Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål, finnes det noe UI eller måte å få opp beskjed om at Baecon of Light opphører på den du har kastet det på? Slik det har vært nå har jeg kastet Beacon of Light på måfå uten å være helt klar over om den har gått av eller ikke. Har ikke tid til å holde øynene oppe på mine buffs når jeg driver å healer så hadde vært fint å få dette som beskjed på skjermen på en måte slik som Deadly Boss mode gjør det.

Lenke til kommentar

Sacred shield har jeg på macro 3 hele tiden så bruker som oftest å kjører 2 FoL før jeg kører ny Sacred Shield. FoL ligger på 1 og HL på 2 så bruker ofest å kjøre 3-1-1-3 med innslag av 2 om tanken tar eksepsjonelt mye damage.

 

Men Beacon of Light er oppe i 1 min hele tiden så skulle være mulig å få til noe der.

Lenke til kommentar

Bear^:

MSBT (Combat Text Addon) kan du vel lage custom event hvor du kan legge inn "Beacon of Light fades from" og kan du få den til å si "BoL TANKEN!" eller hva du vil:P Vil anbefale MSBT uans. :p

Kan vel også laste ned DoTimer, blir vel lettere med den (har du oversikt over hvor lenge det er igjen til BoL/Sacred Shield fader)

EDIT: Om det ikke er en event for det allerede.

Endret av GamleErik1992
Lenke til kommentar

Nå bruker jeg SCT som combat text og den synes jeg funker utmerket.

 

Fant dog en liten addon på Curse som heter noe med Beacon et eller annet som er en ganske enkelt liten output addond, dvs at når jeg kaster BoL og Sacred Shield starter en "timer" som viser hvor lang tid det er igjen før disse er borte. Dog det er en output only så den får ingen eksterne inputs og kan ikke si om target har dispelled det eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vil si hold på intellect gemsene du har, du får crit rating av int gems og så du vinner slik sett mer med int gems enn crit gems i mine øyne (mana + crit kontra kun crit).

 

Kan som oftest spamme HL ufattelig mange ganger før jeg er i nærheten av tom for mana. Har kun 18k mana men holder til en god del HL spamminger. Mana regen while casting ligger da på 204.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på gearet mitt enda. Lurer på å kansje bytte til 16 critrationg gems. Vil jeg kunne spamme HL mer da? Mister 1680 mana, 28sp og 0,85% crit fra de 7 16 int gemsene jeg har og får 2,4% mer med crit gems.

Sparte på chesten og kjøte t7 head og legs.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Gnomeknuser

 

Du ser på disse tallene (tror jeg):

 

Intellect gems: 70mp5 (nærmere 80mp5 som Blood Elf), 2.1k mana, 28sp.

Critrating gems: 1.55% crit.

Lenke til kommentar
Noen som har noe erfaring med maxdps.com og holy pala gear?

Ja, men den viser litt feil gems, på alle forumer sier de at holy pala bør putte Int gems i alt, utenom de socketene man får int av bonusen, der bør man putte SP gems. Selv putter jeg SP gems i alt siden jeg ikke tar 25 mans med pallyen min og har gjort alle 10 mans uten noen problemer. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører en del Int gems på utstyret mitt (holy) men sper og på med SP gems som f.eks på beltet hvor jeg har både SP og Int gem. Er litt usikker men tror jeg blir å gemme Sp når jeg kommer til 400 BS og får socket bracers fordi jeg nå ligger på rundt 18k mana noe jeg føler er mer enn nok.

 

Noen som forøvrig kan ta en liten titt på paladinen min (Pharazon, Bronzebeard) og komme med forslag til oppdateringer og enchants? Enchanten på sverdet skal forbedres når jeg en dag får tak i 6 Abyss crystals :)

Lenke til kommentar

Icewalker på boots, 16 haste på back og +8 eller 10 stats på chest. Bytte ut Uk ringen med rep ring fra argent crusade. Og den beste metagemen er 21 int og chance for mana tilbake. Skuldrene er de beste før raid så du kan enchante de men en bra enchant, eller bare wg enchant om du er fattig. Så vidt jeg vet er det t7 og noen random drops i naxx som er oppgradering. Og 16 int i chest i stedet for 24 stam, seriøst.

Lenke til kommentar

18k mana er ikke "nok".

 

Ting som krever rødt OG har bra set-bonus (f.eks int) setter du SP/Int i. Resten er 16int. Blue sockets kan du fylle med 27int dersom du er Jewelcrafter, hvis ikke er det kun for meta som er akseptabelt, og da skal du helst ha split-gem. Litt usikker på hvilket, though, da jeg ikke bryr meg (er Jewelcrafter selv).

Lenke til kommentar
18k mana er ikke "nok".

 

Ting som krever rødt OG har bra set-bonus (f.eks int) setter du SP/Int i. Resten er 16int. Blue sockets kan du fylle med 27int dersom du er Jewelcrafter, hvis ikke er det kun for meta som er akseptabelt, og da skal du helst ha split-gem. Litt usikker på hvilket, though, da jeg ikke bryr meg (er Jewelcrafter selv).

 

Int for healing er som Stamina for tank, man får aldri "nok" ser det ut som, men har fremdeles igjen å gå tom for mana selv med lange boss kamper med sporadisk innslag av Holy light.

 

Er ikke jewelcrafter men blacksmither så blir heller socket bravcers og gloves når jeg kommer meg til 400. Ikke lenge til.

 

Hvis jeg har en item med en blå gem slot, og jeg setter en blå/rød gem der. Vil det telle som begge eller bare den fargen socketen er? Jeg tenker på metagem krav, ikke socketbonus.

 

Den fyller kravet for metagem ja, om du f.eks mangler en blå gem for å aktivere meta gem kan du sette inn en multi color gem (purple?) og den vil fylle opp kravet for metagem. Måtte gjøre det slik at jeg i starten hadde veldig få gem slots å ta av og måtte derfor fylle litt vomfyll med slike gem typer for å imøtekomme kravene for å aktivisere meta gem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...