Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

om du skaffer deg revered med Wyrmrest accord så har du i alle fall 3 tanking items (cloak, chest og boots). Så får du en +16 defense rating på cloak og en +22 defense rating på chest. På chest ender du da opp med 101 defense rating (79 + 22). Kommer god med det.

 

samt kjøp en Eternal beltbuckle fra AH, gir deg 1 gem slot på beltet og trenger ingen blacksmithing level for å gjøre bruk av.

 

Du kan sjekke ut min char, Pharazon, på Bronzebeard. For det meste enkle ting å få tak i, eneste er ene ringen og sverdet som dropper fra henholdsvis 1st og siste boss i UK Hc samt libram og neck men libramet gir ingen defense så det kan du slik sett se bort fra.

 

E1:

 

Mener hjelmen og kom fra en instanse men husker ikke hvilken, får sjekke det opp når jeg kommer hjem fra jobb.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shure.... du kan tanke med mindre enn 535defence selvfølgelig.

 

Men oppgaven til en tank er å sørge for at alle mobsene kun slår på han og holde seg i live. Threath er langt fra like stort problem i forhold til tbc, så hovedoppgaven vil jeg si er å holde seg i live. Om du ikke er crit immune engang så mener jeg at du ikke gjør jobben din godt nok(med mindre du dinget for 2 timer siden og holder på å skaffe ett par deler i øyeblikket)

Trenger jeg en tank og ser at han ikke er crit immune engang så begynner jeg jo å lure på om han slacker på andre ring og, er han rettogslett en tank jeg vil ha med meg i det hele tatt?

Det kan jeg jo ikke vite med mindre jeg kjenner deg fra før eller tar en tjanse å lar deg tanke.

Missforstå meg rett, jeg sier ikke at du er en dårlig tank, for allt jeg vet er du en ypperlig tank.

 

Grunnen til at jeg tenker slikt er fordi det er så lett å bli crit immune. hadde jo sett mere igjennom fingrene med det om man faktisk måtte løpe en haug med heroics for å få gear til å bli crit immune.

Lenke til kommentar

Den største faren med å ikke være crit immune er at du plutselig kan få en crit mot deg på det værst tenkelige tidspunkt, f.eks du har allerede lav HP og healeren bruker en heal spell som har litt lengere casting tid enn spamhealing spellene. Så får du en crit mot deg og vups er du død og gruppen wiper.

Lenke til kommentar

Nei tanket selv med def på 497 sammen med guilden min uten de problemer, ser man bort fra et overarbeidet stykke tre som slet til tider med å holde meg i livet, men vi overlevde og hadde det koselig.

 

Vil dog ikke anbefale noen å søke etter PuGs om du ikke er cappet på defense siden, i alle fall min erfaring. Nå vil jeg egentlig ikke anbefale folk å ta i på PuGs i det hele og det store forsåvidt, du kan være heldig men min erfaring er dessverre mer negativt rundt PuGs enn positivt.

 

Nei tror folk heller bare skal kose seg med spillet og prøve ut fremfor å snoke i tall og dritt så snart de dinger 80. Spill spillet og ta defensen som det kommer. Får si som det er for ettertiden når folk spør at anbefalt defense er 535 for heroics men ikke en nødvendighet :)

Lenke til kommentar
Nå som jeg har speccet prot inser jeg at jeg ikke har peiling på hvodan jeg skal spille. Noen som har noen raske tips?

trenger litt nok litt tid får å lære det ordentlig, men få med noen guildies eller noe sånt å gjør ett par instancer så skal det nok ikke så my mer til og husk hold Holy Shield oppe hele tiden det er viktig, PM så kan det hende jeg kan gi litt flere tips xD

Endret av Kendaran
Lenke til kommentar
Nå som jeg har speccet prot inser jeg at jeg ikke har peiling på hvodan jeg skal spille. Noen som har noen raske tips?

 

Jeg kunne skrevet mye og langt, og tatt mye fra nettet for å virke mer pro, men linker deg bare http://www.maintankadin.failsafedesign.com/ .

 

Der står _alt_ du trenger å vite rly, har ikke tanket skikkelig siden 70, og mye er endret siden det.

Har tanket noe på 80 og brukte da 6969-rotation og den funket gull for det lille jeg tanket (3-4 heroics og 1wing i naxx)

 

Bare søk litt på den siden, GL

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Da var paladinen godt i gang i Northrend, noen absurd gode items jeg burde plukke opp for noen specs?

 

Tror jeg kommer til å levle som enten Ret eller Prot (Ret @ 70 føltes sykt treigt, forhåpentligvis hjelper Divine Plea), med mål å gå Holy for Arena hovedsaklig på level 80.

 

Hvordan funker det egentlig å tanke instancer under levling som Retspec? (muligens da før og etter level 75.)

Lenke til kommentar
Da var paladinen godt i gang i Northrend, noen absurd gode items jeg burde plukke opp for noen specs?

 

Tror jeg kommer til å levle som enten Ret eller Prot (Ret @ 70 føltes sykt treigt, forhåpentligvis hjelper Divine Plea), med mål å gå Holy for Arena hovedsaklig på level 80.

 

Hvordan funker det egentlig å tanke instancer under levling som Retspec? (muligens da før og etter level 75.)

Jeg har ikke prøvd, men jeg hadde en ret tank med min mage i UK. får å si det sånn så gikk det ikke veldig bra men det kan hatt noe med healeren å gjøre, men man kan jo alltids prøve, vær retri og det er vel ikke så mange spessielle items jeg kan si noe om, orka nesten ikke bytte gear mens jeg levla xD

Endret av Kendaran
Lenke til kommentar
Har akkurat kommet til 70 på paladinen og har utrolig lyst til å prøve å tanke.

Hvordan bør jeg gå fram? Eller er det så vanskelig å skaffe gear at jeg heller bør la være?

 

Det er litt stress å skaffe gear, går litt treigt å levle fra 70-72 men etter det får du bra gear fra q i nexus og en ring i azjol nerub og litt andre godsaker også hender det ofte du kan kjøpe noe greier på ah for ikke så mye penger, jeg levler prot og digger det, men husk liv og def rating er det viktigste atm

Lenke til kommentar

Føler det blir jævlig kjedelig å tanke som paladin før man får Shield of Righteousness på level 75. Kan liksom ikke spamme 9/6/9/6/9 som man gjør på level 80. :(

 

Tror jeg prøver Retribution igjen jeg på level 71 når jeg får Plea, føler meg så jævlig gimp om noen prøver å ganke meg når jeg er Prot.

Lenke til kommentar

Mana er overhodet ikke noe problem som paladin på grunn av Blessing of Sanctuary, nå har ikke jeg tanket noe ennå, men jeg er alltid på full mana etter å ha drept grupper med 3 eller flere mobs.

 

Blir også -nesten- defcappet med Cobalt gearet som jo også er en bonus.

Lenke til kommentar
Føler det blir jævlig kjedelig å tanke som paladin før man får Shield of Righteousness på level 75. Kan liksom ikke spamme 9/6/9/6/9 som man gjør på level 80. :(

 

Tror jeg prøver Retribution igjen jeg på level 71 når jeg får Plea, føler meg så jævlig gimp om noen prøver å ganke meg når jeg er Prot.

 

Bytt SoR med HotR, også bare bytter du ut HotR med SoR igjen på level 75, om du absolutt har lyst på en 69696.

 

Ret nå er ikke som på level 70, du får mana tilbake når du judger og det er det som største mana-gainen din selvom du har Plea eller ikke.

Lenke til kommentar
Mana er overhodet ikke noe problem som paladin på grunn av Blessing of Sanctuary, nå har ikke jeg tanket noe ennå, men jeg er alltid på full mana etter å ha drept grupper med 3 eller flere mobs.

 

Blir også -nesten- defcappet med Cobalt gearet som jo også er en bonus.

 

yep mana er ingen problem jeg har 4000+ mana og jeg bare fyrer på med blessing of sancuary og da har jeg full mana på trash mobs så og si og paladin har jo den passive abilitien som gjør at du får mana hver gang du blir healet

Lenke til kommentar

Hvor mye hp/armor/defense eller hva det er kreves av northrend instancer? Kommer fra healing, så vet hvor hardt de kan slå osv, men aldri brydd meg om hvilket gear de hadde, så er noe uvitende om tanking generelt.

 

Med cobalt gearet har jeg 10767 hp, 4323 mana, 10,88% block, 459 defense och 14347 armor. Er det nok/i nærheten til nok for northrend instancer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...