tmg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når DP-nerfen kommer, vil dette endre på hvordan jeg bør geare/socke? Hvordan vil dere stacke stats? Fortsatt int gems? Bør det satses mer på mp5? Vurderer å lage trinketen med 42 int og sette 2x 27 int gems i den, bør jeg la være nå? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tja, mye av utstyret du finner har MP5 fra før av, synes ikke det er nødvendig å spesielt sockete etter dette, i mine øyne holder det med Int gems ettersom du får SP av int levelen. Samt du kan fremdeles kjøre divine plea mellom puljene. Dog, har ikke opplevet å gå OOM når jeg healer, med blessing of wisdom oppe skal det godt gjøres å gå tom for mana. Selv med 50% healing reduksjon er divine plea grei å ha for healere og, bare å kjøre den mellom puljer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nåh, kommer nok ikke til å gå vekk fra int-socketing. Satser heller på å bruke Plea litt annerledes (når jeg vet det ikke trengs spesielt mye healing). Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Greit, da har jeg ny trinket i hvert fall. 1600 mana+litt SP og crit smakte godt på en trinket Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nice TMG, hva ligger du på i crit chanse nå? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 har 31% med holy, 37% på holy light/shock, har ikke verdens beste gear Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Alle moner drar, hadde selv bare 27% men gikk som det suste, faktisk morsomt å heale. Men ble raskt tvunget over til tanking etterpå da guilden er i manko for tanks til heroics. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 jay, 30min seals på onsdag Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det sikkert? For i så tilfelle er det sinnsykt digg og på tide Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Yup, sto i patch notes, 30 minutters tid på seals. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 LOL. Hvor lett skal det bli Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 La oss håpe at det kommer noen nye raid snart, har faktisk selv begynt å kjede meg litt nå, fikk fornyet "guts" av at jeg nå skal samle litt healing gear og men føler fremdeles at spillet blir raskt "kjedelig" og gir lite nytt. Heroics har og blitt vanvittig lett, f.eks Culling of Stratholm timed er nemo problem, med guild gruppe valser vi gjennom og har t.o.m tid å danse på tidsbossens døde legeme før tiden går ut. Nei må nok endre min holdning litt mot WoW, enten er det blitt for lett eller så tilbringer jeg for mye tid i spillet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kanskje du burde besøke naxx før du begynner å tenke på nye raids. Kanskje jeg tar feil da, dette er din character? http://eu.wowarmory.com/character-achievem...&n=Pharazon Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har du ikke pugga OS25 en gang :O Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror du tilbringer for mye tid i spillet uten å gå raids, raids er jo så mye mer moro enn vanlige heroics. Så skjønner ikke hvorfor du ikke går naxx 10/25? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 To unødige innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Trenger litt hjelp her! Har planer om å gå 2vs2 som holy, men sliter med å finne en skikkelig pvp build. Noen som har forslag? Har prøvd å søkt litt rundt på nettet, men har ikke blitt så mye klokere av det. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Går vel på om du vil ha kings og lavere stun CD eller 8% mer crit og breake stuns med HoF. enten 5x/18+/0 eller 49/0/22, hvis ikke ting har endret seg siden sist jeg leste Noen nevner også 37/0/34, da får du repentance og JotW. www.arenajunkies.com er det en del på. Endret 12. februar 2009 av tmg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Personlig kommer jeg nok til å prøve 51/20/0 med DG og Imp. HoJ når jeg starter med arenas. Kommer også til å satse på å skaffe en Scarab Brooch så kjappt som mulig. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://www.wowhead.com/?talent=sxGbxhzGVuMZZVddxruzdbs is the shizzle holy 2s spec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå