Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Hva har pre-3.0 prot med post-3.0 prot å gjøre?

 

ShoR og HotR er nøkkelord på hvorfor det nå går fortere. Vi gikk fra et (judgement) instant attack med ganske svak scale ift. generelt protgear til -tre-, hvor kun judgement kun scaler forholdsvis godt, og de to andre veldig godt. ShoR scaler helt sykt med strength, ignorerer armour og har lav cost og cooldown- HotR gjelder det samme for, i tillegg til at den proccer seal OG treffer flere targets. Protection går fort etter 3.0, så enkelt er det bare.

 

At du synes det går tregt er nok ganske enkelt fordi du gjør ting feil. At ret går et par hakk fortere er godt mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du anbefaler Retribution selv etter level 75? Jeg er litt i tvil akkurat nå, skulle tro SotR gjorde singlemob-grinding raskere med Prot kontra Ret, men hvis det ikke er det så tror jeg Ret fortsatt er best.

 

AoE grinding/questing er Prot kongen selv før SotR.

Lenke til kommentar

ret er raskere en prot for grinding/leveling (så lenge man ikke bare skal levle på AoE-steder), men forskjellen på de to har blitt mye mindre siden man levlet sist 60 -> 70.

 

Og som prot får man også lettere gruppe mens man levler så blir mer variasjon om du er keen på det uten å måtte respecce veldig ofte.

Lenke til kommentar

Ikke rotation, men prioritet. Etter 3.0 går ikke paladincooldowns opp i cooldowns, så du må spille litt buttonsmash.

 

1: Judgement

2: Crusader Strike

3: Consecration (glyphed)

4: Divine Storm.

 

Divine plea på cooldown og seal refresh når nødvendig. Wings på cooldown, trinket etc.

 

Hammer of Wrath kommer etter judgement, før Crusader strike under 20%.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke å bruke seal of blood når jeg soloa, syntes jeg dalte litt vel fort i livet. Veldig greit i instances dog da Judgement of wisdom ikke gir noe mana.

 

Spillstil avhenger vel litt av hvor du skal gjøre damage, vil si at Seal of command i solo situasjon og seal og blood i instance situasjon. Samt mot trashmobs, stun først og judge etterpå

Lenke til kommentar

Jeg syns Judgement of Command gjør typ 25% mindre damage enn Judgement of Blood. Er det flere som føler det samme? Er level 71 akkurat nå, men Judgement of Command gjør såvidt 1000dmg, mens Judgement of Blood gjør rundt 1300dmg. Må være en catch et sted.

 

Forøvrig syns jeg Blood er det beste sealet til grinding, da Divine Storm og Judgement of Light lett holder meg oppe. Med Divine Plea er ikke mana nevneverdig problem heller.

Lenke til kommentar

Seal of Command: Solo/PvP

Seal of Blood: PvE/Leveling(Her funker SoC også, om du vil det).

 

SoB judge gjør mer skade enn SoC, og det tror jeg er meningen og. SoC critter 100% på stun, men det er ikke du skal tenke på i raidsammenheng.

 

Med (glyphed) mener jeg at du skal bruke Glyph of Consecration som er dps glyph #2 etter Judgement for paladins. Den gir deg to sekunder duration og cooldown, noe som betyr to ekstra ticks for samme mana og global cooldown.

Lenke til kommentar

Hm, nå ble jeg litt usikker her. Seal of Vengeance? Leste litt rundt rotasjon her og fikk beskjed at Seal of corruption var det beste å bruke når man tanker (og da bruke den 96969 rotasjonen med påfølgende judging mellom CD der det trengtes).

 

Har dog heldigvis ikke investert i Consecration glyphen for jeg var litt usikker men tenkte å gjøre det da jeg fikk det anbefalt av flere kilder.

 

Nå ble jeg jammen ta forvirra gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...