Lycantrophe Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg levlet 75-80 som Protection. Gikk fort, tok alt av elites, null downtime. Ret hadde kanskje gitt meg 80-ding 20min tidligere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Smak og behag, det er i alle fall mulig nå å levle som protection, husker jeg forsøkte å levle som protection fra 66 til 70 men det tok uhorvelig ulidelig lang tid så jeg kreket meg tilbake til retribution. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 levlet 1-70 som prot og 70-80 som prot, og kom i mål med like mye playedtime som vennene mine. fordelen protadins har er at de kan AOE-farme både questmobs, og klynger med villhester nå på 80 er det skamgøy å være prot. alltid spot i pugs, og altid nr 2-3 på dmg done i 10-man. (4-5 i 25-man) fikk forresten valerous gloves idag Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Har så sinnsykt lyst til og levle opp en paladin Men det tar så sinnsykt lang tid Jeg har liksom brukt så lang tid på mine andre 2 karakterer. Er ikke noe problem å lvl fra 50 og opp. men fra lvl 1 til 50 er det så sinnsykt kjedelig Men må vell bare bite i meg og prøv å få det gjort Er vell vert det i enden tenker jeg Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Min erfaring fra jeg levla protpallaen min fra 55 til 63 er at det går tregt å drepe 1 og 1 mob, men du kan jo drepe 10 og 10, og da gikk det ganske fort. På alle quest i helfire og sånn var det bare å jogge inn med mount og drepe alt på en gang =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Smak og behag, det er i alle fall mulig nå å levle som protection, husker jeg forsøkte å levle som protection fra 66 til 70 men det tok uhorvelig ulidelig lang tid så jeg kreket meg tilbake til retribution. Skill issue. Prot etter ShoR er ganske effektivt. 2 abilities med 6sec cooldown, 1 med 10 (8 med talents) og evt. Consecration blir fort ganske mye damage, dersom du har gear til det (crit og uhorvelige mengder strength). Jeg drepte rundt i s4-gearet mitt som har mye av begge deler, og da gikk det greit unna. Udødelig mot store mengder mobs og. Forresten, "than" ikke "then" i signaturen din. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg har en lvl 80 ret paladin, og lurer på om at noen kan fortelle meg hva slags utstyr jeg må bruke, hva jeg må se etter.. Gjør så sinnsykt dårlig med skade.. What to do? På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hit,Strentgh,Crit er statsene du er ute etter. Kan også ta ting med AP men Strentgh er bedre Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hit,Strentgh,Crit er statsene du er ute etter. Kan også ta ting med AP men Strentgh er bedre Ok. Takker Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hit vil gi mest frem til du er hitcapped(9% eller 285 hitreting? tor jeg). Så bare skaff strenght og crit. Andre stats som haste kommer av seg selv. Armor penetration er dårlig siden mesteparten av skaden du gjør er spelldmg som går forbi armour. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Takke og bukker for info Jeg trenger å lese litt på hva alt er ser jeg Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Dere har ikke en bra side (norsk helst) som gir meg info om det ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, men prøv ElitistJerks. Den er på engelsk, men her står omtrent alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Takker begynte å spille WOW i høstferien ifjor, så har ikke så mye erfaring Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Anbefaler også Retpaladin.com. Noe av informasjonen er dog ikke oppdatert til WotLK ennå. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ser jo nå at jeg mangler masse av det dere sier jeg trenger, så skal ta å gjøre 2-3 instancer idag og så samlet litt gear.. Jeg har trodd at jeg må samle intell og stam, så har mye av det Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke prioriter stam, det kommer av seg selv etter gearet bli bedre. Int trenger du ikke tenke på. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ok.. Hvor mye skade bør jeg gjøre som en normal pala DPS? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ok.. Hvor mye skade bør jeg gjøre som en normal pala DPS? i party, ca 2000, i raids, mellom 3 og 4000. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Skill issue. Prot etter ShoR er ganske effektivt. 2 abilities med 6sec cooldown, 1 med 10 (8 med talents) og evt. Consecration blir fort ganske mye damage, dersom du har gear til det (crit og uhorvelige mengder strength). Jeg drepte rundt i s4-gearet mitt som har mye av begge deler, og da gikk det greit unna. Udødelig mot store mengder mobs og. Pre-patch oppdateringen, når du måtte velge spellpower på våpen for å ha sjangs til å holde aggro, ble det uhorvelig tungvint å downe mobs. I Nagrand hvor du skulle knerte 30 av forskjellige dyrearter, tok lengere tid enn det var godt for. Selv om man har fått en god damage oppdatering på protadins, hvor man ikke trenger spellpower lengere på våpen men får det fra stamina, synes jeg personelig at det går trengt å levle protection. Som sagt, smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå