Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En paladins viktigste end game roller er ganske få og temmelig enkle, men fortsatt veldig nyttige. Det består i støtte healing (jeg vet dette høres kjedelig ut, men alt i alt så healer du mer enn presten), judger, cleanser og selvsagt har blessings og aura itillegg til noen andre skills.

Først så glemmer du alt som har med atk power/armour/melee stats (som en f.eks. en warrior ville ha gått etter), og start å samle opp ting som gir +int/+healing (til en hvis grad +spelldmg og til judges) og annet en healer/dmg caster ville gått etter.

 

F.eks. Jeg med min paladin (som ikke er spesielt godt utstyrt, noe fra mc og zg) har ca.5500int buffa og ca. 500+healing/spelldmg. Med dette flasher jeg ca. 800 per cast høyeste rank, critter det doble. Er det litt stress kan jeg lett spamme dette i 1minutt, men da har jeg ikke regnet med at man critter...

 

Og det med crits er litt viktig, med ett (gjennomtenkt) 31holy specc har man både divine favor som gir automatisk neste heal en crit, 5% ekstra crit og endel andre abilities som bedrer healing. Men, kanskje det viktigste er Illumination, som gjør at hvis man critter en heal, så får man like gjerne all mana'en tilbake. Med andre ord, crit/healing spelldmg gear er genialt.

 

Jaja, dette er mine erfaringer med Paladinen og håper andre kan lære av det. Selvom mange klager på at klassen ikke lever opp til navnet som en hellig kriger med store krefter som er fryktet, så egentlig Paladinen en forminsket warrior med healing og buff abilities som ingen andre klasser kan leve opp til.

Endret av Da_Assassin
Lenke til kommentar
F.eks. Jeg med min paladin (som ikke er spesielt godt utstyrt, noe fra mc og zg) har ca.5500int buffa og ca. 500+healing/spelldmg. Med dette flasher jeg ca. 800 per cast høyeste rank, critter det doble. Er det litt stress kan jeg lett spamme dette i 1minutt, men da har jeg ikke regnet med at man critter...

5661161[/snapback]

 

 

Vis meg gear så du får 5500 int buffa...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Lawbringer Armor

Freethinker's Armor

Judgement Armor

Avenger's Battlegear

osv, hvilken er "best" All around?

Burde jeg samle sett eller bare bruke den itemen med høyest armr /stats?

5660523[/snapback]

 

Vil si Judgement Armor...

 

rett og slett fordi jeg er skuffa over stats på Avenger's Battlegear...

 

eller...

 

3/8 Lawbringer

5/8 Judgement

 

...er vel best

 

Her beholder du da Boots, Helm og Bracers fra Lawbringer, fordi de er imo bedre enn Judgement...

 

Judgement Crown - Lawbringer Helm

 

Judgement - 10 mer healing, 32 mer spelldamage, 8str. (og litt armor)

Lawbringer - 4 mana/5sec, 10Fire Res, 2sta, 1int, 4spi.

 

Judgement Sabatons - Lawbringer Boots

 

Judgement - 1int, 6str, 10Fire Res.

Lawbringer - 2spi, 2mana/5sec.

 

Jeg ble selv sur når jeg fikk høre om forandringene til Judgement, plutselig hadde det blitt noe halvferdig som jeg nesten ikke ville ha..

 

Vi mista:

44 spirit

13 stam

14 int

25 healing

 

Vi fikk:

92 strength

203 dmg to spells

3 mana regen

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Jeg møter ALLTID Edythegreat på Deathwing i Alterac Valley. Rank 13 Paladin. Han slår jammen hard fra seg. Har Paladins noe som gjør at de får über damage en liten periode eller er det sansynlig at en Paladin slår for 1000+ dmg med Unstoppable force på hvert slag? (eller i hvert fall veldig ofte i løpet av en kamp)

Lenke til kommentar
En paladins viktigste end game roller er ganske få og temmelig enkle, men fortsatt veldig nyttige. Det består i støtte healing (jeg vet dette høres kjedelig ut, men alt i alt så healer du mer enn presten), judger, cleanser og selvsagt har blessings og aura itillegg til noen andre skills.

5661161[/snapback]

 

Tja, jeg vil si det er vanskeligere å heale et raid enn å trykke på en par-3 knapper for dmg (warlocks, mages, rogues, hunters)

 

F.eks. Jeg med min paladin (som ikke er spesielt godt utstyrt, noe fra mc og zg) har ca.5500int buffa og ca. 500+healing/spelldmg. Med dette flasher jeg ca. 800 per cast høyeste rank, critter det doble. Er det litt stress kan jeg lett spamme dette i 1minutt, men da har jeg ikke regnet med at man critter...

 

Du critter for det doble på healing? Wow, imponerende, siden når begynte du med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...