Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

5500hp, 7100mp, +624 healing, 39 mp/5sec, +1% crit, 9250 Armour. Mangler dog mye DPS :/

 

Har fortsatt mange enchants igen som kommer till å gi +78 healing til :D

5676715[/snapback]

 

Tenkt på å rerolle priest? :hmm:

5676813[/snapback]

 

Tror ikke en healerspeccet prest har så mye mer dps enn en paladin :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5500hp, 7100mp, +624 healing, 39 mp/5sec, +1% crit, 9250 Armour. Mangler dog mye DPS :/

 

Har fortsatt mange enchants igen som kommer till å gi +78 healing til :D

5676715[/snapback]

 

Tenkt på å rerolle priest? :hmm:

5676813[/snapback]

 

Tror ikke en healerspeccet prest har så mye mer dps enn en paladin :ermm:

5676853[/snapback]

 

Tenkte siden han går maks healing og mana, ville det ikke vært bedre å spille priest hvis man absolutt er så gira på å KUN heale?

Lenke til kommentar
5500hp, 7100mp, +624 healing, 39 mp/5sec, +1% crit, 9250 Armour. Mangler dog mye DPS :/

 

Har fortsatt mange enchants igen som kommer till å gi +78 healing til :D

5676715[/snapback]

 

Tenkt på å rerolle priest? :hmm:

5676813[/snapback]

 

Tror ikke en healerspeccet prest har så mye mer dps enn en paladin :ermm:

5676853[/snapback]

 

Tenkte siden han går maks healing og mana, ville det ikke vært bedre å spille priest hvis man absolutt er så gira på å KUN heale?

5676920[/snapback]

I MC/BWL/AQ40 er det ikke noen vits i å gjøre DPS som Paladin. Vi har allt for lite DPS i forhold til den healing som vi KREVER. Da er det mye bedre att Paladin's healer å prestene sparer litt på mana. Da går allt mye fortere!

 

Jo jeg vet. Helig kriger?!? no way! Heal/buff bot! Dette var ikke det som jeg tenkte meg skulle skje i end gamet. Nå nå har Blizzard laget spillet sånn att Paladins er helt råe på healing og overlever mye lenger en noen andre healers i spillet! Så hvorfor ikke utnytte det isteden for å gjøre crap DPS?

Endret av Phyx
Lenke til kommentar

Jeg er en lvl 53 Paladin på Burning Blade. Har likt klassen så langt, men er en del irritasjonsmomenter. For det første tror mange folk at det skal fungere med en paladin som tank eller healer. Det går ikke. For det andre har jeg absolutt ingen pull-spells. Synes egentlig at druid var en bedre klasse å spille, skjønner egentlig ikke at det kan være så farlig å gi Paladin litt bedre tanking-egenskaper når bearform funker såpass bra til tanking som det gjør.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Det eneste logiske er at druid og pala kan tanke når det ikke finnes en warrior, eller når warrioren ikke kan spille klassen sin. Verken druid eller pala kan tanke bedre enn en warrior uansett. Blizzard har laget EN tank klasse og det er warrior. Så har dem laget druid og pala som støtteklasser. Dvs når tank-warrior elementet ikke er til stede i et party (eller at han er ute av stand til å gjøre det) så hjelper druid og pala til.

Lenke til kommentar
Tenkte siden han går maks healing og mana, ville det ikke vært bedre å spille priest hvis man absolutt er så gira på å KUN heale?

5676920[/snapback]

 

Hvis man bare hadde priests til å heale hadde det vært mye vanskeligere - healers med plate varer hele fighten mens cloth wearers dør fort hvis noe ikke går 100% ..

Lenke til kommentar
Tenkte siden han går maks healing og mana, ville det ikke vært bedre å spille priest hvis man absolutt er så gira på å KUN heale?

5676920[/snapback]

 

Hvis man bare hadde priests til å heale hadde det vært mye vanskeligere - healers med plate varer hele fighten mens cloth wearers dør fort hvis noe ikke går 100% ..

5678650[/snapback]

 

Jeg er klar over dette... jeg gjør ikke stort annet enn å heale i BWL (I MC tar jeg meg den frihet å gå full dps loladinstyle, siden det ikke akkurat er så vanskelig for de andre og holde raidet i live der)

Men det virket bare som om Phyx lengre opp var så kjempefornøyd med healerrollen sin, noe jeg så absolutt ikke er. Sålenge vi har healingskills så vil vi nok være healere i endgame instanser, det er ok, men jeg ville så absolutt hatt muligheten til å specce full dmg og konkurrere med top dmg dealers, slik som shaman og druid har muligheten til å gjøre.

Er ikke det å være flink på flere områder det som definerer en hybridklasse? Vel, det eneste paladin er skikkelig god på er support og healing, samme hvilken spec man går.

Lenke til kommentar
... skjønner egentlig ikke at det kan være så farlig å gi Paladin litt bedre tanking-egenskaper når bearform funker såpass bra til tanking som det gjør.

5677984[/snapback]

Syns personlig at Paladin tanker bedre en Druids pga av bedre gear å få tak i (+def) og så har vi i tilleg parry/block.
Lenke til kommentar
... skjønner egentlig ikke at det kan være så farlig å gi Paladin litt bedre tanking-egenskaper når bearform funker såpass bra til tanking som det gjør.

5677984[/snapback]

Syns personlig at Paladin tanker bedre en Druids pga av bedre gear å få tak i (+def) og så har vi i tilleg parry/block.

5678733[/snapback]

Du er verdiløs som tank hvis ikke du kan holde aggro. Det er det jeg sliter med. Eneste verktøyet jeg har er righteous fury, men den har en tendens til å virke tiltrekkende når jeg ikke trenger det, og til å ikke funke som jeg vil når jeg trenger det (dårlig setning, men du skjønner hva jeg mener). Mulig det er jeg som spiller dårlig, men synes ikke det burde være så komplisert. Bearform har jo taunt, som jeg fant veldig nyttig med druiden min.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Oss paladiner er kun laget for å toppe healing meter, buffe og cleanse... men jeg syntes det er greit, lett måtte å få bra utsty når jeg sitter så si bare å trykker på "0" knappen =P

 

og du som sa vi paladiner ikke kan heale og tanke, tanke kan jeg si meg enig i.. men heale ? vi healer da veldig bra, må jo være en grunn til at vi eier healing meter =P

Lenke til kommentar
Sålenge vi har healingskills så vil vi nok være healere i endgame instanser, det er ok, men jeg ville så absolutt hatt muligheten til å specce full dmg og konkurrere med top dmg dealers, slik som shaman og druid har muligheten til å gjøre.

5678695[/snapback]

 

 

Blizzard vil nok aldi gjøre slik at hybridklasser kan konkurrere med f.eks roguer i damage. Det hadde vær alt for urettferdig for de rene klassene (rogue har ikke noen annen rolle en dmg f.eks), for ikke snakke om ubalanse i pvp :)

Lenke til kommentar
... skjønner egentlig ikke at det kan være så farlig å gi Paladin litt bedre tanking-egenskaper når bearform funker såpass bra til tanking som det gjør.

5677984[/snapback]

Syns personlig at Paladin tanker bedre en Druids pga av bedre gear å få tak i (+def) og så har vi i tilleg parry/block.

5678733[/snapback]

Du er verdiløs som tank hvis ikke du kan holde aggro. Det er det jeg sliter med. Eneste verktøyet jeg har er righteous fury, men den har en tendens til å virke tiltrekkende når jeg ikke trenger det, og til å ikke funke som jeg vil når jeg trenger det (dårlig setning, men du skjønner hva jeg mener). Mulig det er jeg som spiller dårlig, men synes ikke det burde være så komplisert. Bearform har jo taunt, som jeg fant veldig nyttig med druiden min.

5679364[/snapback]

Bruk Rightous fury, jugde seal og rightous, evt. Holy shock å til slut evt. Concecration. Salvation på DPS er et must. Ca 5 sec for å skafe aggro så er han din. Har testet dette en god del men noen mager som har sinsykt med DMG gear og jeg greier veldig fint og holde aggro. Mye av dette kommer nok på att jeg må bruke Holy shock, denne skaper veldig mye aggro. Synd bare på 30 sec CD. Uten Holy shock så må du nok få noen sekunder til.
Lenke til kommentar
Bruk Rightous fury, jugde seal og rightous, evt. Holy shock å til slut evt. Concecration. Salvation på DPS er et must. Ca 5 sec for å skafe aggro så er han din. Har testet dette en god del men noen mager som har sinsykt med DMG gear og jeg greier veldig fint og holde aggro. Mye av dette kommer nok på att jeg må bruke Holy shock, denne skaper veldig mye aggro. Synd bare på 30 sec CD. Uten Holy shock så må du nok få noen sekunder til.

5683127[/snapback]

 

Jeg har jo neppe holy shock, for mye drit på holy-treet til at jeg skal gidde å bruke points på det, imho. Det jeg mente med at jeg ikke kan heale er at det er sinnsykt vanskelig å fungere bra som main healer med mindre alt gearet ditt har bra +int-stats, i tillegg til at du helst bør være holy-specced, noe jeg ikke er i det hele tatt. Dessuten er ikke plate med +int noe man finner hver dag. Fungerer kanskje i en gruppe på to-tre stykker, men min erfaring er at det funker dårlig i 5-man instances, og jeg har prøvd det med en annen paladin enn meg selv som healer.

Lenke til kommentar
Jeg har jo neppe holy shock, for mye drit på holy-treet til at jeg skal gidde å bruke points på det, imho. Det jeg mente med at jeg ikke kan heale er at det er sinnsykt vanskelig å fungere bra som main healer med mindre alt gearet ditt har bra +int-stats, i tillegg til at du helst bør være holy-specced, noe jeg ikke er i det hele tatt. Dessuten er ikke plate med +int noe man finner hver dag. Fungerer kanskje i en gruppe på to-tre stykker, men min erfaring er at det funker dårlig i 5-man instances, og jeg har prøvd det med en annen paladin enn meg selv som healer.

5685120[/snapback]

 

Har du planer om å mainheale i instancer vil det være en stor fordel å samle et eget healer kit. Ikke alt trenger å være plate. Som paladin har du fordelen av å kunne velge blandt hele spekteret, fra cloth til plate. Som healer skal du helst ikke ta imot for mye bank uansett. Skulle du bli angrepet kan du poppe bobla og fortsette å heale til tanken har fått aggro igjen.

 

Som nevnt tidligere er +healing og +mana/5sec en kjempefordel for de litt lengre kampene, spesielt i MC etc.

 

Et lite utvalg av healinggearet som er tilgjengelig for pala pre MC/ZG (har dessverre ikke linker, og orker ikke sjekke opp):

 

Head:

Whitesoul Helm - Plate - crafted

 

Neck:

Animated Chain Necklace - fra Ramstein the Gorger i strat baron

 

Back:

Hide of the Wild - crafted, riktignok dyr, evt Royal Tribunal Cloak som har god +int

 

Chest:

Energized Chestplace - Plate - fra Alzzin the Wildshaper i DM East har 5mana regen

 

Wrists:

Loomguard Bracers - Mail - Fra Kirinthos the Herald i Scholo, ok stat + healing

 

Shoulders:

Royal Cap SpauldersShoulders - Mail - Fra Jandice Barrov i Scholo, ok stat + healing

 

Waist:

Whipwine Cord - Cloth -fra Alzzin the Wildshaper i DM East. Riktignok Cloth, men god mana regen + healing.

 

Hands:

Harmonious Gauntlets - Mail - Fra King Gordok i DM North. Ok stats + masse healing

 

evt: Spitfire Gauntlets - Mail - Crafted, med mana regen og +healing&damage

 

Legs:

Chitinous Plate Legguards - Plate - Fra Nerub'Enkan i Strat Baron. God int + mana regen

 

Padre's Trousers - Cloth - Cloth - Fra Ilyanna Ravenoak i DM West. god int, +heal og manaregen, men cloth...

 

Silvermoon Leggings - Mail - fra Prince Tortheldrin i DM West. Mye stats og +healing

 

Feet:

Abyssal Plate Greaves of Restoration - Plate - Random World Drop, +healing og mana regen

 

Finger:

Emerald Flame Ring x 2 - Prince Tortheldrin i DM West. Gode stats og +healing.

 

evt bytte ut med Ring of Demonic Guile for mer mana regen eller Fordring's Seal for enda mer +healing.

 

Tinket:

Royal Seal of Elder 'Thalas - Quest: Class-boka dropper i DM, random. God stats, har +Fire Resist.

 

Mindtap Talisman - Fra Magistrate Kalendris i DM East. 11mana/5sek, super mana regen.

 

evt Second Wind - Fra Golem Lord Angelmach i BRD for mer +healing og en Use: regen 30 mana every sec for 10 sec.

 

Weapon: Hammer of the Grand Crusader - Fra Balnazzar i Strat Scarlet. Masse stats og ok +healing.

(er det andre 1h+offhand komboer som slår denne?)

 

Dette er utstyrslista jeg satt opp for pre MC/ZG utstyr. Noen som har noen forbedringer, så mottas det med takk :)

 

Er det forresten noen som har et OK oppsett for MC healadin utstyr, med +FR uten å gimpe for mye på healingability?

 

Ellers er forøvrig WoW paladin forum tråd om healadin equipment å anbefale, men det er ikke noe tilsvarende for FR kit

Endret av Foozan
Lenke til kommentar

Prøvde også å lage en slik preMC ting:

 

Level 60 Human Paladin

 

Stats

Strength: 118

Agility: 65

Stamina: 236

Intellect: 229

Spirit: 113

Armor: 4287

Health: 3561

Mana: 4767

Arcane Resistance: 0

Fire Resistance: 22

Nature Resistance: 0

Frost Resistance: 0

Shadow Resistance: 0

 

Bonuses

Restores 51 mana every 5 sec.

Increases healing done by spells and effects by up to 513.

Increased Defense +14.

Improves your chance to hit by 1%.

 

 

Other Stats

 

Back: Archivist Cape of the Eagle (+7 Fire Resistance)

Chest: Energized Chestplate (Mana +100)

Feet: Peacekeeper Boots (Stamina +7)

Left Finger: Primalist's Band

Right Finger: Primalist's Seal

Hands: Peacekeeper Gauntlets (Increases healing done by spells and effects by up to 30.)

Head: Whitesoul Helm (Stamina +10, Increased Defense +7., Increases healing done by spells and effects by up to 24.)

Legs: Peacekeeper Leggings (Stamina +10, Increased Defense +7., Increases healing done by spells and effects by up to 24.)

Neck: Stormpike Sage's Pendant

Shouders: Abyssal Plate Epaulets of Restoration (+5 Fire Resistance)

Left Trinket: Royal Seal of Eldre'Thalas

Right Trinket: Mindtap Talisman

Waist: Belt of the Ordained

Wrist: Gallant's Wristguards (Increases healing done by spells and effects by up to 24.)

Mainhand: Hammer of the Grand Crusader (Increases healing done by spells and effects by up to 55.)

 

Dette var det beste jeg fikk til :)

Lenke til kommentar

Judgement

 

ss16.jpg

 

Hvilken del er Macen?

Fett sett.

 

Helm - Onyxia (Onyxia's Lair)

Spaulders - Chromaggus (Blackwing Lair)

Chest - Nefariun (Blackwing Lair)

Bracers - Razorgore the Untamed (Blackwing Lair)

Guantlets - Flamegor, Firemaw, Ebonroc (Blackwing Lair)

Belt - Vaelastrasz the Corrupt (Blackwing Lair)

Legplates - Ragnaros (Molten Core)

Sabatons - Broodlord Lashlayer (Blackwing Lair)

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...