Zepticon Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hehe gikk selv i Seal of Martyr fella rett etter preWotLK pathcen. Ikke lurt med den på Prince i Kara! Men, sitter nå med et lite dilemma. Har 4 potensielle Glyphs, men bare 3 plasser. Judgement: 10% mer skade. Critter atm for 7k med JoMartyr. Crusaderstrike: 20% mindre manacost Consecration: 2sec lenger CD og Duration Seal of Blood: 10% mer mana fra Spiritual Attunement når SoM er aktiv Judge er imo benkers, samme er CS. Spørsmålet er om Cons sin dur gir såpass mye mer dmindre manabruk/dps at det er verdt det over blood. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 det er det, men om du skal ha Seal of Blood så kan man likesågodt ta Spiritual Atunment siden den gir 1% mer mana og funker heletiden mens Seal of blood glyphen bare virker når sealet ar aktivt og som sagt gir 1% increase bare Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) det er det, men om du skal ha Seal of Blood så kan man likesågodt ta Spiritual Atunment siden den gir 1% mer mana og funker heletiden mens Seal of blood glyphen bare virker når sealet ar aktivt og som sagt gir 1% increase bare Godt poeng,GoSA gir foresten 2% extra, spørsmålet er bare om man skal tenke additativt eller multiplisering. Det at orlyden er forskjellig forvirrer meg litt. Er det noen forsøk gjort på dette? Ville Blizz implementert en glyph som gjør det samme men er dårligere? Endret 8. desember 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Uglyphed er det 10% Seal of Blood = 11% SA = 12% Er en del poster om dette på EJ så regner det for ganske god fisk, samme som t6 set-piece bonus for prot er det vel (?), står 10% der også men var bare 1%. Correct me if Im wrong, for om noen av dere finner ut at det faktisk er 10% mer så er den mye bedre en Glyph of CS Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 De har vel alltid operert med verdier i den sammenheng som prosent av prosent. 10% av 10% er 1% Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har no blitt litt lei magen min, og skal ta det rolig dei siste 3 levela til 80 (er 77 atm). Tenkte eg skulle starta ein paladin, og starta ein i natt. Human pally Er lvl 8 atm. Kva er beste leveling speccet no etter wotlk? Fremdeles retributon som er vegen å gå? Eller funker det best som prot å ta store groups? Håper at nokon kunne ha laga ein build til meg! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Retribution. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Kult! Hadde vert supert om nokon kunne ha sett opp eit leveling specc til meg iom at eg er heilt blåst på pallys! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har forsøkt Seal of blood nå og har gått tilbake til seal of command. Greit jeg hadde greit med mana stort sett hele tiden men jeg holdte på å stryke med på en vanlig trashmob fordi Seal of blood's damage kombinert med damagen jeg tok sugde mer liv ut av meg enn det gjorde av den jeg skulle drepe. Synes det fungerer fint med Seal of command, judge light/wisdom (kommer ann på), Crusader strike og divine storm. Toppet noen ganger når jeg husker på det med consecration. Raskt nok for meg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Bear^, be healerne dine slutte og suge. Blood er bedre uansett så lenge du får heals ( kanskje ikke på mobs du kun får ett slag på før de dør ) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Glem ikke at du som retadin har instant heals som du kan og bør bruke på deg selv i en instance(dette uten å ha noen slags manaproblemer), jeg har ihverfall ikke hatt noe problem med å bruke seal of blood i instancer fra lvl 70 - 76. Har speccet prot nå, ble lei av å være retribution. Spillte som prot før wotlk og det synes jeg er mere gøy. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Bear^, be healerne dine slutte og suge. Blood er bedre uansett så lenge du får heals ( kanskje ikke på mobs du kun får ett slag på før de dør ) Ryktene sier dem har forandret på SOC slik at det skaler veldig bra med haste nå, at PPM regnes fra base weaponspeed osv... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Glem ikke at du som retadin har instant heals som du kan og bør bruke på deg selv i en instance(dette uten å ha noen slags manaproblemer), jeg har ihverfall ikke hatt noe problem med å bruke seal of blood i instancer fra lvl 70 - 76.Har speccet prot nå, ble lei av å være retribution. Spillte som prot før wotlk og det synes jeg er mere gøy. Nei du skal ikke heale deg selv, du mister DPS på det og du får ikke mana tilbake, det skal være healerens jobb å ta seg av den skaden. Hele vitsen med at du skader deg selv med Blood er for å få tilbake mana, er jo derfor de har dedikert en helt Glyph til det Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Har jo ikke healet meg selv konstant men av og til for å avlaste healeren og allikevel var jeg på 1 eller 2 plass på dps hver gang. Over til noe annet, speccet om til prot nå på lvl76. Fant ut at det var på tide å tanke så jeg kan begynne å få noen nye tanke items fordi jeg hele tiden hadde tenkt å være tank på lvl80. Violet Hold har jo Cloak, legs og et skjold. Så jeg fant meg gruppe og dro dit som tank. Vi var 2 DK, feral druid, priest healer og meg som tank. Når første boss var drept så droppa Tanke Cloaken, yess tenkte jeg men dengang ei. Den ene DK'en og Druiden needet også på den og Druiden vant Cloaken. Jeg forlot partyet umiddelbart. Sendte en tell til druiden og spurte hvorfor han needet når det var jeg som tanka. Svaret var "i am feral i also need for tanking". Sendte en ny tell og forklarte han at man needer ikke på tanke gear når man ikke tanker selv. Deretter satte jag han og DK'en på ignore. Når slike ting skjer så mister jeg motivasjonen til å spille. Kan ikke huske at noe lignende har skjedd før da jeg var prot spec i outland - er det en ny trend at de klassene som kan gjøre dps og tanke med samme spec tror at de kan neede på allt de kan bruke uten tanke på hvilken rolle de har når de gjør det? Noen andre som har opplevd det samme her? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Ja jeg opplever det samme hele tiden, bare andre veien. Når jeg går med randoms er det for å geare opp meg selv, ikke folka fra et annet guild så jeg needer det jeg trenger selvom jeg ikke er det aktuelle speccet akkurat der og da Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Da er du en drittsekk i mine øyne. Den mentaliteten der gjør kun at du skaper deg fiender i spillet og havner på ignore lista til folk. God kotyme er å neede kun på gear til den rollen man gjør i en gruppe. Eventuellt å neede hvis du ser at alle andre greeda på den. PS! Jeg tar heller ikke å needer på dps gear når jeg tanker. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Si meg 1 god grunn til at jeg skal passe gear jeg trenger til folk jeg kanskje spiller med 2-3 ganger mer den her expansionpacken? Jeg går ikke heroics fordi det er spesielt gøy, det er jævlig kjedelig med 5mans. Glad jeg ikke trenger noe fra noen heroics lenger så slipper jeg mentaliteten til scrubs som deg. Det hjelper ikke hverken meg eller guildet mitt på progress overhodet om jeg passer gear bare siden det er mer "riktig" sett i enkeltes øyne. Endret 10. desember 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Du er virkelg en jævla egoist. Du har ikke respekt for andre spillere ser jeg. Hvis det er så viktig for guilden din at du må geares opp så må dere jo da kjøre guild runs med det formålet. Det har kanskje ikke fallt deg inn at mange som gjør pugs kanskje spiller mindre enn en del andre, det vil si at man kanskje bare gjør noen få instance runs på en uke, dropper det da noe for din spec og rolle i gruppa og en annen i gruppa needer på den itemen for "offspec" så vil det si at det kan ta jævlig lang tid å få gearet seg opp. Kontra en spiller som spiller gjerne flere instance run for dagen. Lykke til med ego spillinga di. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Du er virkelg en jævla egoist.Du har ikke respekt for andre spillere ser jeg. Hvis det er så viktig for guilden din at du må geares opp så må dere jo da kjøre guild runs med det formålet. Det har kanskje ikke fallt deg inn at mange som gjør pugs kanskje spiller mindre enn en del andre, det vil si at man kanskje bare gjør noen få instance runs på en uke, dropper det da noe for din spec og rolle i gruppa og en annen i gruppa needer på den itemen for "offspec" så vil det si at det kan ta jævlig lang tid å få gearet seg opp. Kontra en spiller som spiller gjerne flere instance run for dagen. Lykke til med ego spillinga di. Hvorfor er det så viktig å geare opp om du uansett aldri kommer til å få tid til å raide? Skjønner ikke tankegangen. Da er det jo hvertfall det samme som å kaste itemet på dynga som å gi det til den spilleren som bare kan spille et par heroics i uka. Du klarer heroics med det gearet du har her og nå, mao du trenger ikke mer upgrades når du ikke skal gå på noe hardere. Endret 10. desember 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg spiller i en casual guild som ikke stresser med å komme langt frem i progress, og det settes ingen krav om fremmøte på raids. Dette passer meg bra og de få gangene jeg har tid til å være med får jeg det, men da er de jo utrolig surt at egoister som deg needer på offspec items slik at man kan risikere å ha dårligere gear enn man hadde trengt å ha på en Raid. Rart at ingen andre her på forumet har noen synspunkter om denne saken. Hva skjer hvis du gjør det samme i en guild run, tipper du hadde fått på pukkelen da hvis du som dps spec needet en tanke item og fikk den der den som tanket satt igjen med svarteper. Slik du tenker så er det bare deg selv og guilden som betyr noe og alle andre spillere er der for du kan scamme/ninjae for å oppnå ditt mål. Vi har ikke bruk for slike spillere i wow det bare forsurer spilleopplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå