Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Healte min første heroic med ~15k mana, 1k healing, 15% crit og 400ish haste, uten noe særlig problemer, spam FoL forresten, gitt at du har en brukbar tank, ikke ork å gå med ikke-defcappet tanks, det ender bare i at du blir kjeftet på fordi du ikke klarer holde han oppe.

Lenke til kommentar
Hvilken heroic er best å begynne med da? :)

Har bare tatt knirkerfrie guild runs på magen, også noen i begynnelsen av WotLK, men da var jo ingen Heroics lette. ._.

Utgarde keep, The nexus og violet hold (om du får de lette bossene) er vel noen av de letteste vil jeg si. Alle heroics er dog lette om du har decent tank og noen decent dps + en healer som ikke er for retarda.

Endret av vegardja
Lenke til kommentar

Har selv som healer 297 haste men, jeg har og Glyph of the wise (5% raskere cast time om du bruker Seal of wisdom) samt speccet Judgement of the Pure, 15% økning.

 

Nå når jeg healer bosser spesielt kaster jeg judgement of Wisdom (random) på bossen, Judgement of the Pure proccer og varer i 1 min. Med at Seal of Wisdom er oppe kaster jeg 20% raskere, dvs at Flash of Light blir har cast time på 1,15 sekunder og Holy Light har 1,99.

 

Det beste er dog å begynne med instanser som er lette, som f.eks UK, Nexus, VH (som nevnt før). Bli litt vant med healing som paladin, føle deg litt frem etc. Har healet Naxx noen ganger og det til tross for mangel på HoTs klarer jeg å heale en brukbar del...

Lenke til kommentar
Jeg fant ut av den questen :)

 

Men jeg må bare si hvor sinnsykt digg det er å spille med paladin! :w00t:

 

Har lvl opp en mage og en DK, og de kan ikke sammenlignes med en paladin!

Med en paladin har du utrolig mye meir ansvar i en gruppe og du har så utrolig mye du kan gjøre å som du må følge med på :!:

Det er drit kult!

Paladin kommer til å være min main resten av den tiden jeg spiller wow :D

 

I tilfelle du ikke viste, bubble og HS hvis du begynner å ta mer enn normalt mye dmg.

Lenke til kommentar
Har selv som healer 297 haste men, jeg har og Glyph of the wise (5% raskere cast time om du bruker Seal of wisdom) samt speccet Judgement of the Pure, 15% økning.

 

Javel. Trur du har lest tooltip feil.

http://www.wowhead.com/?item=43369

 

Det finnes heller ikke noen glyph som gir 5% raskere cast time.

 

Ja surret litt i går, var 5% cost reduction, ikke cast reduction :)

 

Forøvrig 5% cost reduction på healing spells er rimelig kjekt, linky

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Holy - Intellect

Protection - stamina

Retribution - strength

 

Alle 3 talent treene har det slik at en stat gir automatisk spellpower. Det aller meste intellect gearet av plate kvalitet har spellpower fra før av.

 

For holy får du spellpower fra intellect levelen, for protection får du det fra stamina og for retribution får du det fra attackpower, og attackpower får du fra strength. Med strength spec i protection treet gir 1 strength 2.3 AP (om de ikke har forandret noe).

 

Så du trenger slik sett ikke tenke på spellpower lengere, det kommer mer eller mindre automatisk.

Lenke til kommentar
Jeg har nå 3 bra(imo) offsett deler. Luer på hva som er smartest for meg å bytte ut. Og samtidig kansje om jeg kunne gemmet bedre. Jeg vil ha 4 t7.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Gnomeknuser

 

du kunne gemmet blue gems i det "gode" epic gearet ditt, dvs. boots - waiste og legs.

vist jeg tolker spørsmålet ditt rett så ville jeg gått med Spiked titansteel helm :> får å så bruke 4 deler av tier 7. vist du driter i helmen, så kan du evt gå med 4 tier 7 + leggsa du har fra nå, eneste forskjell på de og tier 7 er vel hit/crit. få deg ny neck + shoulders (evt. en ny ring selvom jeg ikke vil si det er krise.)

Endret av vegardja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...