Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er ikke å bli klok på alle endringer de har gjort bak kulissene, f.eks de steinrøysene i HoL Hc etter første bossen, normalt sett brukte vi å bare jogge gjennom, stoppe ved trappen og AoE skiten ut av dem. Hva som er endret vet jeg ikke men jeg har bedre gear nå enn første gang jeg kjørte HoL Hc men nå er den delen blitt rene lottoen.

Lenke til kommentar

Det er fordi de ekspolderer når de dør, mange er veldig glade i å AoE de, ender som regel opp alene eller med en i live når vi er forbi det rommet, artig og stå der mens de må løpe fordi de ikke fulgte med når jeg sa ingen AoE, de eksploderer :p

 

Edit: De har forresten alltid vært sånn.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Har jeg faktisk ikke sett engang. :O

 

Uansett er det null problem å heale med den oppe. Manaen du får tilbake resulterer i såpass mye mer total healing uansett, og du får aldri 15sec cast-pause som holypala.

Since paladins rely less on Spirit as a mana-regeneration stat, we have to address them in other ways. We don’t want to change Illumination or Replenishment. However, we are going to increase the healing penalty on Divine Plea from 20% to 50%. Divine Plea was originally intended to help Protection and Retribution paladins stay full on mana. It should be a decision for Holy paladins, not something that is automatically used every cooldown.

mmo-champion nå nettopp.

Lenke til kommentar

I 25man raids kommer man nok til å kjøre rotasjoner til høyere grad mellom paladins slik at bare én paladin har Divine Plea oppe samtidig slik at man unngår å bli tatt på senga. MP5 får selvfølgelig noe høyere nytteverdi, men jeg kan nevne flust med encounters hvor man har god tid til å poppe Divine Plea uten at det går særlig utover healing done. (Har faktisk problemer med å nevne flere encounters enn Patchwerk hvor den ikke bør brukes.)

Lenke til kommentar

Vel jeg har spilt en del dps før og nå er jeg healer, aldri spilt tank.

Nå har jeg aldri spilt veldig mye PvE men dog, ut fra den erfaringen jeg har så er healing desidert vanskeligst, i hvert fall av dps og healing som jeg har spilt.

 

Aldri hatt noen problemer som dps, aldri vært såå fantastisk vanskelig å flytte seg osv (det må du jo også med healers, bare at du mister ikke litt dps, du wiper hvis du driter deg ut) F.eks. på 4Horsemen, å heale tanken som tar en god del dmg, samtidig som du bytter side i rommet som holy pala uten hots, det var stress.

 

Skjønner ikke hvorfor dps skal bli så lett at en ape kan spille det, mens healers som allerede er relativt utfordrende skal bli vanskeligere. :<

Lenke til kommentar

Er det bra å critte 12,8k med holy light i lvl 75?

Har forresten bare 15,2k mana og 11k hp =S

 

Edit: ser at andre pallys på rundt min level har mindre mana, armor, sp og hp. Så ikke ta det feil, prøvde ikke å virke teit og skryte liksom :p

Endret av golemm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...