Orcuz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) sant sant =) Har litt lyst å rolle prot igjen også, men har nettopp kjøpt det 2 hand sverdet med masse crit på (lvl 61 eller noe) for 200g på ah =) litt surt å bytte det ut med en gang da =) Endret 30. januar 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Rawr, endelig Bolstered-buksene fra VH. Faen for en droprate på dem.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tanka i VH idag som level 72, det var jo litt interresant. Holypalaen, som er 71 og med grønt gear ish, hadde ikke noe problem med å holde meg oppe. Men holde aggro på mobs som er 5 lvl høyrer enn deg selv er ikke lett med 66hit >_> Men det gikk, og når jeg dinget 73 så ble det såppas mye bedre, så ingen problem å gå dit nå. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen tips til gear til holy specc som er lett å skaffe? Er level 73 paladin, skal respecce holy igjen, men har inget gear for det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Dyner og puter i store mengder, å nå def cap var ikke vanskelig, å overgå den var heller ikke vanskelig. 563 defense nå. Og selv da klarte en besserwisser å fortelle meg at jeg hadde for lite defense. Mye rart der ute. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 563 def wtf, du har ikke det med fullt stamina sockets? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har byttet litt nå så har 25k HP og 561 defense. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 mistenker at du går rundt i for mye blått lvl 80 gear. det gir en shitload med defense men lite stamina og avoidence. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Har bevist gått kraftig over på defense siden av nettopp den grunnen, f.eks den chestplaten du får fra emblems har rundt 39 defense rating kontra den jeg har som gir 79 (fra Wyrmrest) men har til gjengjeld har emblem chesten flere "on equip" stats. Har gått de levlene over slik at når jeg får nytt gear så øker jeg avoidancen og staminaen uten at dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen. Endret 1. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har bevist gått kraftig over på defense siden av nettopp den grunnen, f.eks den chestplaten du får fra emblems har rundt 39 defense rating kontra den jeg har som gir 79 (fra Wyrmrest) men har til gjengjeld har emblem chesten flere "on equip" stats. Har gått de levlene over slik at når jeg får nytt gear så øker jeg avoidancen og staminaen uten at dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen. Skaff deg masse gear med masse stam og lite def så du får jevnet det ut da vel Ardent Defender eier, og da er det viktig med shitloads med stam! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vil mye heller ha 102.4 avoidance og 27K HP fremfor 32k HP men 60% avoidance. Stamina er gode greier men man må ikke se seg blind på stamina, der er andre stats like viktig om ikke viktigere enn stamina. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er myyye magic dmg om dagen da.. og da hjelper avoidence lite Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må si meg helt enig med Bear her. Jeg har 25500 HP og 565 defence. Jeg har selfølgelig prøvd å øke stamina en del med gems, men ikke på bekostning av avoidance som jo defence gir. Det er ikke bortkastet å ha mere enn 540 defence for de som mener det. Man blir faktisk lettere å heale med mye avoidance kontra mye stamina. Og jeg ser det nevnes magic damage. Jeg har gjort en del heroics nå og jeg har ihvertfall mere enn nok stamina. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er myyye magic dmg om dagen da.. og da hjelper avoidence lite Klart men f.eks Sapphiron som har frost damage, du trenger ikke mange frostgear resistente deler for å ta han (rundt 300 skulle holde) så som paladin skulle det holde med 170 frostresistence fra gear noe som tilsvarer belt og boots, frost aura gir 130 resistence. Jeg har klart meg merksnodig godt med de auraene som paladins har og Loken med natura damage ble lett match med en hunter ombord og resistance mot nature damage. Er en del magic attack, klabert, men paladins har og en god snert av resistence auraer å ta av. De fleste angriper med shadow, fire eller frost mens nature ikke er så vanlig. Kommer langt med 130 resistance. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 300 resistance på sapphiron? Meste jeg har hatt er vel 130 som aura til pala gir. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Guilden min som krever det, sa selv at 130 holdte i lange baner men ingen får være med på å raide han om de ikke har frost gear. Raid lederen "vet best". Dog jeg synes det er tull å gi opp såpass mye avoidance og defense for litt ekstra stamina og en bøtte med frost resistance. Og ikke minst for DPSerne som er nødt til å kvitte seg med mye DPS gear for å få frost resistance. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Merkelig å putte Frost Resistance på tanks. Det øker jo damage taken vil jeg påstå. Er ikke så stort tap for DPS å bruke FrR gear, selv ligger jeg på rundt 320 FrR og bruker bare to Frost Resistance-deler. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det eneste jeg kan tenke meg at man trenger frost res til, er Malygos om man har litt lite hp. Det er mye hp på FR gearet, og han har noen veldig slemme frost attacks. Men det kan jo diskuteres hvorvidt man bør tanke han i første omgang Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eneste stedet tonks bruker FR er på sartharion, gøy når druid MTen vår kommer opp i 50k HP++ Det er dog på 25man, bruker DK som tank på 10man og de har jo så mange CDs at det ikke er gøy. dette går på bekostning at jeg går under 540 cappen. Finnes ingen defense-cap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå