Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Ganske meningsløst å lvle som Holy med unntak av om man har et sterkt behov for å bli flintskallet tidligere enn man må. Alle normale instances før lvl 80 kan heales enkelt med ret/prot spec så lenge man har noe holy levelling gear, Så spar deg selv for frustrasjon og lvle som ret. Enig, har man litt gear funker det uten problemer for en retripaladin å heale en normal pre 80 instance. Problemet derimot er å overbevise besserwisserne om at dette funker, fikk ikke heale Drak'Tharon keep under leveingprosessen til tross for healin gear fordi jeg ikke var healing specced, selvfølgelig påslengt den tradisjonsrike "noob", et ord jeg forøvrig ikke skjønner noe av @Chados: Om du speccer rett får du Spellpower av intelect (samme som protadins for SP av stamina). Når det gjelder MP5 gear er det bare å si "såfremst strides de lærde" men det var en god forklaring på dette lengere opp i tråden. Jeg foretrekker MP5 gear når jeg healer for ikke å gå tom for mana men det er min oppfatning, finnes flere spillestiler så kommer helt ann på hva man foretrekker Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Det er egentlig ikke noe å diskutere Bear^ Har du mye mp5 i stedet for int og haste klarer du ikke holde følge på ting som krever sitt ( Patchwerk, S3D f.eks ) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Matsemanns innlegg rundt MP5 spørsmålet. Ligger lengere bak i tråden så poster linken hit så får de som lurer lese rundt dette og bestemme selv Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 btw, er det ingen andre retriloladins på det forumet her? føler meg så ensom blandt all holy/prot-praten : ( At your side m'lady! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Vurderer å gå over til retradin for en periode, er litt lei av å tanke og være ansvarlig for hele forbanna gruppa (når det kommer til PuGs hater jeg å ha "ansvar" spesielt på bosser som krever litt samkjøring som f.eks Loken). Får heldigvis brukbart retrigear fra de forskjellige champion faksjonene rundtomkring så står ikke på bare bein. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 btw, er det ingen andre retriloladins på det forumet her? føler meg så ensom blandt all holy/prot-praten : ( Veldig retlol Og resten av DPS/healer staben elsker meg pga replenish Er bestandig blandt topp3 dps! Retlol er endelig raid viable! Har du link til en WWS ellerno? Evt hvor mye DPS gjør du? har gjort 4,5k på patch 25man selv, men føler jeg burde gjøre mer med det gearet jeg har (link i signatur). Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) btw, er det ingen andre retriloladins på det forumet her? føler meg så ensom blandt all holy/prot-praten : ( Veldig retlol Og resten av DPS/healer staben elsker meg pga replenish Er bestandig blandt topp3 dps! Retlol er endelig raid viable! Har du link til en WWS ellerno? Evt hvor mye DPS gjør du? har gjort 4,5k på patch 25man selv, men føler jeg burde gjøre mer med det gearet jeg har (link i signatur). Vet du ikke spurte meg, men hvis du vil ha en WWS log fra denne ukens Naxx run kan du sjekke alle bossene her (Bubbleóseven): http://wowwebstats.com/xkgjig6tnbqoc Når det gjelder utstyret ditt så ville jeg anbefalt deg å skaffe deg 4set bonus, det er virkelig verdt det selv om du kanskje må nerfe gearet ditt litt. Resten av utstyret ser greit ut med unntak av noen enchants som kan oppgraderes. Her er min armory hvis du vil sammenligne, burde være ganske oppdatert med unntak av en gem på hanskene. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...bble%C3%B3seven Endret 23. januar 2009 av tørriss Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ja vet at 4set er en bra boost, men vi er ikke så heldige med Conq-tokens, så når det først dropper noe så er det så sykt mange som vil ha den. Enchants er vel bare gloves som burde vært bedre, men orker ikke bruke masse gull på å enchante noe jeg bytter ut lenge før Ulduar. Ser heller ikke noe stor forskjell i rotation, annet en at han får av flere judgements pga 4set. Også liten fordel pga tiden siden dere har 2:58 som er perfekt tid for 2xWings. patchwerk hos oss var over 3sek før CD på wings var oppe igjen, noe som gir han 20sek med wings under 20%. Tror egentlig bare 4set + ekstra wings er svaret. hadde også 70 mindre AP forrige naxx raid så lavere judgements også, men bare få litt flaks med RNG og drops så burde jeg kunne komme over 5k Endret 23. januar 2009 av Cosha Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja vet at 4set er en bra boost, men vi er ikke så heldige med Conq-tokens, så når det først dropper noe så er det så sykt mange som vil ha den. Enchants er vel bare gloves som burde vært bedre, men orker ikke bruke masse gull på å enchante noe jeg bytter ut lenge før Ulduar. Ser heller ikke noe stor forskjell i rotation, annet en at han får av flere judgements pga 4set. Også liten fordel pga tiden siden dere har 2:58 som er perfekt tid for 2xWings. patchwerk hos oss var over 3sek før CD på wings var oppe igjen, noe som gir han 20sek med wings under 20%. Tror egentlig bare 4set + ekstra wings er svaret. hadde også 70 mindre AP forrige naxx raid så lavere judgements også, men bare få litt flaks med RNG og drops så burde jeg kunne komme over 5k Vel, han ret paladinen er meg så bare å spørre om du lurer på noe. 4 set bonus gjør virkelig en stor forskjell spesielt på rotasjonen din, opplevde at rotasjonen min ble mye mer smooth så fort jeg fikk 4set. Nesten litt for smooth spør du meg, gruer meg nesten litt til å kvitte med den, ser at det kan bli vanskelig å oppgradere til T8. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 lurer egentlig ikke på noe, kan det meste men synes bare tallene mine var lave selvom jeg spiller "perfekt". så driver bare å sjekker litt forskjellige WWSer for å se om folk har noen triks jeg ikke vet om Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) btw, er det ingen andre retriloladins på det forumet her? føler meg så ensom blandt all holy/prot-praten : ( Veldig retlol Og resten av DPS/healer staben elsker meg pga replenish Er bestandig blandt topp3 dps! Retlol er endelig raid viable! Har du link til en WWS ellerno? Evt hvor mye DPS gjør du? har gjort 4,5k på patch 25man selv, men føler jeg burde gjøre mer med det gearet jeg har (link i signatur). Vet du ikke spurte meg, men hvis du vil ha en WWS log fra denne ukens Naxx run kan du sjekke alle bossene her (Bubbleóseven): http://wowwebstats.com/xkgjig6tnbqoc Når det gjelder utstyret ditt så ville jeg anbefalt deg å skaffe deg 4set bonus, det er virkelig verdt det selv om du kanskje må nerfe gearet ditt litt. Resten av utstyret ser greit ut med unntak av noen enchants som kan oppgraderes. Her er min armory hvis du vil sammenligne, burde være ganske oppdatert med unntak av en gem på hanskene. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...bble%C3%B3seven Ser jeg må moderere utsagnet mitt når det gjelder Heroic og plass på meters:D http://wowwebstats.com/erfndu3dqexyq Ananchel is meh! mener jeg gjør det forholdsvis greit til å ha det gearet jeg har. Som du ser så har jeg 4k dps på patchwerk. Raider ca en gang i uken:) Casual guild som tar livet med ro, spiller med folk vi liker, ikke nødvendigvis fordi dem er jævli flinke [/devotion aura] Endret 23. januar 2009 av Zepticon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Mp5 er en tullestat å se etter for holy paladins. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Er prot palla fremdeles like greit å levle med? Blitt mye forandring siden tbc? Fremdeles spell dmg våpen som gjelder? Eller one hand tanke våpen? Masse str som er tingen sant? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Prot pala er mye bedre å levle med i Wotlk enn før, men fremdeles dreper du fortere med Retri. Men man har jo andre fordeler som prot da, lettere å få gruppe til instancer. Gear for tanking: Bruk gear med defence rating på + Strenght og Stamina. Våpenet skal være samme som for en Warrior. Gear for solo/questing: Bruk samme gear som om du var Retribution spec(Strenght/Crit/hit), men ikke bruk 2 Hander - bruk 1 Hander og Skjold. Enten tanke våpenet ditt eller et dps våpen. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 KK tusen takk =) hvordan blir det på lvl 80 med våpen da? Er det defense våpen eller spell dmg våpen du skal ha da? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Defence våpen, dpell dmg våpen ble det slutt med da patch 3,0 kom. Men pass på å ha tre poeng i det talentet som konverterer stamina til spell damage. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 ok da har jeg forstått rett =) takk Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du starter å levle fra lvl1 anbefaler jeg å gå Retribution fram til minst lvl40(da får du Holy Shield som er et must når du tanker). Eller vent helt til lvl50 når du får 51 talentet i prot som vil gjøre solo/questing mye bedre. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Er på lvl 63 så ikke noe problem =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Synes retribution til 80 og specc om deretter er bedre. Å levle som prot synes jeg tar uhorvelig mye tid, mye raskere å ta retribution og specce om til prot ved 80. Endret 26. januar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå