Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bytter på å fly rundt med Zulian axe eller AV 1hnd of zulian defender... får bedre stats av å ha 1hnd +shield så jeg bruker det for det meste, å nå venter jeg bare på at garr skal droppe aurastone hammer snart.. lei av å ha så mye dkp å ikke bruke det

Lenke til kommentar

Jeg nærmer meg level 60 nå og har derfor startet å tenke på hva slags gear jeg vil ha/trenger. For tiden bruker jeg 6 deler av Imperial Plate settet for å få alle set bonusene og Lightforge Belt.

Av våpen har jeg Ice Barbed Spear som 2-hand og Blackskull Shield + Fiendish Machete som shield og 1-hand.

 

Builden min er planlagt slik . Det jeg lurer på er om folk her har tips til forandringer/forbedringer?

Ettersom jeg skjønner må man ha lightforge delene for å oppgradere til soulforge etter 1.10 patchen og da er vel det beste for meg å bare kjøre så mange instance jeg kan for å få tak i lightforge?

 

Setter pris på forslag til build og tips til armor/weapons.

Jeg er ikke med i noen veldig bra guild ettersom de akkurat har starta med Zul'Gurub og fortsatt mangler noen klasser. Har derfor tenkt på om jeg skal PvP'e endel for å skaffe meg The Unstoppable Force men vet ikke hvor mye som skal til for å få den.

 

Ble litt rotete her, men setter pris på alle svar jeg får:)

 

Mvh MiteS aka Prathal @ Twilight's Hammer

Lenke til kommentar

Er vel sånn at enten liker du pvp eller så liker du pve, liker du pve, er det veldig, veldig mye som kan forandres på builden du har satt opp, og liker du pvp ville jeg kanskje tatt bort 5/5 Divine Intellect mot 1p. mer Vindication, 3p. mer Vengeance og Repentance..

 

Og når det kommer til Lightforgen, skal du få SLITE med å få tak i hanskene, dem dropper aldri omtrent...

Lenke til kommentar

Jeg regner med det er nærmest umulig å komme med i et godt pve guild nå, derfor så kommer jeg til å satse mest på PvP. Har en druid som jeg regner med jeg skal bruke til PvE.

Så du foreslår å ta vekk 5/5 Divine Intellect og heller fylle ut mer i Retri treet? Om hanskene har 0.000001% drop rate så skal nok jeg klare å få de:) Det hjelper å være litt optimistisk;)

 

Mvh MiteS aka Prathal @ Twilight's Hammer

Lenke til kommentar

Vel mites, den builden du posta er jo stort sett bare brukbar som pvp build.

Talents som improved devotion aura er nesten helt verdiløst men har du ikke tenkt å bruke shield (da kan du ta redoubt isteden) så er det jo bare den å ta.

Våpen å velge vel..det er stappvis med fine våpen fra dungeons.

Skal du bruke en reckoning build ville jeg skaffet Blackhand doomsaw som også er overall ett veldig fint våpen men er mest for reck builds.

 

Du sa du hadde Ice Barbed spear, vel da har du noe av det beste som er å oppdrive før MC / ZG. Statsa på IBS er veldig bra så den bør holde. Du bør nok skaffe mer lightforge for selv om man liker høy AP osv er mana det som driver deg uansett build.

 

 

Jeg så du missa Guardians Favour talentet som er veldig bra.

Divine Intellect adder ca 400 mer mana og divine strenght adder ca 3 mer dps.

 

Du kommer ikke til å få av mange heals da du mangler spiritual focus.

Hybrid builds slik som den du posta er ikke helt lett å få til uten veldig bra gear etter 1.9. Før 1.9 var det nesten alltid bedre med slike hybrid builds men etter 1.9 så er faktisk en 31 ret / 20 holy build bedre hvis du ikke har rompa full av epics pga av ting som vengeance / vindication og divine favor.

 

Pursuit of Justice er ikke helt verdt penga syntes nå jeg.

 

Her er en bittelitt annen vri på din build som jeg syntes passer bedre:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...550003510203150

 

Men virkelig hvis du skal være mye i AV osv der det er veldig mange folk og mye som skjer hadde jeg nok heller gått for en slik build:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...550003510203150

Denne builden lar deg "slippe unna" ved å ha lite mana pga av divine favor talentet. I mass pvp har jeg liten tro (og har dårlig erfaring selv) med repentance. Den er fin fin i 1vs1 sammen heng men blir det noe mer enn det så breaker den altfor fort.

 

Denne builden hjelper deg å overleve(divine favor) + at den gir deg den dmg som kreves (vengeance + sanctity aura)for å få jobben gjort ;)

 

Her er ett par fine items som kan hjelpe deg pvp messig :

Crown of Tyranny

Reiver Claws

Emberfury talisman

 

Er vell verdt å nevne honored hos Arathor (Arathi Basin) gir deg ett fint belte:

Highlander belt

 

PS: Nå glemte jeg nesten shield og 1hand..heh :p

Er en quest som gir Sacred Protector Denne questen begynner hos Bolvar i stormwind(slottet) hvis jeg husker riktig. Du har jo også draconian deflector fra UBRS men den må du nok sloss mot warriors for ;).

Det finnes ganske mange fine 1handere i diverse instances men Revered hos Stormpike(AV) gir deg Stormstrike Hammer

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Takker for fyldig tilbakemelding Keylar:) Tror jeg skal prøve ut den 21/0/30 builden du har satt opp for meg, det ser ut som en bra build.

Jeg kan samtidig legge til at jeg har skaffet meg et nytt 1h sverd. Finnes sikkert bedre der ute, men det fungerer bra foreløpig :)

 

 

Mvh MiteS aka Prathal @ Twilight's Hammer

Lenke til kommentar
Ja, ble ganske fornøyd når jeg fikk tak i det:)

Lurer på et par andre ting også.. Er det vanlig at paladiner bruker mail/leather/cloth for å få +healing til forskjellige instancer eller holder det med masse +int plate?

5719014[/snapback]

 

For å heale effektivt kommer det godt med å ha litt ekstra +healing, for å slippe å spamme FoL så ofte. Med mye +healing kan man trygt bygge ned manapoolen litt. Det hele kommer vel an på rollen. Er det litt backup healing og ellers et fattig forsøk på DPS, så holder det fint uten +healing. Skal du være mainhealer er det viktigere med +healing for å få mer heal per sec. Målet er vel at du ikke skal bli angrepet uansett, så det burde ikke være problem å bruke hele spekteret, fra cloth til plate, spesielt siden det er ytterst få plate-items som har +healing. Eneste jeg kommer på er Whitesoul Helmet og Abyssal plate et-eller-annet of restoration. Mana/5 sec er også en kjekk ting.

 

5k mana unbuffed, med +450ish healing and 50ish mana/5sec er veldig oppnåelig og da burde det være mulig å mainheale instancer og også MC uten å gå tom for mana, med unntak av i de lengste kampene og da fikser en manapot biffen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...