Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanka i VH idag som level 72, det var jo litt interresant. Holypalaen, som er 71 og med grønt gear ish, hadde ikke noe problem med å holde meg oppe. Men holde aggro på mobs som er 5 lvl høyrer enn deg selv er ikke lett med 66hit >_>

Men det gikk, og når jeg dinget 73 så ble det såppas mye bedre, så ingen problem å gå dit nå.

Lenke til kommentar

Har bevist gått kraftig over på defense siden av nettopp den grunnen, f.eks den chestplaten du får fra emblems har rundt 39 defense rating kontra den jeg har som gir 79 (fra Wyrmrest) men har til gjengjeld har emblem chesten flere "on equip" stats. Har gått de levlene over slik at når jeg får nytt gear så øker jeg avoidancen og staminaen uten at dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Har bevist gått kraftig over på defense siden av nettopp den grunnen, f.eks den chestplaten du får fra emblems har rundt 39 defense rating kontra den jeg har som gir 79 (fra Wyrmrest) men har til gjengjeld har emblem chesten flere "on equip" stats. Har gått de levlene over slik at når jeg får nytt gear så øker jeg avoidancen og staminaen uten at dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen.

Skaff deg masse gear med masse stam og lite def så du får jevnet det ut da vel ;) Ardent Defender eier, og da er det viktig med shitloads med stam!

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig med Bear her.

Jeg har 25500 HP og 565 defence. Jeg har selfølgelig prøvd å øke stamina en del med gems, men ikke på bekostning av avoidance som jo defence gir. Det er ikke bortkastet å ha mere enn 540 defence for de som mener det.

Man blir faktisk lettere å heale med mye avoidance kontra mye stamina.

Og jeg ser det nevnes magic damage.

Jeg har gjort en del heroics nå og jeg har ihvertfall mere enn nok stamina.

Lenke til kommentar
Er myyye magic dmg om dagen da.. og da hjelper avoidence lite

Klart men f.eks Sapphiron som har frost damage, du trenger ikke mange frostgear resistente deler for å ta han (rundt 300 skulle holde) så som paladin skulle det holde med 170 frostresistence fra gear noe som tilsvarer belt og boots, frost aura gir 130 resistence.

Jeg har klart meg merksnodig godt med de auraene som paladins har og Loken med natura damage ble lett match med en hunter ombord og resistance mot nature damage.

Er en del magic attack, klabert, men paladins har og en god snert av resistence auraer å ta av. De fleste angriper med shadow, fire eller frost mens nature ikke er så vanlig. Kommer langt med 130 resistance.

Lenke til kommentar

Guilden min som krever det, sa selv at 130 holdte i lange baner men ingen får være med på å raide han om de ikke har frost gear. Raid lederen "vet best". Dog jeg synes det er tull å gi opp såpass mye avoidance og defense for litt ekstra stamina og en bøtte med frost resistance. Og ikke minst for DPSerne som er nødt til å kvitte seg med mye DPS gear for å få frost resistance.

Lenke til kommentar

Eneste stedet tonks bruker FR er på sartharion, gøy når druid MTen vår kommer opp i 50k HP++

Det er dog på 25man, bruker DK som tank på 10man og de har jo så mange CDs at det ikke er gøy.

dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen.

Finnes ingen defense-cap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...