Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

levlet 1-70 som prot og 70-80 som prot, og kom i mål med like mye playedtime som vennene mine.

fordelen protadins har er at de kan AOE-farme både questmobs, og klynger med villhester :D

nå på 80 er det skamgøy å være prot. alltid spot i pugs, og altid nr 2-3 på dmg done i 10-man. (4-5 i 25-man)

 

fikk forresten valerous gloves idag :D

Lenke til kommentar

Har så sinnsykt lyst til og levle opp en paladin :dribble:

Men det tar så sinnsykt lang tid :dontgetit:

Jeg har liksom brukt så lang tid på mine andre 2 karakterer.

Er ikke noe problem å lvl fra 50 og opp. men fra lvl 1 til 50 er det så sinnsykt kjedelig :hrm:

Men må vell bare bite i meg og prøv å få det gjort ;)

Er vell vert det i enden tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Smak og behag, det er i alle fall mulig nå å levle som protection, husker jeg forsøkte å levle som protection fra 66 til 70 men det tok uhorvelig ulidelig lang tid så jeg kreket meg tilbake til retribution.

Skill issue. ;) Prot etter ShoR er ganske effektivt. 2 abilities med 6sec cooldown, 1 med 10 (8 med talents) og evt. Consecration blir fort ganske mye damage, dersom du har gear til det (crit og uhorvelige mengder strength). Jeg drepte rundt i s4-gearet mitt som har mye av begge deler, og da gikk det greit unna. Udødelig mot store mengder mobs og.

 

Forresten, "than" ikke "then" i signaturen din.

Lenke til kommentar
Skill issue. ;) Prot etter ShoR er ganske effektivt. 2 abilities med 6sec cooldown, 1 med 10 (8 med talents) og evt. Consecration blir fort ganske mye damage, dersom du har gear til det (crit og uhorvelige mengder strength). Jeg drepte rundt i s4-gearet mitt som har mye av begge deler, og da gikk det greit unna. Udødelig mot store mengder mobs og.

 

Pre-patch oppdateringen, når du måtte velge spellpower på våpen for å ha sjangs til å holde aggro, ble det uhorvelig tungvint å downe mobs. I Nagrand hvor du skulle knerte 30 av forskjellige dyrearter, tok lengere tid enn det var godt for.

 

Selv om man har fått en god damage oppdatering på protadins, hvor man ikke trenger spellpower lengere på våpen men får det fra stamina, synes jeg personelig at det går trengt å levle protection.

 

Som sagt, smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...