar, om tanken tar mer damage enn FoL klarer å takle så switcher jeg over til HL, men driver ikke å pumper ut overheal med HL når tanken har tatt skarve 5k damage. Da klarer FoL å gjøre jobben.

 

Derfor jeg synes det er litt far fetched å påstå at HL er den eneste healing spellen man skal bruke. Og da mener jeg det er viktig å balansere mellom SP og Int, slik at man har nok SP til å bruke FoL der det kreves (som f.eks trash og "lette" bosser som Anub'Rekhan frem til enrage) men og ha nok mana til å spamme HL der det kreves (Patchwerk og en meget sint Meaxxna).

Lenke til kommentar
Vel som jeg sa, rett spell til rett tid, om FoL er tilstrekkelig bruker jeg FoL, dette ser man naturligvis hvor mye damage tanken tar, om tanken tar mer damage enn FoL klarer å takle så switcher jeg over til HL, men driver ikke å pumper ut overheal med HL når tanken har tatt skarve 5k damage. Da klarer FoL å gjøre jobben.

 

Derfor jeg synes det er litt far fetched å påstå at HL er den eneste healing spellen man skal bruke. Og da mener jeg det er viktig å balansere mellom SP og Int, slik at man har nok SP til å bruke FoL der det kreves (som f.eks trash og "lette" bosser som Anub'Rekhan frem til enrage) men og ha nok mana til å spamme HL der det kreves (Patchwerk og en meget sint Meaxxna).

Ingens om har sagt at du kun skal bruke HL.

 

Og "skarve" 5k skjer ikke i raids.

Lenke til kommentar
Stjal et specc fra Zepticon en side bak her, og endra bittelitt på det (Er vel ett talent jeg endra eller noe, pluss noen glyphs.).

Specc finnes her.

Det er det beste jeg har funnet til ret PvE nå, mtp at vi blir sittende med alt for mange points igjen etter vi har alt vi trenger fra ret treet. Noen som vet noe bedre?

Tror det er noe sånnt vi må gå for ja, men Vidication VS PoJ er vell bare en smaksak :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen som vet om noen gode add-ons for en protection paladin? Er helt ny på dette området, og trenger derfor alt av add-ons som er nødvendige for en tank.

 

Lurer også på om noen kan skrive hvilke rotations de bruker? Både på singe target og når det er flere

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Haha! :D

 

EDIT: Lå på 970 spellpower når jeg logga på i 18 tiden. Nå har jeg 1450 spellpower og 23% crit og 15k mana. Detta går fort. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...