Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller for tiden som Holy Paladin.

Min paladin

Men jeg lurer litt på hvilken specc jeg skal ha. Før så hadde jeg ikke speccet i BoK, noe som jeg ofte fikk høre når jeg gikk instancer. Selv syns jeg denne speccen her er best for Holy palla: Healadin specc. Kanskje noen forandringer med denne er ganske bra.

For visst jeg må specce i BoK, mister jeg 8% crit, noe som er ganske mye.

Men for å være ærlig syns jeg at Healadins funker best til PvP healing. Men selv gå jeg mest PvE :!:

Lvl 70 warrior

Lvl 70 warlock

Lenke til kommentar

Drit i BoK, det kan retridins/protadins ta seg av. Crit > BoK.

Her har du forresten en bra PvE build. Crit så det holder, improved BoM/BoW, billigere instant casts (seal og judgements f.eks.) og 20% lavere duration på interrupts og silence på party/raid. Ikke sløs talentpoints på søpletalents som de som forbedrer cleanse og lignende. Ei heller blessed life som jeg ser mange specce, men igjen er totalt unyttig for en PvE healer.

Endret av Fev4ng
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg sku levle pallyen min igjen og etter å ha spurt kompiser om hva som er best å levle med, står jeg et eller anent sted mellom prot og retri, jeg har prøvd begge i ca 15 levler, men det er så lenge siden at jeg ikke husker hva som var bra og ei lenger, samt at det er en del patcher siden og mye er sikkert forandra.

Er vel retri for øyeblikket, men det virka så tregt og tar jo laaaaang tid bare å drepe en 36 elite (Greenchen) og jeg er 44, så jeg føler jeg gjør noe feil et eller annet sted.

Tips til specc og gear-upgrades mottas med glede og takk.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Kaline

Lenke til kommentar

Det er visst først nå jeg innser hvor sinnsykt op retri paladin er.

Hoppa på den 56 eliten som går rundt i WPL, og idet moben døde hadde jeg 98% hp, og hadde ikke healet etc.

Har de alltid vært sånn?

Edit: glemte å legge til at jeg er på level 56 selv.

Endret av golemm
Lenke til kommentar
Det er visst først nå jeg innser hvor sinnsykt op retri paladin er.

Hoppa på den 56 eliten som går rundt i WPL, og idet moben døde hadde jeg 98% hp, og hadde ikke healet etc.

Har de alltid vært sånn?

Edit: glemte å legge til at jeg er på level 56 selv.

Retripaladins har fått mye i det siste og det er lettere å soloe elite mobs. Selv er jeg protection build nå og med 532 defense har jeg veldig få problemer med å soloe elites i Icecrown (med rundt 250-300K hp). Judge med light og har Righteous Fury og Blessing of sancturay oppe så går det uten problemer.

Paladins har fått litt mer å rutte med ja så det er morsomt for en gangs skyld å være paladin. Husker før patchen, å levle som protection var langtekkelig som bare fy. Og retribution kunne ha problemer med selv vanlige mobs til tider om de kom i flokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...