Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Med defense cappen tenkte jeg mer på å være uncritable Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Frost resistance er bare tull, med mindre du vil at spillere skal stå under blizzard. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 enig med nagina. selv på sapphiron 25-man klarer vi oss med en paladinaura Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Betvilte også dette og fikk kontra fra raid lederen "Jeg er lederen, stol på meg jeg vet hva jeg gjør". Må ærlig talt si at nå er jeg mer i tvil enn før. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Frost resistance er bare tull, med mindre du vil at spillere skal stå under blizzard. Men når du først har gått til anskaffelse av det er det helt brillefint å bruke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men er det verd å kreve at man investerer i dette for å få raide de siste bossene i Naxx? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Man kan vel oppfordre til det for å få en mest mulig smooth fremgang, men å kreve det blir litt drøyt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei. Ikke som tank ihvertfall. Du toppes greit under Sapph uansett. Om healerne ikke er veldig bra gearet eller av en eller annen grunn sliter er det bra å ha, men bør absolutt ikke være nødvendig. Vi gjorde Sapph 10-man uken etter WotLK uten noe som helst FR utenom gear. Altså med ganske dårlig geara healers. 25-man er nesten lettere, men der avhenger det av gruppen og mengden healers man har med. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke fått innpass i guildraids enda så er veldig fristene til i helgen å grave opp en PuG av 10 manns Naxx. Irriterende at de går ut og sier "vi leter etter flere tanks" men når det settes opp til raid er det de 2 tank lederne, en druide og en warrior, som får innpass hele tiden. Har satt meg tilgjengelig 3 ganger og fremdeles ikke kommet med. Har lyst å se innsiden av Naxx før folk slutter å gå der. Når jeg nå er inne på raid, som dere sikker vet er jeg ikke helt totalt inne på dette. Hva må jeg ha med meg for å tanke? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gear, eventuelt DPS-biter du kan skifte til om du skal være DPS på en boss som ikke trenger OT (om du er OT). Flasks/elixirs til din rolle. Koster vel en 100g for en kveld. Masse food som gir stam+hva du enn du trenger. Potions for sikkerhets skyld. Samt at du bør ha lest taktikker på alle bosser. Spesielt som tank. http://www.wowwiki.com/Naxxramas Står greit forklart der. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker, har et par DPS biter liggende men tror ikke det er tilstrekkelig til å utgjøre noe DPS, ligger på rundt 1200 DPS i tankgearet så det får fungere. Har forstått det slik at du kan kun ha en guardien og en battle elixir om gangen, har om jeg ikke husker feil en for protection og en for strength (ta det med en klype salt) liggende i sekken, er disse tilstrekkelig for en Naxx tank? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vet ikke hvilke flasks/elixirs en pala tank bør ha i wotlk, men tankspot.com har sikkert svaret en plass. Jeg bruker alltid flasks som mage, og de forblir selv om du dør. Om jeg ikke tar feil gjør ikke elixirs det, så du må ta nye etter hver wipe. Du har skjønt battle/guardian rett, ja. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Da er jeg ikke et helt tapt tilfelle, bare nesten. Får sette meg ned å nilese taktikker, dog teori er noe helt annet enn praksis. Endret 2. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gjorde UP Heroic i går for tredje gang og ble den lykkelige eier av Red Sword of Courage. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilke sockets er best for holy pala? Har til nå brukt rene spellpower i røde og spellpower/int og spellpower/crit i gule? Hva er optimalt? Driver og lever jewelcrafting også, hvilke 3 prismatic gems bør jeg da bruke? 27int eller 32 spellpower? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spellpower/int i røde, 16int i gule og 27int i blå hos meg. Dersom du ikke er JC vet jeg ikke hva som egner seg til blå, men 16int dersom socketbonus bare er tull. Nærmeste jeg kommer er haste/mp5 (dritt) og sp/mp5 (dritt), men da skal socketbonus være i overkant bra. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 mp5 er relativt dårlig nå og burde bare satse på items med SP/crit/int/haste, stemmer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp. Se på mp5 som en bonus på gearet ditt. Mp5 utelukker ikke at det er bra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Stemmer. Paladin regeneration er basert på critical strikes (Illumination. Mp5 fra crits ved holy light spam er utrolig), Intellect (gjennom crit, Divine Plea (mana pool), Arcane Torrent og indirekte gjennom Divine Illumination (-50% mana cost, 60% return fra crits (illumination) gjør at du får mana av å critte med DI oppe)), samt Seal of Wisdom, dersom du slår en gang i blant. Haste og SP gjør ingenting for regen, men healing output øker voldsomt med spesielt haste (haste soft cap er ikke for vanskelig å nå som paladin. 1sec flash of light, wooh). SP er et fint tillegg. Tjooh, glemte jo Replenishment i farten. Både Replenishment, Divine Plea og Arcane Torrent gainer mana etter størrelsen på mana poolen, som setter intellect enda høyere. I tillegg scaler intellect, som er en raw stat, etter både Kings OG Divine Intellect. 20% av intellect går også over i spellpower (200spellpower/1000intellect) og små porsjoner crit. Endret 3. februar 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Men ser at Divine plea gjør at du healer 20% dårligere mens den er aktiv, i alle fall sist jeg sjekket den (mener det var det som sto), så da kan det vel ikke være et så bra alternativ å ha divine plea oppe mens man skal heale? Endret 3. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå