Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har jeg faktisk ikke sett engang. :O Uansett er det null problem å heale med den oppe. Manaen du får tilbake resulterer i såpass mye mer total healing uansett, og du får aldri 15sec cast-pause som holypala. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei det er sant, men kanskje vente med Divine Plea til det er nødvendig, f.eks nede på 50% mana, fremfor å bruke den hele tiden så snart CDen er over. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tvert imot. Den bør være på CD hele tiden. Samme som med pots - du bør brenne en mana pot med en gang den restorer deg til 100% mana (ca, +/- 100 mana gjør ikke noe) slik at du får muligheten til å bruke pot to ganger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå går jo ikke det lenger med pots, da. CD på pots begynner kun å ticke etter at man er ute av combat. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja pots begynner nå ikke CD for kampen er over, så pots bør man kun bruke som en "last resort". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke jeg fått med meg (bruker ca. aldri pots), men fortsatt. Bruk det når du kan, ikke når du "må". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruk det f.eks når en mob enrager, så slipper du ha Divine Plea oppe for å få mana tilbake. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei er ikke å bli klok på alle endringer de har gjort bak kulissene, f.eks de steinrøysene i HoL Hc etter første bossen, normalt sett brukte vi å bare jogge gjennom, stoppe ved trappen og AoE skiten ut av dem. Hva som er endret vet jeg ikke men jeg har bedre gear nå enn første gang jeg kjørte HoL Hc men nå er den delen blitt rene lottoen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er fordi de ekspolderer når de dør, mange er veldig glade i å AoE de, ender som regel opp alene eller med en i live når vi er forbi det rommet, artig og stå der mens de må løpe fordi de ikke fulgte med når jeg sa ingen AoE, de eksploderer Edit: De har forresten alltid vært sånn. Endret 4. februar 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Merksnodig, har gjort HoL HC før og har alltid gjort det slik, selv med dårligere gear hadde vi ingen problemer akkurat der. Rart Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dårligere gear=dårligere dps=de døde med større mellomrom? Og dermed mindre skade på samme tid? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ja like gøy hver gang å se all meele bli eid ide alle dør omtrent samtidig... (mind sear ftw) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har jeg faktisk ikke sett engang. :O Uansett er det null problem å heale med den oppe. Manaen du får tilbake resulterer i såpass mye mer total healing uansett, og du får aldri 15sec cast-pause som holypala. Since paladins rely less on Spirit as a mana-regeneration stat, we have to address them in other ways. We don’t want to change Illumination or Replenishment. However, we are going to increase the healing penalty on Divine Plea from 20% to 50%. Divine Plea was originally intended to help Protection and Retribution paladins stay full on mana. It should be a decision for Holy paladins, not something that is automatically used every cooldown. mmo-champion nå nettopp. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da blir det vel back to MP5? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I 25man raids kommer man nok til å kjøre rotasjoner til høyere grad mellom paladins slik at bare én paladin har Divine Plea oppe samtidig slik at man unngår å bli tatt på senga. MP5 får selvfølgelig noe høyere nytteverdi, men jeg kan nevne flust med encounters hvor man har god tid til å poppe Divine Plea uten at det går særlig utover healing done. (Har faktisk problemer med å nevne flere encounters enn Patchwerk hvor den ikke bør brukes.) Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vel jeg har spilt en del dps før og nå er jeg healer, aldri spilt tank. Nå har jeg aldri spilt veldig mye PvE men dog, ut fra den erfaringen jeg har så er healing desidert vanskeligst, i hvert fall av dps og healing som jeg har spilt. Aldri hatt noen problemer som dps, aldri vært såå fantastisk vanskelig å flytte seg osv (det må du jo også med healers, bare at du mister ikke litt dps, du wiper hvis du driter deg ut) F.eks. på 4Horsemen, å heale tanken som tar en god del dmg, samtidig som du bytter side i rommet som holy pala uten hots, det var stress. Skjønner ikke hvorfor dps skal bli så lett at en ape kan spille det, mens healers som allerede er relativt utfordrende skal bli vanskeligere. :< Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Derfor healers skal stå fast, og så skal tanks løpe til midten og taunte bossen fra hverandre og så løpe tilbake til samme plass. Mye lettere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Derfor healers skal stå fast, og så skal tanks løpe til midten og taunte bossen fra hverandre og så løpe tilbake til samme plass. Mye lettere. Lettest er vel å drepe den ene og så hente ene, så blir du bare stående der. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Heisann folks, Jeg har tenkt å begynne å spille på min lvl 49 twink palla igjen som er blood elf. Jeg har ikke spilt aktivt på den på minst 1 år. Hva er de viktigste nyhetene dere kan komme med? Jeg er retr palla, og lurer på om jeg kanskje burde skifte? hva mener dere? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er det bra å critte 12,8k med holy light i lvl 75? Har forresten bare 15,2k mana og 11k hp =S Edit: ser at andre pallys på rundt min level har mindre mana, armor, sp og hp. Så ikke ta det feil, prøvde ikke å virke teit og skryte liksom Endret 8. februar 2009 av golemm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå