Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takker, fikk også sykt mye offspec i naxx så fikk defense cap (nå burde alle være glade, ikkeno mer å dikutere nå =P ) og hitta 27700hp unbuffed i tank-gear *flex*

 

på tide å ta opp igjen tankingen, savner de tidene rundt sommer ifjor hvor jeg og 4 andre gjorde nesten alle heroicene hver dag i TBC : P satt på VT og lolla gjennom de fleste hver dag i ferien, good times!

Lenke til kommentar

Heihei! Spiller selv retripaladin, og har det utrolig morro det med. Tenkte jeg skulle bytte ut en av ringene mine eller backen min med ringen/backen som man kan få kjøpt for emblems of valor! Hva vil være det beste byttet? Calim <- der har du vertfall armorylinken. Eller burde jeg rett og slett spare til noe annet? Gjør lite 25m Raids, bare Voa og Sartharion heroic hver uke. Bruker selv Glyph of Consecration, Judgement og Command. Burde jeg bytte ut command sealen med noe annet? Command blir jo bare brukt til soloing for min del. Har planer om å dytte inn bedre gems enn det jeg har nå, må bare få farmet litt:P

Endret av SeT
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg lurte på om noen har en retri leveling spec til meg, har nettopp startet en paladin, og er level 10, så jeg bare lurer på hva tallent jeg skal velge for å makse dmg og minimum downtime? Noen som har forslag?

 

http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVf0tbIhcMsgzAo

 

Talenter du tar så fort du har mulighet: SoC, PoJ, Crusade (+6%dmg mot alt annet enn beasts, dragonkin & giants), JotW (du trenger ikke å tenke på mana etter dette). Alt annet er ganske logisk, bli ferdig med ret-treet før du tar 5/5 DS i prot.

Lenke til kommentar

Setter man på shield og bruker seal of light så går vel det meste som ikke har smertefulle spells.

 

Kanskje jeg er et litt dårlig eksempel, men jeg soloet alle elites som ret fra 1-75 med SoC-pewpewburst. På den annen side hadde jeg 4/5 brutal, relativt mye hp og slo hardt fra meg, selv om jeg bare hadde dårlige trollbane som våpen.

 

Rett etter 60-ding vet jeg ikke, men ret er en egnet spec til soloing, om du er villig til litt tid. Seal of Light ftw.

Lenke til kommentar

Tenker på de som er plassert ut mot utgangen til Zangarmarsh, store røde kolosser. De er ikke helt lette å ta ned som retri fordi de spawner en rekke med irriterende småkjemper samt at herr steinkjempe vet å gjøre damage i tilegg til at de vandrer veldig nært hverandre.

 

Sikker mye lettere dog nå som du har "Holy bitchslap" spellen til å taunte dem med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...