Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Når DP-nerfen kommer, vil dette endre på hvordan jeg bør geare/socke?

Hvordan vil dere stacke stats? Fortsatt int gems?

Bør det satses mer på mp5?

Vurderer å lage trinketen med 42 int og sette 2x 27 int gems i den, bør jeg la være nå? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, mye av utstyret du finner har MP5 fra før av, synes ikke det er nødvendig å spesielt sockete etter dette, i mine øyne holder det med Int gems ettersom du får SP av int levelen. Samt du kan fremdeles kjøre divine plea mellom puljene.

Dog, har ikke opplevet å gå OOM når jeg healer, med blessing of wisdom oppe skal det godt gjøres å gå tom for mana. Selv med 50% healing reduksjon er divine plea grei å ha for healere og, bare å kjøre den mellom puljer.

Lenke til kommentar

La oss håpe at det kommer noen nye raid snart, har faktisk selv begynt å kjede meg litt nå, fikk fornyet "guts" av at jeg nå skal samle litt healing gear og men føler fremdeles at spillet blir raskt "kjedelig" og gir lite nytt. Heroics har og blitt vanvittig lett, f.eks Culling of Stratholm timed er nemo problem, med guild gruppe valser vi gjennom og har t.o.m tid å danse på tidsbossens døde legeme før tiden går ut.

Nei må nok endre min holdning litt mot WoW, enten er det blitt for lett eller så tilbringer jeg for mye tid i spillet.

Lenke til kommentar

Går vel på om du vil ha kings og lavere stun CD eller 8% mer crit og breake stuns med HoF.

enten 5x/18+/0 eller 49/0/22, hvis ikke ting har endret seg siden sist jeg leste :p

Noen nevner også 37/0/34, da får du repentance og JotW.

www.arenajunkies.com er det en del på.

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...