Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg antar at i din tankegang så er pugs til for at kun du skal geares opp. Det vil si at alle andre enn de som er i din guild er til for at du skal kunne utnytte dem for å få det loot'et du ønsker uten tanke for hvilken spec du har når du er i gruppe med dem.

Ingen som tvinger deg heller til å gå pugs, du kan godt gå med ditt eget guild og få hva du vil.

Edit: Er uansett ingen garanti for at det er JEG som utnytter, kan ikke tvinge de andre til å trykke pass heller så ser ikke problemet.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

hakke gjort en pug enda i WOTLK så ikke opplevd det, men heroics gjør man for emblems, gear sharder man =D

Ninjaing eller ikke, heroics are serious business som kan gjøres hver dag, tar jo ikke mange dagene før det dropper igjen

Edit: mener ikke at oppførsel som Grendel beskriver er riktig på noen måte, men ikke ork bruke energi på å bry dere om sånne folk, putt dem på Ignore og ta instancen igjen dagen etter.

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
Folk som roller for offspecs over folk som trenger for mainspec er det man kaller ninjalooting etter min mening. :)

Enig. Er man i pugs så needer man kun på gear som er til den rollen man er der som.

EDIT: Som når en pala ninja mine mage/caster-legs fordi han kunne ha de i healing-gearet sitt.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Folk som roller for offspecs over folk som trenger for mainspec er det man kaller ninjalooting etter min mening. :)

Enig. Er man i pugs så needer man kun på gear som er til den rollen man er der som.

EDIT: Som når en pala ninja mine mage/caster-legs fordi han kunne ha de i healing-gearet sitt.

Absolutt. De er heldigvis få, og får fort sitt velfortjente rykte.

Lenke til kommentar

Har vært retri mer eller mindre fra level 10, med et lite opphold fra 65-66 på protection. Men har litt lyst å gå gjennom et par instancer før jeg dinger 80 og har da "bare" 4 levler å gå på. Det er stor etterspørsel på healers på Bronzebeard så skulle ha nemo problem å finne grupper.

Får snuse gjennom noen tråder på WoW forumet samt sjekke noen artikler på WoWwiki.

Lenke til kommentar

Til den diskusjonen om loot. Vil ikke si det gjør meg noe om en annen needer på noe som jeg ternger og personen ikke gjør rollen til gearet er til. Av og til healer jeg med ret specc, men jeg needer ikke på spelldmg items over mages og andre som trenger det. Hvis det dropper noe som alle greederpå er jeg ikke sein med å neede om jeg kan trenge det til tanking eller healing.

Ret gear needer jeg på uansett om jeg er healer eller dps i en guppe.

Hva synes vi om changes på paladin?

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=29837.0

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Whatever floats your boat, men vanlig ingame folkeskikk er vel at du bare needer på items som er for det speccet du er der med. Vil tippe dere har fått en del e-rage mot dere om dere needer i hytt & gevær, men som nevnt over så er det jo daglig reset så burde ikke være noe stort problem.

Ang changene, ser ikkeno her som ødelegger i noen stor grad, litt kjipt med base mana og ikke total mana fra Judgement men mana er ikke et problem uansett om man spiller riktig så Q_Q'er ikke noe over det.

Og taunten som prot får er ganske syk så its nice. Alt i alt greie og rettferdige changes, godt å se at Blizz kan nerfe uten og ødelegge for en gangs skyld

Lenke til kommentar
Sier noe der, lurer samtidig på hvordan det er å levle som holy build paladin? Går man da for 1H og shield? Og går dette raskt nok eller er det tregt som 7 uår?

Jeg gikk holy fra 73 til 80 (med 20 points i retribution). Det gikk sikkert saktere enn retribution men synes det gikk helt greit. Lite nedetid og nesten umulig å dø. Men jeg stoppet aldri opp for å grinde på mobs, bare drepte det aller nødvendigste og fokuserte på questing.

Brukte alltid 1-hander og shield. For soloing brukte jeg gear med spellpower og crit (mp5 og haste er ikke kritisk for soloing). Fikk også tak i 2 trinkets fra quests som gjorde skade. Har ikke tilgang til wowhead eller lignende akkurat nå men den ene trinketen sender av gårde et lyn etter at du har gjort 5 spellcrits mot mobs (får den fra en goblin quest i Dragonblight tror jeg). Den andre var en trinket med proc som gjorde holy damage, husker ikke hvor jeg fikk den.

Lenke til kommentar

Wowaddict;

Du veit den øksa som droppe i Heroic HoL?(fra Loken)

Sist gang eg var der rollet både tank og dps på denne øksa, tank vant. Såg ikkje at DPS blei sure av den grunn. Var liksom, "shit no må eg gjera den igjen, gz"

Kva om druiden vil gearet seg til å begynne å raide då?

Og visst ikkje han har guild, men pugger Naxx f.eks er det ikkje lett å få guildet til å geare han.

10 man Naxx gjer ikkje raid gruppa eg er i, så den pugger eg. Og når du kjem til pugs med så god loot skal du sjå mykje løgne rolls..

Holy pala som needer neck med spell hit(når eg tenke meg om rolla pallyen need på alt han kunne bruke:P)

Uansett, folk synst bare det var løye. Å då det plutselig viste seg at Retri pallyen fekk ein back som var dårligare enn den han hadde, men mange andre trengte. Så fløy ikkje folk i taket på same måte som du gjer her. Folk lo egentlig bare av det.

Så den mentaliteten din kan du stikke opp i rævo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...