Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som healadin bruker du som oftest Blessing of Wisdom og Divine Plea for å opprettholde mana regenereringen. Du har og ting som f.eks Divine Illumination og improved blessing of wisdom. Samt at mye av plate gearet som paladin får har xMana per xSecond stats i tilegg til +int og +stam.

 

Så Paladins har nok av abilities til å opprettholde manapoolen. Gikk holy en liten stund, 76-78, og hadde en manapool på kun 11k. Trengte kun å drikke meg opp etter en lang boss kamp.

 

Så spirit er ikke noe brukbart for paladins fordi vi har andre mer effektive måter å generere mana på samt at man vil heller gå får +int og +stam fremfor +int og +spirit.

 

Min mening.

 

Edit: Det må vel være mulig å svare vedkommende ordentlig når han spør.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Spirit gir bare regen utefor 5 second rule. Som paladin healer vil du ofte spamme HoL hele tide, altså minimalt av tiden du bruker på healing vil være utenf or 5SR.

 

Quote fra Elitist Jerks

Spirit

Despite being told while WotLK was still in its initial phases that they wanted to make spirit good for all healers, nothing ended up getting changed. Spirit still is as crappy as ever for Paladins, you are never out of the 5SR to gain any mana from it. 100 spirit gives you nothing .

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Heisann. Spiller en Paladin Dwarf på defias (lvl70). Jeg må innrømme at jeg sliter med paladin. Jeg klarer fint å queste osv. Men når det kommer til instance/pvp så sliter jeg noe voldsomt. (det er snakk om før WotLK, siden jeg ikke har spilt på 3 mnd)

 

Instance/raid: Jeg er retri. Grunnen er at jeg synest tankten på å være healer å sørge for at alle heales og prøve å ungå at folk dør er skremmende. Jeg er ikke sikker på om jeg takler slike situasjoner i høy lvl. Tank er også skremmende. Der skal man jo helst ta all agro, og hindre at de andre tar skade mens de gjør skade. DPS derimot...som er en birolle, er jo bare å sørge for at du tar dmg...å da er det så utrolig mye lettere for kids å klage på tank eller healer.

 

PvP: herregud, her er det bare en ting å si. Jeg dør, omtrent uansett hva som angriper meg. Jeg vet at retri paladin er kansje den mest OP classen for øyeblikket. Men ikke jeg. Jeg takler ikke kombinasjonen av "aura, blessing, seal eller judgements".

 

Noen forslag til hva som kan forbedre min spilltaktikk? Dette er vel kansje også noe av årsaken til at jeg finner wow lite tilfredsstillende.

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Basis retribution build

 

Noen liker pursuite of justice andre ikke. Personelig mener jeg at på 70 er det andre som er mer nyttig, senere når du får flere talent points er det greit å ha.

 

Gearmessig ville jeg gå for strength og stamina. Stamina for å overlev og strength av åpenbare grunner. Grunnet Sheat of Light går 30% av AP og til SP.

 

Når jeg er i instance bruker jeg Seal of blood og judger med wisdom, consecrater og spammer crusader strike og divine storm. Med en god 2H øks tropper jeg godt opp på listen av damage dealt men aldri bedre enn spesifike DPS klasser som er likt eller bedre gearet enn meg.

 

Når jeg soloer bruker jeg seal of command, judger wisdom, spammer crusader og divine. Er det flere bruker jeg og consecrate.

 

Bruker naturligvis retribution aura hele tiden.

 

PvP messig skal jeg ikke utale meg for spiller ikke PvP selv, holder meg til PvE.

 

Går radig nok for min del og storkoser meg. Er nå 79, har rundt 2500 AP, 15k HP men aller mest, det ufattelig morsomt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Eneste måten jeg ser for meg det der på er at hordene/alliancen som du slost mot var kompisene dine:P

 

Edit: hmmm, 12 sec...glem den første teorien..det må ha vært lowbies...men selvom, så er det forbanna vanskelig å fange 4 stk...de springer jo som villmann allesammen...åssn klarte du det?

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Herregud tok dere det virkelig seriøst? Jeg poster en morsomhet og dere starter å pirke på all mulig dritt? Er ikke jeg som har laget den engang... Folk burde virkelig komme seg ut litt IRL og lære seg humor..

 

 

Du var da rimelig sur fordi noen ikke tok spøken din. Blitt ganka en del ganger eller noe?

Lenke til kommentar
Herregud tok dere det virkelig seriøst? Jeg poster en morsomhet og dere starter å pirke på all mulig dritt? Er ikke jeg som har laget den engang... Folk burde virkelig komme seg ut litt IRL og lære seg humor..

 

Var det et forsøk på humor?

 

Du snakker om "å komme seg litt IRL og lære seg humor", kanskje følg ditt eget råd?

 

Vitser med skrivefeil er ikke morsom. Dårlige vitser med banale skrivefeil er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...