Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Driver å lurer litt på Raid/Party DPS specc. HAr landet på denne:

http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfbtbIucMsguAo

Men veit ikke hvor jeg skal putte de 7 siste poengene. Atm så har jeg to poeng i imp. Ret Aura, men veit ikke hvor nyttig dette er. HAr også hørt noe mer skade for alle seals gjenom Seals of the Pure i holy?

Mulig åsså et poeng i Vindication for å procce judgements of the wise dersom det funker slik enda?

Virker også som om blizz vil vi skal stacce haste (og bruke Seal of Blood/Martyr) Hva slaks haste nivå børe jeg gå for? og hvor mye er haste "verdt" i forhold str/ap?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv med mine over 1000str unbuffed er imp. BoM med 627 AP bedre enn BoK.

@ Zepticon: Blood/Martyr er DPS sealet ditt, og det siste du skal stacke er haste.

Som et utgangspunkt i vekting kan du bruke:

( Pawn: v1: "Redcape DPS - SoB": ArmorPenetration=37.34, CritRating=73.56, Dps=528.1, Strength=168.09, Agility=69.6, HasteRating=41.78, ExpertiseRating=41.78, SpellPower=21.95, HitRating=126.59, Ap=66.36 )

Der ser du hvor mye mer Str, hit, crit er verdt i forhold til haste.

Kanskje ta med at så fort du når 9% hit er verdien på hitrating ~0.1 eller så.

Folk snakker om rotations osv. og nevner da kun Judgement, CS og DS, men er dere klar over hvor mye damage det ligger i glyphed Consencrate? Det er mye, såpass mye at Cons har større pri enn DS. Pass også på å re-Seal og bruke Divine Plea når dmg-skills er på CD for max DPS.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Haste siste man skal stacke? heller haste en ArP, ikke at man skal gemme eller enchante for haste men en liten porsjon haste skader ikke.

Glyphed cons gjør 50 mer DPS en ikke glyphed sånn røffelig, og om man skal henge med i toppen må man bruke cons så regner nesten det som opplagt i en rotation x)

Uans de statsene man skal satse på er jo ganske opplagt Hit (til cap), Expertise (til cap) også må man jo balansere str/crit og mens man gjør dette får man jo haste/ArP med på kjøpet fra diverse gear

Lenke til kommentar
Selv med mine over 1000str unbuffed er imp. BoM med 627 AP bedre enn BoK.

@ Zepticon: Blood/Martyr er DPS sealet ditt, og det siste du skal stacke er haste.

Som et utgangspunkt i vekting kan du bruke:

( Pawn: v1: "Redcape DPS - SoB": ArmorPenetration=37.34, CritRating=73.56, Dps=528.1, Strength=168.09, Agility=69.6, HasteRating=41.78, ExpertiseRating=41.78, SpellPower=21.95, HitRating=126.59, Ap=66.36 )

Der ser du hvor mye mer Str, hit, crit er verdt i forhold til haste.

Kanskje ta med at så fort du når 9% hit er verdien på hitrating ~0.1 eller så.

Folk snakker om rotations osv. og nevner da kun Judgement, CS og DS, men er dere klar over hvor mye damage det ligger i glyphed Consencrate? Det er mye, såpass mye at Cons har større pri enn DS. Pass også på å re-Seal og bruke Divine Plea når dmg-skills er på CD for max DPS.

Okay ser ut som du har gjort mye regning/Studier her så da kan jeg spørre mer:D

Kan du også forklare hvordan jeg skal bruke de talla der? Er litt usikker nemlig :)

Glyphed consecrate er 2sec extra CD og duration sant? Hvilke andre glyphs bør jeg ha?

ATM så har jeg Judgement og Seal of Command, men tenker å bytte til Judgement, Seal of Blood og Consecrate. Har might og lay on hands som minor. Hva skal jeg ha som 3. der? tips?

Når det gjelder rotations så merker jeg at jeg har Mana problemer i lengere fighter og på serie thrashpulling, spess nå Cons skal inn i bildet og dersom jeg ikke har arcane intellect. Mulig Glyphene (blood, cons) hjelper her? har 5800 unbuffed mana atm.

Rotations er Judgement of Wisdom, Crusader, DS, Cons. Bruker Plea hver gang den er på CD dersom mana er under 75% og refresher ikke seals før det er få sekunder igjen.

Lenke til kommentar

Atm bruker jeg Judgement,Crusader Strike og Cons glyphs som imo er de beste alternativene.

Og ja, cons glyph er 2sec lenger duration på consecration, og de tallene trenger du ikke så lenge du vet hva slags stats som er viktig/best for ret, de er som følger:

1: Hit, du trenger 9% hit for å cappe og derfor være sikker på at du ikke bommer. Etter du har nådd cappen er all hit waste of itempoints

2: Expertise, expertise hindrer at du får dodge, du må ha 5% Expertise for å cappe. Når du har nådd cap er all Expertise waste of itempoints

3: Strength: Her kommer DPSen din fra, Strentgh blir gjort om til AP (Attack Power) og du får 2.3 AP per Strentgh, sett at du har speccet 5/5 Divine Strentgh. Dette er statsen du burde gemme for i 90% av tilfellene

4:Crit, du er avhengig av crit for å gjøre bra DPS og holde Vengeance oppe, men ikke gem for crit, Crit får du også av Agility, men ren crit er overlegent mye bedre en agi

De andre statsene (ArP, Spellpower, Haste, Intelect) er noe du ikke primært går etter, du får nok av disse uansett uten å gå etter det.

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

"3: Strength: Her kommer DPSen din fra, Strentgh blir gjort om til AP (Attack Power) og du får 2.3 AP per Strentgh, sett at du har speccet 5/5 Divine Guardian. Dette er statsen du burde gemme for i 90% av tilfellene"

Hvordan ser formelen ut om du ikke har specce 5/5 i Divine Guardian? Har mange ganger fått items som har god str hvor jeg har en item som gir AP in equip og lurt på hva som er best, den med str eller den jeg har med AP.

Lenke til kommentar

oops sorry =P satt opp et Holy pvp-spec hvor guardian visstnok skulle være med så ble litt mye masing om Divine Guardian, men ty for correcting me. Er såklart Divine Strength som skal stå der.

Takker! Mye nyttig info:D spess det med expertise som jeg ikke hadde fått med meg!

Men et spm... Mana? Jeg føler at jeg sliter når jeg ikke tar dmg. Særlig i grupper med mye der jeg ikke kan nabbe aggro går jeg oom fort...

Som Dynejonas sa, bruk Seal of blood/martyr så du konstant tar skade, det er det sealet du _skal_ bruke i PvE viss ikke fighten krever at du bruker SoC, patchwerk feks er et bra eksempel på fights SoC er det man må bruke

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
oops sorry =P satt opp et Holy pvp-spec hvor guardian visstnok skulle være med så ble litt mye masing om Divine Guardian, men ty for correcting me. Er såklart Divine Strength som skal stå der.

Takker! Mye nyttig info:D spess det med expertise som jeg ikke hadde fått med meg!

Men et spm... Mana? Jeg føler at jeg sliter når jeg ikke tar dmg. Særlig i grupper med mye der jeg ikke kan nabbe aggro går jeg oom fort...

Som Dynejonas sa, bruk Seal of blood/martyr så du konstant tar skade, det er det sealet du _skal_ bruke i PvE viss ikke fighten krever at du bruker SoC, patchwerk feks er et bra eksempel på fights SoC er det man må bruke

Instructor er et bra eksempel på en fight der du IKKE skal bruke blood :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...